נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גאדג'טים שווים לשנת 2022

העולם הטכנולוגי מתפתח ללא הרף בשנים האחרונות, ויותר יותר המצאות קטנות ומשונות המבטיחות לנו שיפור באורח החיים או הנאה חדשנית כזו או אחרת. ישנם גאדג'טים רבים הנמנים כחלק מההמצאות הללו, ואספנו עבורכם את המיטב שבהם שראו אור בשנה האחרונה.

 

גאדג'טים- מתנה עם ערך

כאשר אנו חושבים על מתנה לחבר, בן משפחה או אדם שעובד איתנו, האפשרויות רבות מספור. לעיתים נסגור על מתנה נדושה כמו קרמים, בגד, או כרטיס מתנה לבחירתו באחת החנויות. אך אם אנחנו מחפשים מתנה עם משמעות, קטנה כגדולה, הגאדג'ט בהחלט יכול לענות על צורך זה. עולם הגאדג'טים רק הולך ומתרחב, וניתן למצוא אחד לכל תחום, מועד או אירוע. דוגמה לחנות המציעה מגוון גאדג'טים ניתן למצוא באתר זה gadgetshop.co.il

 

השעונים החכמים

מי מאיתנו לא רצה גאדג'ט כמו בסרטי ג'יימס בונד, עט יורה לייזר או שעון משוכלל ואלקטרוני. אז עולם חדש נפתח בתחום הטכנולוגיה בשנים האחרונות, עולם השעונים החכמים. השעון החכם מכיל פונקציות רבות המשמשות בעיקר לשיפור אורח החיים שלנו בכלל, ושיפור ביצועים בפעילות גופנית בפרט. השעון יכול למפות את פעילות קצב הלב, לסייע בבעיות שינה ומציע מגוון פעילויות ספורטיביות דרך מסך 1.4 אינץ'. ניתן להשיג במגוון מחירים אטרקטיביים.

 

מוט ורצועות התנגדות

הקורונה הארורה הפכה את חיינו על פיהם ובין היתר סגרה אותנו בבתים. עולם הכושר לא נשאר אדיש לשינויים המשמעותיים ברחבי העולם והמציא גאדג'ט כושר מבריק למבודדים ספורטיביים או למתעמלים מתחילים- מוט עם רצועות התנגדות ברמות שונות, יחד עם לולאות לידיים ולרגליים. המוט מציע מגוון תרגילי כושר לחיטוב וחיזוק הגוף, ומתאים גם לתרגילי גב ובטן. הוא נמכר במחיר נוח למדי ומתאים לשימוש בפנים או מחוץ לבית.

 

בובת חבטה

אין חולק על כך שעברה על כולנו שנה אינטנסיבית, מלאת מתחים ואתגרים. במהלך יום העבודה או הלימודים אנו עלולים לחוות לחצים אינטנסיביים, לכן הומצא גאדג'ט הנקרא בובות חבטה, שמטרתו להפיג לחץ ומתח ושחרור אנרגיות שליליות שהצטברו במהלך היום. בובות החבטה עומדות על בסיס וואקום, מה שמונע מהן לזוז או ליפול כשחובטים בהן. הן מעוצבות בשלל עיצובים כולל דמויות מסדרות טלוויזיה מוכרות, והן מתאימות לכל אחד שזקוק לפרוק עצבים ולחצים בצורה מבוקרת ולמען האמת, די משעשעת.

 

רובוט מגניב לילדים ולנוער

הכירו את ה"מקרובוט"- רובוט לילדים ולנוער המסתמך על בסיס טכנולוגיה חדשנית לצד עיצוב מקורי ואסתטי. הוא נע באמצעות גלגלים, מתנייד במהירות ממקום למקום ויודע בין היתר לחמוק ממכשולים, לאחוז בחפצים, לשוב על עקבותיו ולחקות תנועות. הוא ניתן לשליטה דרך הטלפון החכם והשימוש בו קל ונוח. מדובר בגאדג'ט המושלם עבור הילדים המשועממים שיוצאים ונכנסים לבידוד חדשות לבקרים.

לסיכום, עוד שנה חלפה והביאה איתה המצאות חדשניות שהן לאו דווקא משנות חיים, אך בהחלט יכולות לשפר אותן. אז בין אם מדובר בגאדג'ט מתחום הספורט, כזה המתאים למשרד או מתנה מגניבה לילדים, ישנם גאדג'טים רבים שיכולים לשמש אתכם לצרכי נוחות וגם לבידור.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא גאדג'טים