תפריט

תמחור קידום אתרים

המחיר של שירותי קידום אתרים נע בחדות וזאת מפני שהוא מתבסס על פקטורים רבים ולמעשה לכל אתר בסופו של דבר יש יעדים שונים, לוחות זמנים שונים ומשאבים שונים ולכן המחיר מותאם אישית לרוב לכל לקוח לפי הצרכים שלו.

על כן, פקטורים מרכזיים שקובעים את המחיר:

 

האיכות של העבודה שנעשית

אין ספק שחברה מוכרת עם רזומה גדול תגבה יותר מאשר יועץ לקידום אתרים שרק אתמול סיים את הקורס האינטרנטי החינמי שלו. הם אמנם יגבו תעריפים שונים אבל ברוב המקרים האיכות גם היא תשתנה משמעותית בהתאם.

 

המדינה ממנה מתבצע קידום האתרים

השוק הישראלי ומוחים לשוק הישראלי וכמו גם האמריקאי מבינים יותר את טעם הלקוחות הישראלים וכיצד ניתן למקסם את הפוטנציאל בתוך המדינה וזאת מתוך היכרות עם האוכלוסיה וכן עבודה עם יועצים מאותו המקום כמובן שיש לה יתרון משמעותי. 

ללא ספק, קיימות חברות ייעוץ לקידום אתרים אשר ממוקמות גם בהודו ובאוקראינה והן זולות יותר מהחברות כאן בארץ, אבל כמובן שיש הבדל עצום באיכויות וברלוונטיות של העבודה.

 

הניסיון של חברת הייעוץ

בדומה למקודם, חשוב לשים לב לניסיון של החברה שכן בדומה למקרה בו לא תקחו רופא חסר ניסיון זול שיעשה לכם ניתוח או טיפול רפואי חשוב כך ההשקעה במומחה בתחום תעלה יותר אך גם תניב תוצאות איכותיות יותר. 

 

התחרות בתחום שבו הלקוח מעוניין לקדם את האתר שלו 

הפקטור הזו הוא פקטור מרכזי שלרוב מתעלמים ממנו.

ישנו הבדל גדול אם הלקוח מעוניין לקדם עסק ל-"ליצנים שעושים ערבי קריוקי באיזור הדרום" אשר אין לו כמעט מתחרים ולכן יוכל לקדם בקלות יחסית את העסק שלו לעומת מי שהעסק שלו "עורך דין בתל אביב ".

אין ספק שלקדם את האחד לעומת השני מצריך כמות השקעה שונה לחלוטין מצד החברה לקידום האתרים  – ה שגם משפיע כמובן על המחיר.

חשוב להבין שבדומה לרוב התחומים בחיים גם כאן, אתם מקבלים מה שאתם משלמים עליו. 

נכון, לא תמיד מחיר גבוה הוא ערובה לאיכות אבל בו זמנית, ללכת ישר על המחיר הכי נמוך עלול להזיק לכם בטווח הרחוק  – לקנות בזול ולשלם ביוקר. 

 

למה עוד לשים לב?

בצורה יותר ספציפית חייבים לשים לב גם בנוגע לתמחור שקיימים סוגים שונים של לקוחות אשר גם הם משפיעים כמובן על המחיר. 

הרי ברור שלקוח חוזר שעושה תהליך ארוך יקבל תעריך שונה מאשר לקוח שמעוניין להרים קמפיין חד פעמי ולקדם אותו. 

בנוסף, קיימים שירותי ייעוץ שמבוססים על דמי מנוי חודשיים, אשר גם הם בתוכם משתנים בתעריפים שלהם כשהמיקוד המרכזי משתנה בין הצלחה בשוק המקומי לבין הצלחה ברמת הגלובלית או לפחות הארצית. 

לסיכום, קיימים כל כך הרבה פקטורים שמשתנים תכופות ורלוונטיים או לא רלוונטיים לכל לקוח באופן אישי כך שקשה לצפות כמה תשלמו עבור השירות שלכם. 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך לבחור חברה לקידום אתרים

על מנת להבטיח תוצאות מוצלחות לחברה שלכם, עליכם לבצע תחקיר מקדים על חברת קידום האתרים שתתאים לכם. זהו צעד הכרחי על מנת להבטיח שאלו האנשים שבאמת יעזרו לכם לקדם את

תמחור קידום אתרים

המחיר של שירותי קידום אתרים נע בחדות וזאת מפני שהוא מתבסס על פקטורים רבים ולמעשה לכל אתר בסופו של דבר יש יעדים שונים, לוחות זמנים שונים ומשאבים שונים ולכן המחיר

כתיבת מאמרים לקידום אתרים

רבים ממומחי קידום האתרים מסכימים על כך שכתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים יעילה ולעיתים אף צעד הכרחי בקידום אתר מסוים. על מה שרבים לא בהכרח מסכימים זה כיצד התוכן צריך

קידום אתרים במנועי חיפוש

גוגל. מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם אשר בכל דקה מריץ מאות אלפי חיפושים ומחזיר את התוצאות תוך שברירי שנייה. בלי ספק, כל בעל מקצוע או בעל עסק מעוניין להיות במקום