נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים מופע יוצא דופן ומצחיק

הצגה מצחיקה

התוכנית האומנותית של כל אירוע, קטן כגדול, היא החלק המורכב ביותר לבחירה כאשר ניגשים לתכנן אירוע. כל אדם שניגש להפיק אירוע כזה או אחר, רוצה שאת שלו יזכרו וידברו עליו עוד שנים רבות. לכן, נדרש אירוע יצירתי ומיוחד. לשם כך, דרושה תוכנית אומנותית שחושבת מחוץ לקופסה – כמו למשל הזמנת אמן חושים. במאמר זה נרחיב אודות מופע של אמן חושים, שמספק לקהל בידור וצחוק, לצד חוויות בלתי נשכחות. 

 

מיהו אמן חושים?

אמן חושים הוא לא בדיוק קוסם, למרות שרבים מתבלבלים ביניהם. אמן חושים הוא אדם הניחן בכריזמה וביטחון עצמי, המשלב הומור רב וכישרון ייחודי בטכניקות כמו קריאת שפת גוף, קריאת מחשבות, ניתוב לשוני ואפילו חיזוי עתידות, על מנת ליצור אשליה של חוויה על חושית מרתקת. הקהל נשאר עם חוויה שנצרבת בזיכרונו ונשארת עימו לתקופה ממושכת. תוכלו ללמוד עוד אודות אמני החושים והמנטליסטים באתר של רון גליקסמן.

 

התאמה אישית לכל אירוע

היתרון הבולט בהזמנת מנטליסט או אמן חושים, הוא שכל מופע יכול להיות שונה ממשנהו. מנטליסט טוב לא מתאים את הקהל למופע אחד שלו, אלא מחזיק בארסנל שלו סוגי תכנים שונים שיתאימו לכל סוגי הקהלים, מהקטן לגדול, מגילאים צעירים מאוד ועד למבוגרים יותר. מארגני האירוע אף יכולים לספק לו מעט פרטים אודות חלק מהקהל, שעתיד להשתתף בקטעי המופע, על מנת להכין את הקרקע עבור אמן החושים, שידאג לתבל בהמון הומור את הערב המיוחד שלכם.

 

לרכך ולהדהים- דרך הפעולה של אמן החושים

פרט חשוב למדי שכדאי לזכור- מופע של מנטליסט או אמן חושים הוא אינטראקטיבי- כלומר הוא בנוי לחלוטין על שיתוף פעולה מלא מצד הקהל. חשוב להבין את אופייה של רשימת האורחים שלכם ולוודא כי היא אכן מתאימה לערב מיוחד מסוג כזה. מעבר ליכולותיו הנהדרות של המנטליסט בתחום העל חושי, עליו קודם כל ליצור קשר של אמון וחיבור רגשי עם הקהל, זאת הוא עושה עם התרופה הטובה ביותר- הצחוק.

על מנת לשבור את הקרח ולשמור על אווירה נעימה וקלילה, הוא מצליח להגיע גם לליבם של הספקנים ביותר היושבים בקהל. ההומור הוא המפתח לדלת דרכה עובר אמן החושים יחד עם הקהל, וכך הוא יכול לספק להם את החוויה יוצאת הדופן של קטעים מרתקים שמאתגרים את ההיגיון הבריא ומערערים את דרך המחשבה השגרתית.

 

איך בוחרים? חפשו אחר הטובים ביותר

בארץ ישנם מנטליסטים ואמני חושים רבים. אך סביר להניח שלא כולם יתאימו לאירוע שלכם. לכן יש לבצע מחקר יסודי ברשת, לקרוא על המועמדים המועדפים עליכם ובעיקר- צפו בקטעי וידאו באתרים שלהם. כך תוכלו לוודא שאתם בוחרים באמן החושים הנכון, כזה שגם משלב קטעי סטנד אפ והומור בריא וגם מספק חוויה עוצרת נשימה ועל חושית שנשארת עם הקהל שלכם זמן רב.

הצגה מצחיקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוֹסֵם
כמה עולה קוסם?

קוסמים מבדרים את הקהל במשך מאות שנים, וההופעות שלהם ממשיכות לרתק ולהדהים אנשים מכל הגילאים. בין אם אתם מתכננים