נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים קוסם לבר מצווה?

קוסם לבר מצווה

חגיגת בר המצווה היא אירוע שכל נער מחכה לו בקוצר רוח. באירוע זה, שהחוגג ובני משפחתו התכוננו אליו זמן רב, הוא סוף סוף נכנס לעולם הבוגרים, עם כל מה שבכרוך בדבר. כדי להבטיח שהאירוע הזה יהיה מוצלח גם לנער החוגג וגם לכל האורחים שמגיעים, חשוב לבחור במופע מהנה, כגון מופע קוסמות. אבל איך בוחרים את הקוסם הנכון? אנחנו פה בשביל לתת לכם מספר טיפים.

 

מה כולל מופע קסמים לבר מצווה?

קוסם לבר מצווה הוא אמן שמציג מספר קסמים, תעתועים ואשליות באמצעות אביזרים שונים ותקשורת עם הקהל. קוסם משתמש במיומנויות שונות כגון זריזות ידיים בכדי לגרום לקסמים שלו להיראות אמיתיים ולהפתיע באמצעותם את הקהל. משך מופע זה הוא כ-45 דקות עד שעה והוא מתאים לקהל מגוון של אנשים- ילדים, מבוגרים, נשים וגברים. אז איך בוחרים קוסם מתוך כל הקוסמים המוצעים?

 

מקצועיות וניסיון

הפרמטר הראשון הוא כמובן רמת המקצועיות של הקוסם והניסיון שהוא צבר לאורך השנים. קוסמים מתחילים שלא הופיעו המון עלולים להתבלבל ולא להצליח, דבר שיפגע באיכות המופע. לכן כשאתם בוחרים קוסם חשוב לשים לב לכך שהוא יודע מה הוא עושה, שיש לו את כל המיומנויות הנדרשות ושהוא יכול להתאים את המופע לאירוע שלכם.

 

מופע מגוון

המטרה שלכם היא שהאירוע שלכם יהיה הכי מהנה, כיפי וזכיר. לצורך זה אתם צריכים לוודא שלקוסם יש מופע מגוון ומעניין לכל אורכו. קוסם שיודע לבצע אך ורק קסמי קלפים יהווה בחירה פחות טובה מאשר קוסם שיודע לבצע טריקים מכל מיני סגנונות ובכך להפתיע את הקהל.

דבר זה ניתן לבחון באמצעות צפייה בעבודות קודמות של הקוסם. לרוב הקוסמים יהיה תיעוד מאירועים אחרים בהם הם השתתפו והם ישמחי לשתף אתכם בהם כך שתוכלו להתרשם מאיכות וגיוון המופע.

 

המלצות

כמובן שאחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שהקוסם שאתם שמים עליו עין הוא טוב ומבדר היא המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם. זה יכול להיות חברים וקרובי משפחה שהשתמשו בשירותיו של הקוסם ויכולים להמליץ עליו או אנשים כנים מרחבי האינטרנט. ברגע שתשמעו או תקראו על חוויות של אחרים תוכלו לגבש בעצמכם עמדה.

 

תקשורת וחיבור אישי

לפני שאתם סוגרים קוסם, חשוב מאוד לדבר איתו וזאת בכדי שתבחנו את החיבור שנוצר ביניכם. אם תרגישו שהתקשורת ביניכם היא טובה, נעימה ומקדמת- דבר זה מעיד בדרך כלל על כך שהקוסם יכול להתאים עבורכם. בנוסף חשוב לעשות שיחת תיאום ציפיות בכדי לסגור את הפרטים הקטנים לפני המופע.

חשוב שתסבירו לו מה אופי האירוע ומי קהל היעד כך שהוא יוכל להתאים את המופע אליהם. חשוב כמובן שתדברו גם על התאריך, המחיר, משך המופע וכל הפרטים הנוספים הללו בכדי שתוכלו להיות רגועים לקראת האירוע שלכם.

קוסם לבר מצווה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוֹסֵם
כמה עולה קוסם?

קוסמים מבדרים את הקהל במשך מאות שנים, וההופעות שלהם ממשיכות לרתק ולהדהים אנשים מכל הגילאים. בין אם אתם מתכננים