נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לשמור על בריאות השיניים של תינוקכם.

אישה עוברת טיפול

התינוק המתוק שלכם כבר הצמיח שיניים ואתם תוהים מה תוכלו לעשות כדי לשמור על בריאות השיניים שלו? אם כך, אין ספק שאנחנו יכולים להבין אתכם, והאמת היא, שכדאי שתקראו את המאמר שלפניכם. הוא כולל מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על בריאות השיניים של התינוק, מה שישפיע כמובן על שיניו גם בהמשך חייו.

הרגלי היגיינה נכונים

אם יש משהו חשוב שצריך לקחת בחשבון כאשר חושבים על בריאות השן, זו השאלה של הרגלי היגיינה שונים. כלומר, אם תרגילו את התינוק שלכם לצחצח שיניים כבר מגיל צעיר, בבוקר ובערב, אתם תראו שהוא יגדל לעשות זאת בצורה טבעית. כמו כן, למרות שמדובר רק על שיני חלב ולמרות שאולי זה לא נראה לכם הכרחי, חשוב מאוד לקחת את התינוק לרופא שיניים מקצועי. רופא שיניים באשדוד יוכל לבדוק האם השיניים של התינוק גדלות כמו שצריך ובמידה וחלילה תהיה בעיה כלשהי, הרופא יוכל לזהות אותה בזמן ולמזער נזקים.

שן בריאה
שן בריאה

כיצד תבחרו את הרופא המתאים?

האמת היא שלא חסרים רופאי שיניים שמטפלים גם בילדים ואפילו בתינוקות. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע יש לכם דילמה, כי איך בכלל בוחרים רופא שיניים שאליו נשמח להגיע עם הילד בשנים הקרובות? רופא שיניים זה אף פעם לא דבר נחמד ורוב הילדים, כמו גם האנשים המבוגרים, סולדים מהעניין. עם זאת, כדאי לדעת שאם תשקיעו בבחירת רופא השיניים שלכם, אין ספק שתצאו מרוצים. יש היום רופאים שמגיעים עם תודעת שירות מאוד גבוהה ויש כאלה שיש להם גישה נהדרים לילדים. לכן, אם אתם יכולים לבחור רופא שיתייחס יפה לילד שלכם ושיהפוך כל טיפול להרבה יותר נעים, אז למה להתפשר על משהו אחר?

כמה עולים טיפולי שיניים לילדים?

במידה והבן שלכם באמת זקוק לטיפול שיניים כלשהו, ולא משנה על איזה טיפול מדובר, טבעי שלא תרצו לשלם על כך הון עתק. ראשית, כדאי לדעת שניתן לעשות ביטוחי שיניים, ובמקרה כזה חברת הביטוח תשלם את רוב העלות של הטיפול. שנית, אם חשבתם לרגע שכל רופאי השיניים גובים את אותם סכומים, דעו שאתם טועים. לכן אנחנו ממליצים לכם לעשות בדיוק מה שהייתם עושים אילו רציתם לקנות מוצרים לכלבים, כלומר, השוואת מחירים. אם על אותו טיפול ניתן לשלם פחות ועדיין להבטיח שהטיפול יהיה מוצלח, אז למה להתנדב לשלם יותר? לכל רופא שיניים זה כבר ברור שהוא מתמודד היום עם תחרות לא קלה, מה שמוביל רבים מהמומחים להוריד מחירים. אתם תראו שאם תבחרו רופא שיניים שיש לו ניסיון, גישה טובה לילדים ומחירים סבירים, החוויה לא תהיה כל כך נוראית כפי שאולי אתם חוששים. אל תזניחו את הטיפול בשיני הילדים שכן זה הבסיס לשאלה האם השיניים שלהם יהיו בריאות בעתיד או לא.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מנתחים
מהי רשלנות רפואית

המושג רשלנות רפואית החל לעלות לכותרות באופן קבוע בעיקר בעשורים האחרונים. לפני כן, המודעות לנושא היתה נמוכה, ולממסד הרפואי