נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גלאי לחות ממוחשב – המדריך המלא

מים ראשי

לחברות המאתרות נזילות של מים בבית ישנם אביזרים טכנולוגיים חכמים ושונים. אחד מהם הוא גלאי לחות ממוחשב. קבלו את המדריך המלא לגלאי זה.

 

כיצד מאתרים נזילות מים בבית?

חברות העוסקות באיתור נזילות בבית עושות שימוש בעזרים מתוחכמים על מנת לאתר אותן. עוד לפני השימוש בגלאי לחות יש לזהות את מקור הדליפה בין אם היא מתחת לרצפה ובין אם היא מהקיר. את הזיהוי עושים באמצעות גילוי נזילות במצלמה טרמית. המצלמה מזהה באופן מדויק את האזור וגלאי הלחות מגלה מה מצב הלחות באזור. האם האזור לח מאוד או יבש ומה כמות הלחות.

 

כיצד בודקים את כמות הלחות עם הגלאי?

לגלאי הלחות יש חיישן שמאותת למאתר הנזילה את כמות הלחות או הרטיבות. הוא מחשב את ערכי הלחות באופן מאוד מהיר. ככל שהתגובה שלו מהירה יותר כך מאתר הנזילות יודע שבאזור יש לחות גבוהה. למעשה, הגלאי קורא את רמת הלחות ביחס לאוויר ולכן הוא נחשב לכלי מדויק ביותר. ניתן לאתר באמצעותו נזילות מאחורי אריחי קרמיקה, טיח, ריצוף וכד' עד עומק של 4 ס"מ.

 

מה עושים לאחר איתור הנזילה?

במידה והנזילה בצנרת הפנימית יש לעשות שיפוץ ולחדש אותה. ישנם מקרים בהם אין צורך לפגוע בצנרת והפתרון הוא החדרה של לחץ מים או שאיבה חזקה. לנזילות שאינן בצנרת יש להתייחס בהתאם לנזק לאחר שמוצאים את מקורן. דיירים ששמים לב לסימני רטיבות, עובש, ריחות רעים ורעש חלש של טפטוף חייבים לפנות למומחים שיאתרו את הנזילה ויטפלו בה בהתאם על מנת שהנזק לא יגדל ויתפשט למקומות נוספים בבית.

 

באילו עזרים נוספים ניתן להשתמש לאיתור הנזילה?

כאשר המצלמה הטרמית וגלאי הלחות אינם מספקים פתרונות, ניתן לעשות שימוש בחיישן דציבלים. החיישן מאתר נזילות בטמפרטורה חריגה, בתוך צנרת הטמונה עמוק בקרקע ובשטח פתוח. המכשיר מחובר למגבר והוא יכול לזהות את צליל פכפוך המים וכך לגלות את מקור הנזילה. כאשר הוא מצליח לגלות את המקור שלה הוא ימדוד את כמות המים שתופיע על צג המכשיר.

מכשיר נוסף הוא החדרת תרכובת גז. זהו המענה האחרון על מנת לאתר נזילה כאשר השיטות האחרות אינן מועילות. תרכובת הגז מוכנסת עמוק לצנרת ומזהה את הנזילה מהתגובה הכימית הנוצרת בין הגז למים. למכשיר יש חיישנים מדויקים והתרכובת עצמה ידידותית לסביבה ואינה מזיקה לאדם. לסיכום, על מנת לאתר נזילות ולטפל בהן יש לקבל שירות אמין של חברה מקצועית עם ניסיון וותק בתחום והצלחות מוכחות. חברות כאלו ניתן למצוא באתרי האינטרנט השונים. מומלץ לבדוק המלצות מאנשים שהתנסו בסיוע של חברה לאיתור נזילות. חשוב לבקש הצעת מחיר לפחות מ-2-3 חברות כדי לקבל מחיר הוגן. למרות זאת אין להתפשר על האיכות והעזרים הטכנולוגיים המצויים בידי החברה לאיתור נזילות.

מים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
צרעה על ענף עץ
הדברת צרעות במרכז

הצרעות נחשבות למעופפים מזיקים ביותר. מדובר בחיה שאמורה לעזור לגינה מאחר והיא ניזונה מחרקים המזיקים לעצים ולגינה. אך למעשה

רהיט ישיבה
ניקיון ספות מקצועי

הגעתם למצב ששכחתם מה הצבע המקורי של הספה שלכם? הילדים כיסו אותה בכתמים? זה הזמן לחפש את חברת הניקיון