נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה אפשר למצוא במות הרמה יד 2?

פלטפורמות

חברות רבות בשוק מציעות למכירה במות הרמה מסוגים שונים. ניתן לקנות במות הרמה יד שנייה אך צריך לעשות בדיקה מעמיקה על מנת לוודא את בטיחות הבמה ותקינותה מאחר והיא יד שנייה.

 

מה השיקולים לבחירת במת הרמה?

עלינו לבחור במת הרמה ע״פ מספר פרמטרים הקשורים בסוג העבודה שאליה הבמה מיועדת. פרמטרים מרכזיים הם תוואי השטח עליו הבמה תוצב, הגישה אל מקום העבודה והשיפוע בזמן העבודה. פרמטרים אלו ישפיעו על סוג הבמה שנבחר.

שיקולים נוספים שישפיעו על בחירת הבמה הם משקל הנשיאה המקסימלי שהבמה יכולה לשאת על הקרקע ועל הבמה עצמה, מספר העובדים הנדרש למשימה, גבהי העבודה וקיומם של חוטי חשמל או סיכונים אחרים- כל אלו ישפיעו על המשקל והגובה של הבמה הנדרשת.

 

קנייה של במת הרמה מיד שנייה

במידה ואתם עסק שנוהג לעיתים קרובות לעבוד עם במת הרמה, סביר להניח שלטווח הרחוק ישתלם לכם יותר לקנות מאשר לשכור. אם בחרתם לקנות במת הרמה, תוכלו גם לקנות במת הרמה יד שנייה וכך לחסוך מעט בעלויות, אך עדיין לקבל מוצר ברמה גבוהה וכמו חדש. כאשר אתם בוחרים לקנות מיד שנייה תצטרכו לוודא שהבמה מתאימה למשימות שלכם, ושאתם מודעים לכל תקנות הבטיחות שהפעלת במת הרמה דורשת.

 

תקינות במת הרמה מיד שנייה

מאחר ומדובר בכלי כבד אשר דורש הסמכה וניסיון בעבודה עליו, כאשר אנו קונים במה מיד שנייה עלינו לוודא את תקינותה והטיפול בה לפני שהגיעה לידנו. עלינו לבצע מספר בדיקות, ביניהן בדיקה של תקינות הצמיגים וסל ההרמה, תפקוד מערכת ההפעלה ואיזון נכון של המשקולות.

בדיקה נוספת שעלינו לבצע היא מול הבעלים של הבמה, עלינו לוודא ולבדוק כי הוא הקפיד על בדיקות תכופות ושמירה על תקינות הבמה והבטיחות בעבודה ע״פ התקן, הדורש בדיקה תקופתית במועדים שונים – לאחר הפעילות הראשונה, בתחילת כל יום עבודה, כל חצי שנה, ובדיקת מהנדס של מתקני הרמה אחת לשנה וחודשיים.

 

בחירת החברה המקצועית ביותר

בחירת במת הרמה זוהי הוצאה גבוהה שלרוב נעשית מספר פעמים בודדות בחייו של עסק. מכיוון שמדובר בבטיחות וחיי אדם, עלינו לבטוח בחברה או הבעלים שמהם נקנה את במת ההרמה בייחוד כאשר מדובר בבמה יד שנייה. הסטנדרטים של הבטיחות משתנים מחברה לחברה ולכן עלינו לרכוש רק מחברה אמינה בעלת ותק וניסיון בתחום מתקני ההרמה.

אנו צריכים לוודא מול החברה על החמרה באיכות התחזוקה השוטפת וזמני הבדיקות, כך שהם יצטיינו בתקן הנדרש מהם. התייעצו עם מכרים מהתחום שלכם על חברות מומלצות לבמות הרמה ועל איכות השירות והייעוץ שקיבלו מהן, וכך תבצעו החלטה נכונה יותר.

קנייה של במת הרמה מיד שנייה או ראשונה היא השקעה גדולה של העסק, ולכן כדאי לבחור בקנייה מחברה אמינה שתעניק לנו את השירות הטוב ביותר.

במות הרמה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת