נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניקוי ספות בד – פעולות לביצוע

לנקות ספות בד

על מנת לנקות את הספה באופן המיטבי חשוב מאוד לפנות לחברה מקצועית. להלן השלבים.

 ניקוי ספות בד – פעולות לביצוע

ניקוי ספות בד הן פעולות שעלינו לבצע באופן שבועי, זאת על מנת להסיר את הלכלוך המצטבר על גבי ריפודי הבד. מדובר בפעולה שכיחה מאוד בקרב אותם אנשים אשר ברשותם ספות בד לנסות לנקות את הספות באופן עצמאי, בייחוד כאשר מדובר בכתמים נקודתיים. כידוע, אנו מנהלים את רוב שעות היום שלנו על גבי הספה ומבצעים פעולות שונות כמו אכילה, שתייה אשר עלולים להסב נזק לספה. כמו כן, במידה וישנם ילדים קטנים בבית או בע"ח יכולים להצטבר קיא כמו גם שאריות של פרווה אשר נצמדות לספה ויכולות לגרום לכתמים לא נעימים לעין. לכן, קיימת חשיבות גדולה להזמנה של חברה מקצועית לניקוי ספות בד וזאת על מנת לנקות את הספה באופן יסודי מכל החומרים שהצטברו עליה לאורך הזמן, זאת על מנת לשמור על הבריאות של דיירי הבית כמו גם לשמירה לאורך זמן של ספת הבד, אשר היא כידוע הוצאה לא קטנה עבור משק הבית.

 

לנקות ספות בד עם חברה
לנקות ספות בד עם חברה

 

מהם השלבים של ניקוי ספות בד מקצועי?

  1. אבחון הספה – בהגעה של צוות ניקיון מקצועי של חברה אשר מתמחה בתחום ניקוי ספות הבד יתבצע אבחון של סוג הריפוד של הספה, זאת על מנת להתאים את חומר הניקוי והפעולות הנדרשות אשר לא ייגמרו נזק לספה. בנוסף, מתבצעת בדיקה לראות האם הבד איבד מצבעו, האם יש קרעים או חתכים והאם נודף מהספה ריח לא נעים.
  2. תיקון וחידוש הספה – בהתאם לעבודה הנדרשת, יבצע הצוות פעולות שונות של ניקוי באמצעות שואב אבק מקצועי בעל מברשת עדינה לצורך שאיבה של כל החיידקים והאבק אשר הצטברו על גבי ספת הבד.
  3. ניקוי באמצעות חומרים מקצועיים – לחברות אשר מתמחות בנושא יש חומרי ניקיון מיוחדים ואקולוגים לסביבה אשר בכוחם לחדש את הספה, להסיר את הכתמים העקשניים ולהחזיר את הצבע המקורי של הבד.
  4. חיטוי – בשלב האחרון יתבצע חיטוי של הספה באמצעות החדרה של חומרים מיוחדים אשר נועדו לחטא את המקומות בהם יש כתמים, כמו גם לוודא כי הספה ללא אבק או חיידקים וניתן לשבת עליה בנוחות ובנועם.

מעוניינים לנקות את ספות הבד שלכם באמצעות חברה מקצועית כך שתוכלו לקבל ספה חדשה, נעימה ואשר תישאר אתכם לאורך זמן? הצטרפו עוד היום ללקוחות המוצרים של חברת הניקיון קפטן קלין, החברה המובילה כיום בשוק הניקוי בישראל לניקוי ושיקום ספות בד. פנו אל מומחי האתר לקבלת הצעת מחיר לניקוי כל סוגי ספות הבד כמו גם אבחון טלפוני, זאת בהתאם לחוות דעת של המומחים של החברה לגבי אבחון וטיפול ספת הבד באופן המיטבי והאטרקטיבי, עד לשביעות רצונכם המלאה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה