נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סימנים שבן הזוג שלך מכור להימורים

fielperson / Pixabay

התמכרות להימורים עלולה להוביל את המתמכר למצב כלכלי קשה ביותר כמו גם לפירוק הקשרים המשפחתיים. כיצד תדעי לזהות כי בן זוגך סובל מהתמכרות? להלן כל הפרטים.

בלאק ג'ק
בלאק ג'ק

התמכרות להימורים – דרכים לגילוי

אין עוררין על כך כי התמכרות להימורים עלולה להוביל את המתמכר לסיטואציה בלתי אפשרית הן מבחינה כלכלית והן מבחינה משפחתית. מתמכרים להימורים מספרים כי כתוצאה מההתמכרות הזו הם איבדו את כל הונם, נכנסו לחובות עתק בשוק האפור כמו גם קשיים בתא המשפחתי כתוצאה מההתמכרות ההרסנית הזו. חשוב לזכור כי התמכרות להימורים עלולה להתרחש בכל גיל, והיא עלולה להתחיל בתור תחביב אך מהר מאוד לעיסוק אובססיבי אשר הורס את כל מרקם החיים. בנוסף, מדובר בהתמכרות אשר ככל שהיא מעמיקה כך הלחצים אשר חווה המהמר הולכים וגדלים ואנו שומעים לא מעט על מקרים בהם אנשים נטלו את חייהם כתוצאה מההתמכרות הזו. ע"פ המומחים של מרכז הטיפול והייעוץ אורנית ויינשטוק, ככל שנדע לזהות מהר יותר כי בן הזוג סובל מהתמכרות להימורים כך ניתן לטפל בבעיה הזו ולהחזיר את המתמכר לתלם. על כן, כיצד נדע לזהות? להלן כל הפרטים החשובים ביותר וסימני הזיהוי.

התמכרות להימורים – סימנים

התמכרות להימורים היא בעיקר כלכלית, לכן במידה ויש לכם חשבון משותף מומלץ להסתכל על היקף ההוצאות הכספיות ולבדוק האם ישנן חריגות מהמסגרת או הוצאות לא ברורות של מזומנים, כאשר במידה ויש מדובר בסימן די ברור כי כנראה מדובר במכור להימורים. בנוסף, סימן זיהוי בולט מאוד של מהמר הוא עצבנות יתר, התנהגות פזרנית יתר על המידה, קשיים בתפקוד היום יומי כמו גם התנהגות עצבנית, זאת כאמור לאור העובדה כי הם נתונים ללחצים רבים כתוצאה מההתמכרות. חשוב לזכור כי מאחר ומדובר בהתמכרות רגישה ביותר, נדרשת רגישות רבה בפנייה אל התמכר וזאת כדי לא לתת לו את התחושה כי אנו "דוחפים אותו לקיר" אלא תוך כדי הידברות ניתן להבין את מידת ההתמכרות כמו גם בקשה מהתמכר לקבל עזרה ממקום מקצועי אשר יכול להעניק לו את הכלים הדרושים לו כדי לחזור לאורח חיים תקין ולהיפטר מההתמכרות.

גמילה מהימורים באמצעות מרכז אורנית ויינשטוק

מרכזית אורנית ויינשטוק נחשב מזה שנים ארוכות לאחד המרכזים המובילים בישראל בתחום ההתמכרויות, ובפרט התמכרות להימורים. צוות המרכז מורכב ממיטב המומחים בתחום אשר עברו הכשרות רבות לטיפול בהתמכרות להימורים, וזאת באמצעות שיטה חדשנית אשר ייחודית למרכז. על כן, אם בן זוגך סובל מהתמכרות להימורים הוא יכול לעבור גמילה מהימורים במרכז ולהשיב את חייו למוטב, זאת בתמיכה רגשית, רוחנית ופיזית ממיטב אנשי המקצוע בתחום. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים באתר ונציג המרכז יחזור אליכם בהקדם לגבי אפשרות גמילה מהימורים בעבור האדם היקר לכם מכול.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מדריכים
יובש בקיר
10 טיפים לאיתור נזילות

מירב האנשים לא מייחסים חשיבות לנזילות קטנות בביתם. "אחרי הכל, מה הבעיה" הם שואלים, כמה טיפות מים פה ושם?