נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הגיע הזמן שגם לכם יהיה ביטוח בריאות

ידיים מגנות על בית ומשפחה

אתם עושים ספורט שלוש פעמים בשבוע? כבר עשרות שנים שאתם לא מעשנים? לא שותים אלכוהול ומשתדלים לאכול כמה שיותר בריא? אם כך, אתם בוודאי בטוחים שאתם שולטים בדברים וכי הבריאות תלווה אתכם לעד. עם זאת, בעולם שבו אנחנו חיים אין לדעת מה יוליד יום והעובדות מראות שאפילו אנשים שמאוד מקפידים על בריאותם עלולים לחלות. כל אחד מאיתנו עלול להיות חולה במחלה קשה, לעבור תאונה שתשאיר אותו נכה או לסבול מכל כאב אחר בגופו. לכן, למרות שלא נעים לחשוב על המצבים הללו, הגיע הזמן שכולנו נפקח עיניים למציאות. זו הסיבה שבגללה גם אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח בריאות, כי מה אתם יודעים על מה שיקרה לכם מחר? זה נכון שאפילו הביטוח הכי מקיף שיש לא יחזיר אתכם לקו הבריאות, אך הרבה פעמים כיסוי ביטוחי למצבי בריאות שונים יכול לשפר את הדברים. הביטוח, עבור רבים מאיתנו, זו הדרך היחידה שיש לשמור על רמת חיים סבירה ולכן חשוב כל כך לעשות ביטוח בריאות כמה שיותר מהר.

 

אנימצית עזרה רפואית
אנימצית עזרה רפואית

 

שימו לב לאיזו חברת ביטוח אתם פונים

חשבתם לרגע לעשות חיפוש בגוגל ולבחור את חברת הביטוח הכי זולה שיש? או אולי את חברת הביטוח הראשונה שבשם שלה אתם נתקלים? אם כך, אנחנו מציעים לכם לעצור לרגע ולבחון את הדברים יותר לעומק. חשוב להבין שלא כל חברות הביטוח הפרטי מספיק טובות ואמינות, מה שמסביר למה אתם חייבים לבדוק על מי אתם סומכים. כולנו מכירים את הסיפורים על לקוחות שנזקקו לחברות הביטוח שלהם ודווקא ברגע האמת הם לא קיבלו מענה. יש חברות ביטוח שבמקום לתת שירות ללקוחות שלהן עושות הכול כדי להתנער מהם ולכן חשוב לבחור בקפידה את חברת הביטוח שלכם. כמו כן, רצוי לבדוק גם את הפוליסה שעליה אתם חותמים כי רק כך תוכלו לדעת שאתם מכוסים מפני כל צרה שלא תבוא.

 

האם יש מקום להשוות בין מחירי הביטוחים?

התשובה היא בהחלט כן, כי מה פתאום שתחתמו על פוליסה לפני שאתם מבררים שהמחיר שלה אינו גבוה מידי? זה נכון שלפני שנים אנשים היו הופכים להיות לקוחות של חברות ביטוח ולא עוזבים אותן כל החיים, אך היום זה כבר לא כך. היום, כאשר בלחיצת כפתור ניתן לעשות השוואת מחירים בין כמה חברות ביטוח שונות, איזו סיבה יש לכם לשלם מחיר מופקע? יתרה מכך, אם לרגע היה לכם לא נעים לפנות אל כמה חברות שונות ולעשות השוואת מחירים, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. נציגי חברות הביטוח יודעים היטב שהלקוחות משווים מחירים וזו גם הסיבה שבגללה הרבה פעמים תקבלו הצעות משתלמות ביותר. ביטוח בריאות הוא משהו שאומנם לא תרצו להגיע למצב שאתם מנצלים אותו, אך עדיף שיהיה לכם ביטוח כזה, למידע נוסף באתר אבנר לחץ כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוח