נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמצעי אבטחה לעסק שלך לא חייב להיות עסק יקר

מצלמה שלוש מאות שישים

כל בית עסק בימינו מחזיק אמצעי אבטחה.

ובצדק, מדוע לסכן את הפרנסה ומפעל החיים בשביל הסיכוי שיגיע מישהו ויחבל בעסק?

לכן בעשורים האחרונים כל בית עסק נוקט באמצעים שונים על מנת לאבטח את המקום ולגרום למקסימום ביטחון.

ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום שרק הולכות וגוברות, נותנות מצד אחד יותר אופציות ואפשרויות בחירה לאמצעי אבטחה טובים ואמינים, אך מנגד נותנות הרגשה שכדי לאבטח את העסק צריך להוציא עשרות אלפי שקלים בחודש.

אבל תתפלאו, אמצעי אבטחה לעסק שלך לא חייב להיות עסק יקר.

 

מערכת אזעקה

הדבר הכי בסיסי באבטחת בית עסק זו כמובן מערכת אזעקה איכותית, ואל תתפשרו על כך. מערכת אזעקה היא הגורם הראשון והעיקרי שממזער את ניסיונות הגניבה והפריצה. אם בעבר מערכות האזעקה היו מסורבלות כך שפורצים יכלו ״לדלג״ עליהן, הרי שכיום מדובר במערכות משוכללות וחדשניות כך ששום פורץ לא יוכל לצלוח אותן. המערכות הן אוטומטיות וברגע שהן מזהות פריצה הן פועלות ושולחות התרעה לבעל העסק ולמוקד ביטחון. מעבר ליכולת הגבוהה שלהן לזיהוי שלרוב מגיע גם עם חיישנים, יש להן אפקט הרתעה. פורצים יעדיפו להיכנס לאזורים לא מאובטחים ומערכות משוכללות ירתיעו אותם. מחיר מערכת אזעקה משוכללת מסתכם בכמה אלפי שקלים, מה שיבטיח הגנה על בית העסק והפסד של כספים רבים במקרה של פריצה.

 

מצלמות והאזנות

מערכות אזעקה זה טוב ויפה, אבל הן אמצעי אבטחה חיצוני. מה קורה כשאתם חושדים באחד העובדים שלכם שיש לו גישה לבית העסק? בזה מערכת האזעקה לא תוכל לטפל. לכן, אין מנוס מלשלב גם אמצעי ריגול והאזנה מתקדמים על מנת לבטח את העסק גם מבחינה פנימית. מדובר לרוב באמצעים קטנים שנמצאים בחזית הטכנולוגיה והם מתוחכמים ויעילים מאוד. מיקרופונים, מצלמות מיניאטוריות, מכשירי ציטוט מתוחכמים ועוד. ומה שהכי נחמד בכל הסיפור זה שמדובר במוצרים שכל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש.

למעשה, מוצרי הריגול הזעירים הללו מוגדרים כגאדג׳טים, ככה שהם מוצעים בכל רחבי הרשת ויש תחרות בריאה ביניהם. למשל, מצלמת צינור אנדוסקופית מבית נשיונל ג׳אוגרפיק מוצעת במחיר של כ- 339 ש״ח, מצלמה נסתרת במנורה תעלה רק 349 ש״ח ומקליטי קול זעירים (בגודל של מחזיק מפתחות) יעלו פחות מ- 300 ש״ח! אם ברצונכם לקנות דברים אפילו זולים יותר (אך לא פחות מתוחכמים) תוכלו לקנות מגוון של מצלמות ריגול במחירים מאוד נמוכים. כך למשל, קולב בגדים עם מצלמה זעירה יעלה לכם 179 ש״ח בלבד, ובמחירים דומים ואף נמוכים יותר תוכלו גם למצוא עט מצלמה, מצלמה נסתרת בשלט רכב ועוד שלל דברים יצירתיים.

חשוב לזכור, אמנם מערכת אזעקה לבית עסק דורשת הוצאה כספית, אך ביחד עם אמצעי ריגול משלימים שעולים מעט מאוד תהיה לכם מערכת אבטחה שלמה ומקיפה שתגן על בית העסק שלכם בלא הרבה כסף.

 

תשתית אבטחה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
רשת
חיבור למשרד ישירות מהבית

בימים של משבר הקורנה שמשאיר הרבה מאוד אנשים בבית, עסקים רבים נאלצים להתמודד עם המציאות הזאת. בכדי להתמודד עם

בעלת מקצוע
התנהלות כללית של עסק

במדינת חוק מתוקנת, קיימים כל מיני תקנות וכללים המגדירים מה מותר ומה אסור. כמו בכל דבר בחיים, גם לעסקים

הדפסת מדבקות על פרספקס

חושבים שמדבקה היא רק מדבקה? יש לכם טעות. הדפסת מדבקות על גבי פרספקס מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם – רוצים

מחפשים רול אפ לעסק?

בעלי עסקים רבים מחפשים בית דפוס אשר יכול להעניק להם את הרול אפ המקצועי ביותר. במידה וגם אתם מחפשים,