נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך קמגרה עובדת? הכל על סילדנאפיל

קמגרה

קמגרה היא ויאגרה גנרית, כלומר מדובר על תרופה המכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופת הוויאגרה – סילדנאפיל. אך בניגוד לוויאגרה המקורית, המצריכה מרשם רופא, תוכלו להזמין את מוצרי קמגרה אונליין, ללא שום צורך בביקור מביך אצל הרופא. הדבר מאפשר לכל אחד לשפר את חיי המין שלו ולטפל בבעיות בתפקוד המיני, במטרה לשפר את הביטחון העצמי והקשר הזוגי. במאמר נבחן את מנגנון הפעולה של מוצרי קמגרה.

 

איך קמגרה עובדת – כל מה שחשוב לדעת

קמגרה היא תרופה גנרית של ויאגרה, כלומר מדובר על מוצר שמכיל את אותו החומר הפעיל, ולכן אין זה מפתיע כי מנגנון הפעולה שלה זהה. סילדנאפיל ציטראט מאפשר את הרחבת כלי הדם באזור איבר המין הגברי, דבר שמוביל לזרימת דם מוגברת לאזור. כתוצאה מכך, שימוש בתרופה המכילה את החומר הפעיל, תוביל לזקפה חזקה, יציבה ומפוארת יותר. חשוב לציין כי הזקפה מתרחשת רק בעת גירוי מיני, כך שללא עוררות מינית לא תאלצו לסבול מזקפה לא רצויה. קמגרה מתאימה לכל גבר שסובל מבעיות בתפקוד המיני, מאחר והיא מסייעת במקרים של חרדת ביצוע, קושי להגיע לזקפה וקושי לשמר אותה לאורך כל האקט המיני. כדאי לציין כי התרופה יעילה גם בעיכוב השפיכה, לכן היא מתאימה גם למי שסובל משפיכה מוקדמת.

 

קמגרה – מנגנון פעולה

גבר שחווה גירוי מיני שולח אות מהמוח לכיוון איבר המין, דבר שמוביל לשחרור של cGMP. מדובר על חומר כימי שאחראי על הרפיית תאי השריר בקרמת הפין, כך שזרימת הדם באזור גוברת ונוצרת זקפה. לאחר השפיכה משתחרר האנזים PDE-5, שאחראי על פירוק cGMP, ששוחרר לפני כן. הדבר מוביל לאובדן הזקפה. סילדנאפיל ציטראט, המצוי בקמגרה ובוויאגרה, מעכב את ההשפעה של PDE-5, דבר שמקל על היווצרות הזקפה, באמצעות זרימת דם מוגברת לאזור הפין. כמו כן, עיכוב האנזים משמר את הזקפה לאורך זמן, דבר שמוביל לאקט מיני ארוך יותר ולעיכוב השפיכה.

 

מספר נקודות שכדאי לדעת לגבי קמגרה

חשוב לציין כי קמגרה אינה אפרודיזיאק, כלומר שימוש בתרופה לא יוביל להגברת החשק המיני. אך ברגע שתחוו גירוי מיני, אין שום ספק כי קמגרה תסייע לכם להגיע לזקפה יציבה ומפוארת. כדאי לציין כי ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מינונים, כך שאין שום קושי להתאים את המינון האידיאלי עבורכם. מומלץ כמובן להתחיל ממינון נמוך ולעלות במידת הצורך, מאחר ובמקרים של חרדת ביצוע למשל, מינון נמוך אמור להספיק. לעומת זאת, במקרים של אימפוטנציה חמורה, ככל הנראה תזדקקו למינון הגבוה ביותר. בכל מקרה, חשוב להימנע מלקחת מנה נוספת של קמגרה במשך 24 שעות מרגע לקיחת המנה הראשונה, מאחר והדבר עלול להוביל לתופעות לוואי חמורות.

 

קמגרה – הוראות שימוש

יש ליטול קמגרה במינון המתאים לכם כחצי שעה לפני האקט המיני. יש לזכור כי קמגרה יכולה להגיע בצורת טבליות לבליעה, סוכריות או ג'ל בטעמים. הג'ל יכול להוות משחק מקדים מהנה, מאחר וניתן ללקק או למצוץ אותו מהגוף של בן או בת הזוג. אחד היתרונות של הג'ל, הוא הספיגה המהירה שלו במערכת העיכול. ברוב המקרים ההשפעה שלו תתחיל לאחר כרבע שעה בלבד, אך חשוב ליטול קמגרה על קיבה ריקה להשגת אפקט מקסימלי. כמו כן, יש להימנע מערבוב התרופה עם אלכוהול, מאחר והדבר עלול להוביל לתופעות לוואי חמורות.

 

לסיכום

קמגרה נחשבת לאחת התרופות היעילות והמומלצות ביותר לגברים שסובלים מקושי בתפקוד המיני. משך ההשפעה של קמגרה יהיה לרוב 4 – 6 שעות, כך שתוכלו ליהנות מלילה מהנה ומענג במיוחד.

איך קמגרה עובדת? הכל על סילדנאפיל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
ויאגרה טבעית

גברים רבים אשר סובלים מאין אונות חוששים מלקחת ויאגרה, אולם כיום ישנם מוצרים טבעיים וללא צורך במרשם רופא. להלן