נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לארגן הצעת נישואין בפחות משעתיים

הצעת נישואין לאור נרות

את הטבעת קניתם מבעוד מועד, רעיון הצעת הנישואין כבר מונח בראש שלכם, אבל משהו בכם מעקצץ וחסר סבלנות ובא לכם להציע נישואין עוד היום. הכל לחוץ, צפוף ונדמה שהזמן לא יספיק לכם לכלום, אבל תנו לנו להרגיע אתכם – זה בהחלט אפשרי! אז כיצד לארגן הצעת נישואין בפחות משעתיים? בואו ונבדוק ביחד.

 

בתכלס, כל מה שחשוב זה היא ואתה

אז קודם כל כדי להרגיע אתכם אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שבסופו של דבר מה שבאמת חשוב זה שניכם. הביחד, האינטימיות והרגע הקסום הזה של הצעת הנישואין הם מה שבאמת משמעותי בכל הדבר הזה, כך שגם אם חלילה משהו יתפקשש בדרך – תדעו שעצם הצעד שאתם עומדים לעשות ביחד הוא החשוב והמשמעותי באמת.

אז למי מכם שרוצה לנסות את האתגר וללכת על זה עד הסוף, בואו נבין כיצד לארגן הצעת נישואין בפחות משעתיים.

 

כיצד לארגן הצעת נישואין בפחות משעתיים

אז את טבעת האירוסין כבר קניתם די מזמן בחנות של טבעות אירוסין. יותר נכון אתם מחביאים אותה כבר כמה זמן מפני בת הזוג שלכם ודואגים שהיא לא תמצא אותה, כי קניתם אותה כבר ברגע שהחלטתם שאתם רוצים להציע נישואין.

אולם כל הארגונים הארוכים והמסורבלים הם טו מאץ' בשבילכם, ואתם מחפשים דרך זריזה לעשות את זה. אז כיצד לארגן הצעת נישואין בפחות משעתיים? קלי קלות, בואו נבדוק.

 

גבר כורע ברך ומציע
גבר כורע ברך ומציע

 

הסופר הקרוב הוא החבר הכי טוב שלכם

אז כיצד לארגן הצעת נישואין בפחות משעתיים? הכירו את הסופר הקרוב אליכם הביתה – הוא עומד להיות החבר הכי טוב שלכם בחצי השעה הקרובה. גשו לסופר הקרוב עם רשימת קניות הכוללת – שוקולד, פירות ויין טוב, אבל ממש טוב, כזה שאפשר לחגוג איתו אירוסין בכיף.

אחרי שתסיימו את הקניות בסופר עברו לחנות הכלבו הקרובה וקנו נרות קטנים, גפרורים, עלי כותרת ומחצלת. במקביל, התקשרו לחברה הכי טובה שלה שתגיד לה שהיא זקוקה לה היום דחוף, ושהיא רוצה לאסוף אותה לים בעוד שעה כדי לספר לה משהו שקרה לה.

 

אין כמו הים להצעת נישואין

אחרי שסיכמתם את כל הפרטים, הגיע הזמן להוציא את הטבעת שהחבאתם כל כך טוב ממקום המחבוא ולהניח אותה בכיס. סעו לחוף הים הקרוב, אותו חוף שסיכמתם עם החברה של בת הזוג שלכם כמובן, והתחילו לארגן את הכל. פרסו את המחצלת ומהנרות הקטנים צרו שביל שמוביל עד אליה. על המחצלת סדרו סלסלה עם הפירות, היין עם שתי כוסות והשוקולד. במרכז המחצלת פזרו את עלי הכותרת בצורת לב.

כמה דקות לפני שהן יגיעו לאיזור הדליקו את הנרות והמתינו בכריעת ברך לבת הזוג שלכם, והכי חשוב – דאגו שהחברה מצלמת הכל מהצד, שתהיה גם מזכרת נעימה. מזל טוב!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אטרקציות ואירועים
זריזות ידיים
אמן חושים בחיפה

חיפה היא אחת הערים היפות ביותר בישראל ואחת המעניינות ביותר. מקומות כמו העיר התחתית או למעלה על הכרמל יוצרים

ליצן מחופש בהופעת רחוב
סטנדאפיסט בגבעתיים

גבעתיים נמצאת באזור אטרקטיבי במיוחד, קרוב לתל אביב ולאזור המרכז הפופולארי לבילויים , הצגות ותיאטרון, פאבים ומועדונים, מסעדות ומופעים

מוח
אמן חושים ברמת גן

תגידו, לדעתכם כוחות על טבעיים קיימים, או שמא מדובר במשהו שלעולם לא באמת נבין לעומק? אמן חושים ברמת גן

אטרקציות ליום הולדת
5 אטרקציות לימי הולדת

קיימות אטרקציות מגוונות כדי לחגוג יום הולדת עבור הילדים. אטרקציה ראשונה היא לחגוג יום הולדת אקסטרימי! כן, לחגוג יום

פיקניק
6 רעיונות לאירוח בקיץ החם

עומדים לארח חברים ובני משפחה? להלן שישה רעיונות מצוינים לאירוח בקיץ הישראלי הלוהט. כל הפרטים – במאמר. אירוח בקיץ