נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד עובד האלגוריתם הלייקים באינסטגרם בשנת 2020

איש שיווק

אלגוריתם האינסטגרם הוא זה שמחליט איזה פוסטים אנשים רואים בכל פעם שהם פותחים את האפליקציה.

מאז שהחלה אינסטגרם לפעול באמצעות האלגוריתם שלה, ההזנה של כל אדם על הפלטפורמה אורגנה על פי כללי האלגוריתם, מה שהוביל לחוויה טובה יותר עבור כולם.

 

לפי איזה גורמים מסמתך האלגוריתם?

מערכת יחסים

אינסטגרם רוצה שאנשים יבזבזו יותר זמן באפליקציה מכיוון שאנו נהנים ממנה בצורה משמעותית, ולא רק מכיוון שאיננו יכולים להפסיק לגלול. בהתאם, האלגוריתם מביא פוסטים מחשבונות שמשתמש כבר מתקשר איתם. עבור מותגים ויוצרים שונים זה אומר שמיקוד במעורבות בקהילה הוא המפתח לצליחת האלגוריתם וקידום העסק.

 

רמת ההתעניינות של אחרים

אם משתמשים נהנו מסוגים מסוימים של פוסטים בעבר, סביר להניח שהאלגוריתם יראה להם סוג זה של פוסטים בעתיד. לדוגמה: אם משתמש מתקשר יותר עם חשבונות מאומתים או עסקיים יותר, יתכן שסביר להניח שהוא יראה פוסטים מאותו חשבון. אם הם צופים בהרבה וידיאו, אותה עסקה.

במילים אחרות, אנשים העוסקים בפוסטים כמו שלך נוטים יותר לראות את הפוסטים שלך. האלגוריתם רוצה לתת לאנשים את מה שהם רוצים.

 

עיתוי נכון

ישנו סיכוי גבוה יותר כי פוסטים אחרונים יותר יועברו לראש העדכונים של האנשים. משמעות הדבר היא כי פרסום כאשר הקהל שלך מחובר הוא חיוני.

 

על פי האלגוריתם, גורמים אחרים שישפיעו על העדכון של משתמש אינסטגרם יחיד הם:

תדירות השימוש: האלגוריתם מציג את הפוסטים הטובים והפופולאריים ביותר מאז הפעם האחרונה שמשתמש פתח את האפליקציה – כך שמשתמשים שלא בודקים אינסטגרם לעתים קרובות יראו את הפוסט של המותג שלך רק אם הוא בעל מעורבות.

זמן הפעלה: באופן דומה, משתמשים שמשקיעים 45 דקות בגלישה בעדכון שלהם יראו יותר פוסטים, כולל פרסומי ביצועים טובים יותר, מאשר מישהו שרק מקדיש 5 דקות לבחון את הלהיטים הגדולים ביותר.

כמות עוקבים: אדם שעוקב אחר אלפי חשבונות עשוי שלא לראות כל הודעה שיקבל. אבל אם הם רק עוקבים אחרי כמה מאות, סביר להניח שהם יישארו בקפידה על כל מי שהם עוקבים אחריהם.

 

איך לעבוד עם האלגוריתם של אינסטגרם?

  1. פרסום בעקביות – ככל שתפרסמו יותר פוסטים בחשבון האינסטגרם שלכם, ככה האלגוריתם יזהה יותר פעילות בחשבון וידחוף את התוכן שלכם קדימה. כך גם תיצרו יותר התעניינות בקרב הקהל מה שיעלה את החשיפה שלכם עוד יותר.
  2. קניית עוקבים / לייקים / תגובות וצפיות תגדיל את הנוכחות שלכם ברשת בכך שקהל גדול יראה כי יש לחשבון האינסטגרם שלכם כמות גדולה מהדברים האלו, מה שיצור תגובה חיובית ותעלה את רמת הפופולריות. בנוסף גם ישר את המוניטין שלכם ויצור חשיפה גדולה יותר ליותר אנשים. היכנסו לאתר pwr לקבלת פרטים ומידע נוסף על הגדלת כמות העוקבים, הלייקים, הצפיות והתגובות בחשבון האינסטגרם שלכם.

 

רשת חברתית
רשת חברתית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מסך של מחשב
כיצד להקים אתר אינטרנט דרך wix?

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים אשר מאפשרת גם לאנשים שאינם מגיעים מרקע טכנולוגי לבנות אתרי אינטרנט מודרניים, מעוצבים היטב,

קוביות seo
כתיבת מאמרים לקידום אתרים

רבים ממומחי קידום האתרים מסכימים על כך שכתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים יעילה ולעיתים אף צעד הכרחי בקידום אתר