נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביצעתי גניבה – מי יכול לעזור לי?

פורץ

אם ביצעתם גניבה, הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות הוא להתקשר לעורך דין פלילי. הטלפון הראשון שכדאי להרים הוא אליו, כך שהוא יידע לייעץ לכם עוד לפני ביצוע כל פעולה. לאיזה עורך דין כדאי להתקשר, מה הוא יגיד לי וכמה זה יעלה – כל התשובות במאמר לפניכם.

 

עורך דין פלילי – הטלפון הראשון אחרי ביצוע גניבה

לאחר ביצוע גניבה (או כל עבירה פלילית אחרת), כדאי להרים טלפון לעורך דין פלילי. עורך הדין, המתמחה בייעוץ וייצוג בעבירות פליליות ובהן נכללת הגניבה, יידע מיד לייעץ באופן ראשוני מה כדאי לעשות הלאה. בהמשך, ייקבעו פגישות ייעוץ ועורך הדין ילווה במהלך ההליכים המשפטיים במידת הצורך.

 

מה עושה עורך הדין הפלילי?

עורך דין פלילי מתמחה לרוב במספר תחומים, כאשר הייצוג מתבצע עוד משלב הייעוץ המשפטי, דרך הייצוג מול המשטרה והתביעה ולבסוף אל מול בתי המשפט השונים.

מלבד הייצוג במהלך המשפט, אותו מציגים רבות בטלוויזיה והסדרות השונות, לעורך הדין יש חשיבות קריטית עוד בשלב החקירה הראשוני.
בעת המעצר, חוקרי המשטרה שואפים להשיג הודאה מהחשוד. עורך הדין הפלילי המייעץ לחשוד לאורך החקירה מסביר, תחילה, לחשוד את כל זכויותיו אשר החוק מקנה לו, ונותן לו ייעוץ משפטי עוד לפני הגרסה הראשונית, המהווה חלק קריטי בהמשך ההליכים המשפטיים.

במידה והתבסס החשד והחשוד מובא בפני שופט למעצר או הארכת מעצר, עורך הדין הפלילי מייצג את החשוד בשלב זה, בו בית המשפט בוחן את חומרת העברות המיוחסות לחשוד אל מול הראיות שיש בידי המשטרה.

 

למה כדאי להתייעץ עם עורך דין פלילי באופן מיידי?

בישראל, לא קיימת החובה לאדם לשכור עורך דין. כל אדם יכול לייצג את עצמו באופן עצמאי. עם זאת, הייעוץ המשפטי והבנת ההליכים המשפטיים קריטיים, בפרט בענף המשפט הפלילי, עוד משלב החקירה הראשונית ביותר. מסירת הצהרה עלולה להוביל להגשת כתב אישום ואף מתן עונש כבד יותר על חשוד או נאשם במעשה.

 

כמה יעלה לשכור עורך דין פלילי לאחר ביצוע גניבה?

כל עורך דין פלילי או משרד העוסק בפלילים יתמחרו את עבודתם במחירים שונים בתלות המקרה או עורך הדין עצמו. עם זאת, ישנם מחירים ממוצעים למשק בעבור שעות עבודה וייעוץ המפורסמים בכל שנה על – ידי לשכת עורכי הדין, ועל פיהם ניתן להעריך את עלות הייעוץ והסיוע לאחר ביצוע גניבה.

בממוצע, שעת ייעוץ ראשונית תעלה בין 500 – 600 ₪. בהמשך, הסכום אשר ישולם לעורך הדין ייקבע על פי הצורך, מספר שעות העבודה והסכם שכר הטרחה, אך בשורה התחתונה – אין מחיר לקבלת החלטות נכונות תוך ייעוץ מקצועי.

 

לסיכום

עורך דין פלילי עכשיו הוא ההחלטה הנכונה לאחר ביצוע גניבה. רצוי לבחור עורך דין המתמחה בתחום העבירה, כך שיוכל לוודא את מיצוי זכויותיכם ואת הייצוג הנכון ביותר.

גנב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים