נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור לוכד עכברים – ללכוד את המזיק לתמיד

לוכד עכברים

עכברים יכולים להיראות לנו בסרט טבע כחיות חמודות ופרוותיות, אך מפגש ביתי פתאומי איתם, יכול בהחלט להיות רגע  מבהיל ולא נעים, מה עוד שהעכברים נחשבים כמעבירי מחלות ואף עלולים להסב נזקים לרכוש. כיום, ניתן למצוא מספר דרכים ואפשרויות לתפוס את העכברים, כשאחת המומלצות והבטוחות מביניהן היא להזמין לוכד עכברים. אך איך בוחרים אחד כזה? 

 

איך העכברים מגיעים אלינו אל הבית?

העכברים שייכים למשפחת המכרסמים ופעילותם העיקרית היא בשעות החשיכה. מקום מחייתם הטבעי של העכברים הוא אמנם בשדות ובשטחים הפתוחים, אך עם האצת תהליכי הבנייה העירוניים וצמצום השטחים הפתוחים, יותר ויותר אנשים נתקלים לפתע בביתם בעכברים. כיצד הם מגיעים אלינו אל הבית?

בישראל ניתן למצוא בעיקר בשני סוגי עכברים: עכבר שדה ועכבר מצוי, כאשר הם מגיעים אלינו בעיקר דרך צינורות ופתחים שונים, כשהם מסתתרים בקירות, בארונות, תעלות מיזוג ועוד. מטרתם העיקרית של העכברים היא למצוא אוכל ולכן, מחסנים ומקומות בלתי מאורגנים מהווים עבורם מוקד פעילות מושך.

 

כל הסימנים מעידים – יש לנו עכבר בבית

המהירות הרבה אליה העכבר יכול להגיע, מקומות המסתור שהוא מוצא בבית, כמו גם עיקר פעילותו בחסות החשיכה, מאפשרים לו להתבסס בבית שלנו ולהסתתר מעינינו, אך ישנם כמה סימנים מזהים שיאפשרו לכם לזהות שהעכברים אכן נמצאים אצלנו בבית, דוגמת: ריכוז גללים באזורים מסוימים, אריזות אוכל קרועות, רעשים הבוקעים מהקירות, סימני כרסום ועוד.

 

למה חשוב לתפוס את העכברים בהקדם?

בין אם ראינו את העכברים במו עינינו ובין אם זיהינו את הסימנים המעידים על נוכחותם, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של לוכד עכברים בהקדם האפשרי, היות והעכברים נגועים במחלות זיהומיות וטפילים רבים, העלולים להיות מסוכנים ומזיקים לבני אדם. כמו כן, לכידה מוקדמת של העכבר תמנע מהם להתרבות ולהפוך את משימת לכידתם למאתגרת ובעייתית יותר.

 

איך לבחור לוכד עכברים?

לכידת עכברים צריכה להתבצע במקצועיות וביעילות, על מנת להבטיח פתרון מהיר ובטוח ולפיכך, עלינו לבחור לוכד עכברים מומחה ומנוסה, אותו תוכלו לאתר באמצעות בחינת הפרמטרים הבאים:

 

ניסיון

בסופו של דבר, לניסיון יש תפקיד חשוב בכל הקשור ללכידתם של מכרסמים שונים, באופן המאפשר ללוכד העכברים לזהות בקלות ובמהירות היכן מסתתר העכבר וכיצד ניתן ללכוד אותו.

 

מקצועיות

לוכד עכברים מנוסה צריך להכיר את מגוון השיטות הקיימות ללכידת עכברים ולספק לכם אינפורמציה מדויקת ובעלת ערך.

 

הדברה ואחריות

לאחר לכידת העכבר, חשוב יהיה לבצע פעולת הדברה ולדאוג לכך שהסביבה תהיה נקייה לחלוטין מעכברים. בנוסף, מדביר מקצועי ייתן אחריות על עבודתו, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט.

 

המלצות

המלצות של לקוחות אחרים, דרך ביקורות בגוגל והמלצות וידאו, יעידו על כך שמדובר בלוכד עכברים מומלץ.

 

לסיכום

עכברים בבית זו תופעה לא נעימה ואף מסוכנת לבריאותנו ולפיכך, חשוב יהיה לקרוא בהקדם ללוכד עכברים מומלץ, אותו ניתן לאתר על פי מספר פרמטרים, דוגמת: ניסיון, מקצועיות, הדברה ואחריות והמלצות של לקוחות אחרים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת