נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר לא לקבל דירוג?

כרטיס אשראי ושטר

דירוג BDI – מי מאיתנו לא שמע עליו? ובכן, אולי אתם שמעתם עליו, אבל אנשים רבים לא שמעו עליו מעולם. כשאנחנו מדברים על דירוג BDI אנחנו מדברים על דבר שנוגע לכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן חשוב מאוד להכיר אותו מקרוב. דירוג BDI יכול להיות חיובי והוא יכול להיות שלילי, ובהתאם לכך יהיו השלכות ישירות על ההתנהלות הכלכלית שלנו.

עם כל פרטי המידע המבלבלים האלו, נשאלת השאלה האם אפשר לא לקבל דירוג BDI, ועל השאלה הזו בדיוק באנו לענות לכם כאן היום, אז קדימה – בואו נתחיל.

 

דירוג BDI – מה זה אומר?

עוד לפני שנבין האם אפשר לא לקבל דירוג BDI, כדאי שנבין מהו ומהן המשמעויות השונות שלו. דירוג BDI הוא דירוג שניתן לנו בהתאם להתנהלות הכלכלית שלנו – תשלומי החשבונות שלנו, חובות שנותרו פתוחים ועדיין לא שולמו, עיקולים, פשיטת רגל לעסק ועוד.

את הדירוג עושה חברת BDI, והיא נמצאת בקשר צמוד עם הגורמים השונים כמו בנקים, חברות ביטוח, חברות סלולר, חברות תקשורת, רשות המיסים, ההוצאה לפועל ועוד. איסוף הנתונים שלה מכל הגורמים האלו יכול לאפשר לה להעניק דירוג BDI – שלילי או חיובי, כאשר דירוג חיובי יכול לאפשר לנו להמשיך ולהתנהל בצורה רגילה ותקינה, ואילו דירוג שלילי עלול לגרום למספר שינויים משמעותיים ביותר.

 

דירוג BDI – משמעויות

ברגע שמתקבל על ידי אדם מסויים דירוג BDI שלילי, הבנק עלול לחסום אותו מביצוע של פעולות בסיסיות כמו הנפקת פנקסי צ'קים, ביצוע עסקאות אשראי, משיכת כסף מזומן מהכספומט ועוד, כמו גם מביצוע של פעולות נרחבות יותר, כמו קבלת הלוואות בסכומים קטנים או גדולים, לדוגמה.

היות והמשמעויות של דירוג BDI שלילי הן נרחבות כל כך, חשוב להבין האם אפשר לא לקבל דירוג BDI שכזה, ולחמוק מהמשמעויות. ובכן, התשובה לשאלה זו היא לא, שכן כולנו מקבלים דירוג BDI. אז מה כן אפשר לעשות כדי להתמודד עם דירוג BDI שלילי, במקרים שבהם הוא ניתן?

 

אי אפשר לא לקבל דירוג – אבל אפשר לנקות אותו

הפעולה שעולה כאפשרות על השולחן ברגע שמתקבל דירוג BDI שלילי היא פעולת ניקוי BDI שלילי. פעולת ניקוי BDI שלילי היא פעולה שבמסגרתה תוכלו לפנות אל חברת BDI בבקשה לבצע בדיקה חוזרת אל מול כל הגורמים הרלוונטים, במטרה לאסוף נתונים מדויקים יותר כדי להעניק לכם דירוג רלוונטי. פעולה זו רלוונטית כאשר ייתכן ונפלה טעות, שכן אתם סבורים ובטוחים שההתנהלות הכלכלית שלכם היא תקינה לחלוטין.

 

אופציה נוספת לניקוי BDI שלילי היא על ידי שיפור ההתנהלות הכלכלית שלכם כפי שהיא היום, על ידי סגירת חובות קיימים, תשלומי חשבונות וצמצום ההוצאות הבלתי רצויות שלכם. באופן הזה, חברת BDI תוכל לבצע איסוף נתונים מחודש לגביכם, ולהעניק לכם דירוג BDI חדש.

כרטיס אשראי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם