נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

10 דברים שחובה לעשות באוסלו

אוסלו ראשית

מחפשים יעד מרתק, מעניין וחדש? אוסלו הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים החמים ביותר, ולא בכדי. מהם 10 הדברים שחובה לעשות באוסלו? כל הפרטים.

  1. ביקור בפרקיםאוסלו שופעת בפארקים יפהפיים וירוקים, אשר מאפשרים חוויה יוצאת דופן. הפארק המפורסם ביותר והפופולרי ביותר באוסלו הוא פארק ויגלנד אשר מושך אליו מדי שנה מיליוני מבקרים. מדובר בפארק הגדול ביותר בעיר והוא עבור מי שרוצה לצעוד בטבע וליהנות מאוויר צח ופופולארי מאוד בקרב משפחות. הכניסה לפארק חופשית.
  2. ביקור במוזיאונים – אוסלו שופעת מוזיאונים היסטוריים ותרבותיים אשר מאפשרים לבאים ליהנות מחוויה תרבותית יוצאת דופן. המוזיאון המפורסם ביותר באוסלו הוא המוזיאון להיסטוריה תרבותית ומאפשר ללמוד למעשה על התרבות והמנהגים של נורבגיה המרתקת.
  3. ביקור בחופים – אוסלו היא עיר יפהפייה אשר לה שני חופים מרכזיים ואהובים מאוד על המבקרים, אשר נמצאים בדרום מערב האי. החופים הללו מתאימים הן למשפחות והן לצעירים, והם מאפשרים לקבל חוויה יוצאת דופן לאור העובדה כי הם נקיים ונעימים מאוד.
  4. ביקור במקפצת סקי – אחת האטרקציות הגדולות היא מקפצת הסקי אשר מאפשר לחוות חוויה מדהימה של גולש סקי מקצועי. המקפצת מותאמת הן למבוגרים והן לצעירים.
  5. רכיבה על אופניים – באוסלו קיימות מספר רב של עמדות אשר בהן ניתן לשכור אופניים במחיר נוח ונגיש, כך שניתן לטייל ברחבי העיר בצורה שונה ומיוחדת הרבה יותר.
  6. ביקור בבתי כנסת – באוסלו ישנם מספר בתי כנסת אך הגדול שבהם הוא בית הכנסת ברינג אשר נמצא מרחק הליכה מגני הארמון המפורסמים.
  7. ביקור בארמון המלוכה – באוסלו שבמדינת נורווגיה שוכן ארמון המלוכה אשר לו היסטוריה של שנים ארוכות. מדובר באתר יפהפייה אשר מאפשר למבקרים לראות את המעון הרשמי של המשפחה המלכותית כמו גם לבקר בגנים הירוקים אשר נמצאים בצמוד לארמון.
  8. ביקור בגלריה – אוסלו נחשבת כבר שנים לאחד הערים בהן יש את ריכוז הגלריות הגבוה ביותר, כאשר הגלריה הלאומית היא המומלצת ביותר זאת משום ששם ניתן לראות אוסף מרשים של חפצי אומנות, כמו גם את הציור המפורסם של הצייר המפורסם מונק – "הצעקה".
  9. ביקור בשוק הדגים – שוק הדגים באוסלו הוא אחד ממקומות החובה בהן יש לבקר, זאת לאור שפע הדגים הטריים אשר מגיעים בכל יום לסוחרים. בשוק הדגים ניתן לקנות דגים טריים ופירות ים מיוחדים במחירים זולים ומשתלמים מאוד.
  10. ביקור במרכז נובל לשלום – מדובר באחד מהמבנים היפים והמרהיבים ביותר באוסלו, ומדובר בתחנת חובה עבור כל אדם אשר מעוניין לראות את אחד מהמקומות החשובים ביותר בעת המודרנית. אם ציינו עד עתה את 10 דברים שחובה לעשות באוסלו, אין ספק שביקור במרכז נובל לשלום הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל אדם שמגיע לבקר בעיר היפהפייה הזאת.
אוסלו
אוסלו

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
חדר
תואר במלונאות

בכל הנוגע לבחירת מלונות, אנחנו כבר מזמן מפקידים את גורלנו בידיהם של מנועי חיפוש למיניהם. וזה, הרבה פעמים גם

חלל מעוצב
מלונות בקראבי

קראבי הוא חבל ארץ יפהפה בחוף המערבי של תאילנד, מעט דרומית לבנגקוק. קראבי אמנם אינו אי, אבל התחושה בו

חדר במלון יוקרה
יורדים לסיני

סיני היא ההתגלמות של גן עדן על פני אדמות. מים כחולים וצלולים, מדבר אינסופי, ערסלים ורוגע מופתי, וזה רק

בורמה
מהי דרך בורמה: כל המידע

בשנים האחרונות את כל הטיולים שלכם בחו"ל עשיתם רק באירופה? בכל פעם אתם נוסעים לשבוע בעיר אירופאית אחרת ועכשיו