תפריט

קידום אתרים

אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) זה אמנם לא כמו פרסום אבל זה עדיין לוקח המון זמן וכסף. במקרים רבים, אם אתם קצרים בזמן ומוכנים לשלם קצת, יועץ בנושא קידום אתרים או סוכנות המתמחה בכך יכולה להיות אופציה מצוינת עבורכם.

 

קידום אתרים למתחילים – עשה זאת בעצמך

אבל אם אתם קצרים בכסף או אם אתם רוצים שהיועץ יתמקד בדברים המרכזיים שאתם בעצמכם לא יכולים לעשות לבד, הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם:

 

  1. תהיו המלכים של מחקר מילות המפתח:

אתם לא יודעים מה הלקוחות שלכם רוצים. אתם אולי חושבים שאתם יודעים. אתם אולי אפילו מניחים שהלקוחות שלהם בעצמם יודעים מה הם רוצים. אבל המספרים באופן כללי מראים תמונה אחרת. 

בעוד אתם מבינים כל מילה ומונח בתחום המקצועי של התחום שלכם, מחקר על מילות המפתח הוא מחקר חשוב מאין כמותו וזאת בגלל שללקוח היומיומי אוצר מילים שונה משלכם ודרך חיפוש בגוגל שונה משלכם ומשל עמיתיכם המקצועיים. על כן, מחקר מילות מפתח טוב יניב לכם ביטויים ומילים קריטיות אשר המשתמשים מחפשים כאשר הם מעוניינים לרכוש או להשיג את המוצרים שלך. 

בנוסף, המחקר הזה נותן לך כיוון לכמה המוצרים שאתה מוכר פופולריים ואיזה מתוך אותם מוצרים הכי פופולריים ואילו אף לקוח לא מחפש בכלל. 

 

מה אלה בכלל מילות מפתח?

מילות המפתח או באנגלית SEO Keywords הם ביטויים בתוכן האינטרנטי שלכם שמאפשרים לאנשים למצוא את האתר שלכם באמצעות חיפוש במנועי החיפוש. 

לכן, אתר אשר עשה אופטימיזציה הוא למעשה אתר אשר "מדבר את אותה השפה" כמו הלקוחות שלו ובכך עוזר למחפשים למצוא את האתר שלו שנותן להם את המידע הטוב ביותר. 

דוגמא להמחשה, נניח ויש רופא המתמחה בבעיות הורמונליות, או בז'רגון המקצועי, אנדוקרינולוג. אם בכל מקום באתר שלו התוכן יהיה כתוב בשפה רפואית שלא מדברת אל האדם מן השורה – לדוגמא כתבה שכותרתה "טיפול במחלות אנדוקריניות" במקום הורמונליות – כמות החשיפה של תוכן זה תיקטן משמעותית. 

 

כלים לחיפוש מילות מפתח למטרת קידום אתרים למתחילים:

ברשת ישנם כלים רבים ושונים לחיפוש מילות מפתח כאשר המטרה המרכזית של אותם כלים היא הצגת הביקוש של אותם הביטויים ובכלים מתקדמים אף ניתן לראות גם מה היא התחרות הקיימת עבור אותן מילות חיפוש. 

 

כלים מומלצים למחקר זה הינם: 

Google Keyword Planner- הכלי הידידותי ביותר למשתמש שקיים היום בשוק, מבית היוצר של גוגל. מפורט מאוד ובעל אפשרות להצליב נתוני חיפוש עם ביקושים. לשים לב כי רק במידה ואתם מפרסמים עם גוגל באמצעות PPC ( קידום ממומן) תוכלו לקבל גישה לכל האפשרויות. 

UberSuggest  – התוכנה החינמית הפופולרית ביותר למחקר מילות מפתח.

SEMrush – אולי התוכנה מספר אחת היום בשוק בתחום הזה, זו התוכנה המרכזית בה המומחים משתמשים וזאת בזכות הכלים שמאפשרים להגיע לתובנות עמוקות בנוגע לאילו מילים מתאימות ואילו לא. שימו לב שזוהי תוכנה אשר השימוש הקבוע בה הוא בתשלום.

 

  1. הבינו מה התחרות שלכם ומה המיקום הנוכחי שלכם בתוך התחרות:

חפשו את המוצר הנמכר ביותר שלכם, או את השירות הפופולרי ביותר שלכם במנועי החיפוש במספר וריאציות.

אילו אתרים מופיעים מעליכם? האם מי שמופיע הוא באמת התחרות הישירה שלכם? אולי פשוט חיפושים דומים מביאים מספר תוצאות שונות מאוד? 

בנוסף, כדאי לשים לב גם לאתרים של המתחרים שלכם. 

איזה תוכן יש באתר שלהם שלכם אין? 

באילו מילות מפתח הם משתמשים שאתם לא?

באיזה אנקורים הם משתמשים ועל אילו מילים?

האם האתר שלהם בנוי אחרת? איך זה שהאתר בנוי אחרת מעלה את הדירוג שלהם. 

בנוסף, מחקר אחר הפעולות ברשת החברתית של המתחרים שלכם ושל הביקורות שלהם יסייע לכם להסיק מסקנות איפה אתם יכולים להשתפר ואיפה היתרון היחסי שלכם בתחרות כיום בשוק. 

 

  1. בצעו אופטימיזציה לאתר שלכם :

דגש על המכשירים הניידים:

עם מעט ידע בבניית אתרים, ובהתבסס על הפלטפורמה בה החנות האינטרנטית שלכם מושתתת, אתם צריכים לעשות את האתר שלכם מתאים לגלישה בנייד.

זה לא סוד שבעידן הדיגיטלי היום אנשים רבים מחפשים את החיפושים שלהם במכשירים הניידים שלהם, וגוגל מודע לכך, ומעניק בונוס לדירוג לאתרים אשר מותאמים לנייד ולטאבלט. 

לפי נתונים עדכניים, מעל מחצית מהחיפושים בגוגל נעשים מהמכשירים הניידים ועל כן עליכם לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד, אחרת תאבדו לקוחות פוטנציאליים.

 

להקפיד על המהירות של האתר שלכם:

שימו לב שגם אם עשיתם אופטימיזציה למובייל לאתר שלכם, עליכם להקפיד שעל הדרך לא פגעתם גם במהירות של האתר.

גוגל מדרג את האתרים בתוצאות שלו בין השאר גם לפי מהירות הטעינה המקסימלית של האתר על כל הפלטפורמות, כלומר גם אם כל האתר שלכם רץ חלק והתכנים יורדים מהר אבל יש לכם עמודים יחידים עם תמונות כבדות ולעמודים אלו לוקח זמן להיטען – האתר יירד בדירוג. 

על כן, הקפידו לדחוס את התמונות שלכם ולצמצם את כמות הסרטונים שעל האתר לטעון בכל עמוד.

 

  1. תיצרו תוכן איכותי בתדירות גבוהה:

כתיבת תוכן – עשה זאת בעצמך:

פקטור נוסף אליו כל מומחה לקידום אתרים שם לב הוא התוכן שבאתר. 

עליכם ליצור תוכן הנוגע למוצרים שלכם ותחום בו אתם עוסקים שייתן ערך מוסף למשתמשים ובכך ישפר את חווית המשתמש, יגדיל את כמות הכניסות לאתר, יאריך את זמן השהייה באתר – שבתורו יגביר את הדירוג שלכם והנה התחלתם כדור שלג חיובי מאוד.

הקפידו לעשות כתבות תוכן חדשות כל שבוע או לפחות כל חודש כאשר עליכם לעדכן את האתר שלכם כל הזמן, שכן הדירוג נקבע גם לפי התחזוקה של האתר.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים

רבים ממומחי קידום האתרים מסכימים על כך שכתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים יעילה ולעיתים אף צעד הכרחי בקידום אתר מסוים. על מה שרבים לא בהכרח מסכימים זה כיצד התוכן צריך

איך לבחור חברה לקידום אתרים

על מנת להבטיח תוצאות מוצלחות לחברה שלכם, עליכם לבצע תחקיר מקדים על חברת קידום האתרים שתתאים לכם. זהו צעד הכרחי על מנת להבטיח שאלו האנשים שבאמת יעזרו לכם לקדם את

תמחור קידום אתרים

המחיר של שירותי קידום אתרים נע בחדות וזאת מפני שהוא מתבסס על פקטורים רבים ולמעשה לכל אתר בסופו של דבר יש יעדים שונים, לוחות זמנים שונים ומשאבים שונים ולכן המחיר

קידום אתרים במנועי חיפוש

גוגל. מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם אשר בכל דקה מריץ מאות אלפי חיפושים ומחזיר את התוצאות תוך שברירי שנייה. בלי ספק, כל בעל מקצוע או בעל עסק מעוניין להיות במקום