נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שינוי בלתי נראה: יישור שיניים פנימי

יישור שיניים פנימי

החיוך שלנו הוא אחד מהסימנים הייחודיים לכל אחד ואחת מאיתנו, כך שקל להבין למה כולם רוצים חיוך החושף שיניים לבנות ומושלמות. תהליך יישור השיניים הוא תהליך ממושך למדי, לפיכך במידה ואתם מעוניינים להימנע מגשר חיצוני על השיניים, כדאי שתכירו את שיטת הטיפול – יישור שיניים פנימי   

 

כיצד נוצרות שיניים עקומות?

השיניים שלנו מרכיבות את החיוך שלנו ובהתאם לכך, לכולנו חשוב לשמור על מראה שיניים ישרות ולבנות, אשר מלבד המראה האסתטי, מעידות גם על שיניים בריאות ותורמות לשיפור הביטחון העצמי שלנו. יישור שיניים נעשה במקרים של שיניים עקומות, הנוצרות לרוב מבקיעת השיניים במקום לא תקין בחלל הפה וגורמות לסבל רב ושלל בעיות שיניים, זיהומים ודלקות.

שיניים עקומות הן לא גזרה לכל החיים ובאמצעות מרפאת שיניים בירושלים תוכלו למצוא מגוון טיפולים ייחודיים ומתקדמים ליישור שיניים, בתהליך פשוט ומהיר, להשגת התוצאות האיכותיות ביותר, שישפרו את בריאות השיניים שלכם ואת איכות החיים שלכם.

יישור שיניים פנימי

מהי שיטת יישור שיניים פנימי?

את תהליך יישור השיניים ניתן לבצע במגוון שיטות ודרכים, בהתאם לכל מקרה וסיטואציה. בין תהליכי יישור השיניים המוכרים ביותר נמצאות השיטות העיקריות הבאות: סמכים (גשר קוביות) וקשתיות נשלפות – שקופות, כאשר בשנים האחרונות, אנו עדים לשיטת יישור שיניים נוספת שהולכת והופכת לפופולארית במיוחד – יישור שיניים פנימי.

יישור שיניים פנימי הוא תהליך יישור העושה שימוש בגשר פנימי, כך במהלך תקופת יישור שיניים לא נראים סימנים חיצוניים בשיניים. שיטת יישור שיניים פנימי מבוססת בעיקרה על סמכים לינגואליים – סמכים נסתרים והיא מתאימה הן לבני נוער והן למטופלים מבוגרים.

 

אילו בעיות אורתודנטיות שיטת יישר שיניים פנימי פותרת?

שיטת יישור שיניים פנימית נועדה להתמודד בעיקר עם בעיות אורתודנטיות קלות ובכדי לוודא כי אכן מדובר בשיטת טיפול המתאימה עבורכם, יש להיוועץ עם רופא שיניים מומחה. בין הטיפולים העיקריים ששיטת יישור שיניים פנימי מסוגלת לפתור נמצאים:

  1. סגירת מרווחים שיניים הקדמיות
  2. שינוי הטיית קצות השיניים
  3. פיזור צפיפות בשיניים קדמיות
  4. יצירת קו אמצע

יישור שיניים פנימי

כיצד מבצעים את יישור השיניים הפנימי?

תהליך יישור השיניים הפנימי נעשה במספר שלבים, המתחילים במדידה מדויקת של מידות הלסת ויצירת מודל שיניים באמצעים טכנולוגיית מתקדמים, באמצעותם נוכל להתאים בצורה מדויקת את הסמכים הלינגואליים אל מבנה השיניים של המטופל. בסיומו של תהליך, הסמכים יותקנו בצידן האחורי של השיניים וזאת לתקופה של קרוב לשנתיים.

 

לסיכום

תהליך יישור השיניים נועד להשיג מטרות אסתטיות ובריאותיות ולאור היותו תהליך הנמשך זמן רב למדי, מטופלים רבים בוחרים בשיטת יישור שיניים פנימית ובלתי נראית, המבוססת על התקנת סמכים לינגואליים בצידן האחורי של השיניים. יישור שיניים פנימי נועד להתמודד בעיקר עם בעיות אורתודנטיות קלות ובכדי לוודא כי אכן מדובר בטיפול המתאים ביותר עבורכם, מומלץ להיוועץ עם רופא שיניים מומחה.

יישור שיניים פנימי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מנתחים
מהי רשלנות רפואית

המושג רשלנות רפואית החל לעלות לכותרות באופן קבוע בעיקר בעשורים האחרונים. לפני כן, המודעות לנושא היתה נמוכה, ולממסד הרפואי