נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה קורס צריך לעבור לעבודת אבטחה בשגרירות וכמה זמן הוא נמשך?

צוות אבטחה

אתה מנסה למקצוע לחיים? השירות הצבאי שלך היה ביחידה קרבית מיוחדת? אם כך, טבעי שתחשוב על אופציה כמו עבודה באבטחה. כדאי לדעת שמדובר על עבודה מאתגרת במיוחד ושכרה בצידה, אז למה שלא תבדוק יותר לעומק את האפשרות הזאת.

ללמוד להיות מאבטח

כאשר מדברים על אבטחת שגרירות עבודה או על עבודות אבטחה אחרות, חשוב להבין שיש צורך לעשות קורס מעמיק ביותר. הקורס לא כולל רק כושר גופני או ירייה בנשק, שכן בפועל הוא כולל היכרות עם כללים שונים, הסברים, שיעורים עיוניים וכדומה. לכן ניתן לראות שמדובר למעשה על הכנה שנמשכת כמה חודשים, אך החדשות הטובות הן, שאחרי שתסיים את הלימודים תוכל למצוא עבודה בקלות רבה יחסית. כמובן שכאשר מדברים על עבודה בשגרירות מדברים גם על שמתבצעת מסביב לעולם שכן שגרירות ישראל נמצאת במדינות רבות.

שומר במתחם
שומר במתחם

האם מדובר על עבודה מסוכנת?

אין ספק שאתה יכול לבחור במקצוע שיהיה הרבה יותר רגוע, פחות מסוכן וגם כזה שלא תצטרך לעשות קורס מאוד ארוך כדי לעבוד בו. עם זאת, לא תמיד עבודה בתור מאבטח חייבת להיות מסוכנת, וכמובן שניתן לראות שיש בתחומים האלה משימות מורכבות ומסוכנות יותר מאחרות. רמת הסיכון תלויה, בין היתר, בשאלה איפה יציבו אותך, באיזו שגרירות בעולם ובאיזה תפקיד.

האם תרוויח יפה?

אין אדם בעולם שחושב לעשות קורס או תואר אקדמי מלא ולא חושב, בין היתר, על השאלה כמה הוא יוכל להרוויח. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע זה נושא שמעסיק גם אותך, כי אתה הרי לא תלך ותשקיע כמה חודשים מחייך כדי לעשות קורס שבסופו של דבר לא ייתן לך מקצוע מכובד ומכניס. החדשות הטובות הן שבין אם תעבוד ישירות באבטחת שגרירות ובין אם תעבוד במשימות אחרות של אבטחה, לרוב השכר בהחלט יהיה מכובד. כדאי לזכור שגם כאן רמת הסיכון תשפיע על הסכום שתקבל בסוף החודש, שכן כמובן שכאשר הסיכון גדול יותר, כך גם התשלום יכול להיות משמעותי יותר.

באיזו חברה כדאי לעבוד בשירותי אבטחה?

אם היית חושב על האפשרות של לקיחת משכנתא ללא הון עצמי והיית רוצה מידע בנושא, מה היית עושה? סביר להניח שהיית פונה אל כמה יועצי משכנתא ומבקש מהם סיוע. זה גם מה שאנחנו מציעים לך לעשות אם כבר עשית את קורס האבטחה המדובר ואם אתה מתבלט איפה לעבוד. העניין הוא שכמו שקורה בתחומים אחרים, אנחנו יכולים לראות שגם כאן יש חברות שמשלמות לשכירים שלהן טוב יותר לעומת חברות אחרות. מצד שני, כדאי לבדוק לא רק את השכר אלא גם את הביטוחים שיעשו לך בתור עובד החברה. מגיע לך ליהנות מתנאים כמה שיותר טובים, במיוחד אם אתה מאבטח בגוף ובנשמה.

לפרטים נוספים בנושא היכנסו: www.delkoub.com

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים וקורסים
עיצוב דרך מחשב
מקצועות מבוקשים בהייטק

ענף ההייטק בחברה הישראלית ובחו"ל עושה את שלו ומהווה עליתא של הפיתוח הטכנולוגי שצמחה והגיעה לשיאים ופסגות שאף אחד