נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

10 דגשים חשובים לפני תביעת נזקי גוף

תביעה בגין נזקי גוף

אם חוויתם נזקי גוף משמעותיים ונקלעתם למצב שאתם זקוקים לעזרה, אז קודם כל אתם לא לבד, לצערנו זה מאד נפוץ. לא כל האנשים יודעים אבל על נזקי גוף ניתן להגיש תביעה ולקבל פיצויים בהתאם. פיצויים אלה יעזור לכם מאד במקרה של אובדן כושר עבודה (גם אם זמני), בהוצאות על שיקום וטיפול ועוד.

חשוב לדעת שהגשת תביעה כזו יכולה להיות עניין מורכב וסביר שתרצו להגיש תביעה למספר גופים שונים. חשוב לחפש עורך דין מנוסה ובעל מוניטין שיוכל לנהל עבורכם את התביעה ולדאוג לכל הפיצויים שלכם.

כאמור מדובר על נושא מאד מורכב ויש מספר דברים שחשוב שתדעו.

החלטנו להכין לכם את המדריך לתביעת נזקי גוף שיעזור לכם להתחיל לעשות סדר בכל הבלגן.

 

עשרה דגשים חשובים לפני תביעת נזקי גוף. קדימה מתחילים!

 

1. תיעוד

תיעוד מקיף יעזור לכם מאד בהגשת התביעה. על מנת להעלות את הסיכויים שלכם לזכות בתביעת נזקי גוף ולקבל פיצויים תעדו את האירוע – כיתבו הכל באופן מסודר ואף בקשו עדות מעדים שנוכחו במקום. אספו בצורה מסודרת את כל המסמכים הנוגעים בפגיעה – אגדו אותם בקלסר והמשיכו לתייק בו לאורך את הדרך.

 

2. עורך דין

ערכו עבודת חקר קצרה בנוגע לעורך הדין המתאים עבורכם. ביחרו מישהו בעל נסיון ומוניטין עם רמת הרגישות הנדרשת במקרים מסוג זה.

 

3. טיפול רפואי

פנו לטיפול רפואי בהקדם. אם נפצעתם עליכם לפנות מוקדם ככל הניתן לטיפול רפואי על מנת לגלות פגיעות שלא נראות לעין. המידע על כמות הנזק הוא קריטי הן להמשך השיקום שלכם והן לתביעה עצמה.

 

4. חברות ביטוח

לצערנו חברות הביטוח לעיתים ינסו להתחמק מתשלום או להשתמש בעובדה שלנפגע אין מספיק ידע. חקרו הרבה על המקרה שלכם וקחו עורך דין טוב שכבר מכיר את השטח וראה הרבה מקרים דומים בקריירה שלו.

 

5. את מי תובעים?

תלוי היכן התרחשה הפגיעה. לדוגמא, אם נפגעתם בעבודה או בדרך לעבודה תוכלו לתבוע את הביטוח של מקום העבודה. כמו כן ניתן ורצוי לתבוע את ביטוח לאומי. לעיתים אף נתבע אדם פרטי.

 

6. כמה פיצויים אפשר לקבל?

זו שאלה גדולה וכל מקרה לגופו. טווח הפיצויים הוא גדול והוא נא בין עשרות למאות אלפי שקלים. גובה הפיצויים נקבע בהתאם לשלל פרמטרים הקשורים הן לנפגע והן לנזק עצמו.

 

7. האם אפשר לתבוע על רשלנות רפואית?

בהחלט. לצערנו רופאים אינם חפים מטעויות ואף מרשלנות. אם נגרם לכם נזק גופני בעקבות טיפול רפואי חשוב שתגישו תביעה.

 

8. מה צריך להכין לתביעה?

את ההכנות לתביעה כדאי לעשות עם עורך דין. בנוסף לכל המסמכים הנוגעים לתביעה חשוב שיהיה גם תיעוד המקרה ועדים שיכולים להעיד.

 

9. עדות מומחה

עדות מומחה יכולה להיות קריטית עבור התביעה שלכם. עורכי הדין הטובים שמכירים את התחום ידעו גם להמליץ על עדות מומחה שתוכל לסייע לכם בתביעה.

 

10. ועדות רפואיות

במסגרת התהליכים תעברו לפחות ועדה רפואית אחת שתעזור לקבוע את מידת הנזק. חשוב להגיע לוועדות אלה מוכנים עם מושג די ברור בנוגע למה ישאלו בועדה.

אלה היו עשרה דגשים חשובים לתביעת נזקי גוף, חשוב לציין שקיימים עוד כמובן. תביעה על נזקי גוף אולי איננה פשוטה אך היא מאד משמעותית ויכולה להיות משנת חיים עבורכם.

חוֹק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם