נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ניתן להשקיע בנדלן מגיל צעיר

בית בטבע

השקעה בשוק הנדל"ן בגיל צעיר מהווה הזדמנות אותה יש לנצל, בשל הכנסה פסיבית אותה ניתן לקבל למשך שארית החיים, או קבלת סכומי כסף לצורך ביצוע השקעות נוספות. כיצד מבצעים השקעת נדל"ן בגיל צעיר? להלן הפרטים בעבור כל משקיע צעיר ואמביציוזי.

השקעה בשוק הנדל"ן מגיל צעיר – הדרך הטובה ביותר להבטחת העתיד הכלכלי

שוק הנדל"ן בישראל מהווה הזדמנות יוצאת דופן בעבור צעירים יזמים אשר מעוניינים לדעת איפה להשקיע כסף לעבוד בשבילם, במקום שהם יעבדו בעבור הכסף. למעשה, על אף כי צעירים רבים סבורים כי מדובר בשוק אשר מצריך הון עצמי גבוהה, מדובר בטעות, וזאת בשל רכישה של נדל"ן מניב בסכום השקעה נמוך יחסית, ובתמורה להרוויח תשואה בגובה עשרות אחוזים. אחד התחומים הבולטים בשוק הנדל"ן לצעירים הינו רכישה של קרקע חקלאית. מדוע מדובר בהשקעה משתלמת ואיפה הכי משתלם להשקיע? להלן הפרטים.

מדוע קרקע חקלאית מהווה הזדמנות נדל"ן יוצאת דופן בעבור צעירים?

כאשר אנו מתייחסים למונח קרקע חקלאית, הכוונה היא לקרקע אשר עתידה להיות מופשרת בעתיד לטובת בנייה של מבני מסחר ומגורים. מדובר בקרקעות אותן ניתן לרכוש גם בפחות ממאה אלף ₪, ולכן בעבור צעירים בתחילת דרכם אשר מבקשים לבצע השקעה עם סיכון נמוך ותשואה גבוהה. עם זאת, על מנת להבטיח את כדאיות ההשקעה חשוב לבצע מחקר מקדים אשר כולל יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר משווקת קרקעות מופשרות, וזאת לאור העובדה כי רכישה של קרקע חקלאית אשר לא עברה את האישורים הנדרשים בוועדות התכנון והבנייה עשויה להוביל למפח נפש כתוצאה מאי מימוש ייעוד הקרקע, ולכן מדובר באובדן כספי של עשרות אלפי שקלים. עם זאת, אחד הפרויקטים המסקרנים כיום בענף הנדל"ן הינו פרויקט דורות עילית, עיר חרדית חדשה אשר מוקמת בימים אלו במרכז מדינת ישראל, ולכן מהווה הזדמנות יוצאת דופן בעבור צעירים אשר מעוניינים להשקיע בשוק הנדל"ן.

אישה בטבע
אישה בטבע

השקעה ברכישת קרקע חקלאית בעיר דורות עילית – גם לצעירים

כאמור, צעירים אשר מעוניינים להשקיע את כספם במקום שהוא יחכה בבנק יכולים לפנות לשוק הנדל"ן, אולם לאור חסמי הכניסה הגבוהים וכן מדיניות מיסוי, יש לחשוב על אפיקים משתלמים יותר מבחינת ההון הראשוני הנדרש, בייחוד בעבור  צעירים אשר רק מתחילים את דרכם בענף ההשקעות. השקעה בנדלן מניב ניתן לבצע כבר עכשיו באמצעות חברת אפיקים רוזנטלר אשר משווקת בימים אלו את פרויקט דורות עילית – מאות דונמים של קרקעות חקלאיות במיקום אטרקטיבי ועם פוטנציאל תשואה של עשרות אחוזים בעתיד הנראה לעין. את הקרקעות ניתן לרכוש בסכום כספי אטרקטיבי, ולכן מומלץ להקדים ולבצע את השקעה כבר עכשיו, לאור הביקוש וההאצה בתהליכי הבנייה והפיתוח. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר הרשמי של הפרוייקט, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם