נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם בקפריסין יש פשע כנגד תיירים

חוף ים של רודוס

האי קפריסין הוא אחד מאתרי התיירות החביבים על ישראלים רבים. האי הזה, שנמצא במרחק של פחות מחמישים דקות טיסה מישראל, מעביר את כל מי שמגיע אליו בבת אחת לחוץ לארץ. מצד אחד, מזג האוויר באי הקסום הזה דומה למדיי למזג האוויר אצלנו, עם כל היתרונות והחסרונות שלו. מצד שני, האווירה במקום קסומה, ולא מזכירה כלל ועיקר את מה שאנחנו רגילים לראות אצלנו במולדת. מה הופך את קפריסין ליעד תיירותי כל כך נחשק? האם בקפריסין יש פשע כנגד תיירים?  אילו סוגי מלונות ניתן למצוא בקפריסין? להלן התשובות.

מה הופך את קפריסין ליעד תיירותי כל כך מבוקש

כאמור, קפריסין היא מדינת אי, הנמצאת במרחק של כארבעים דקות טיסה מישראל עם זאת, האי הכל כך אטרקטיבי הזה מסמל את כל מה שחסר לנו, כאן בישראל. מדובר במקום שקט יחסית, שלרוב אין בו אירועים מיוחדים. האירועים שקרו שם לאחרונה לקבוצת ישראלים מסוימת, אינם אופייניים להתנהלות הרגילה בקפריסין. בדרך כלל מדובר באי ידידותי לתיירים, שזרימת החיים בו היא שקטה רגועה וידידותית. בקפריסין, כיאה ליעד תיירותי המכבד את עצמו, ישנו מבחר לא קטן של בתי מלון. המלונות באי הנפלא הזה עשויים להתאים לכל כיס, כאשר גם היקרים שבהם אינם חורגים ממסגרת התקציב של משפחה המעוניינת לבלות חופשה איכותית ברמה הגבוהה ביותר. למעוניינים בכך, יש בקפריסין אפשרות גם ליהנות מארוחות כשרות. במקום יש מלון אחד שהוא כשר, מלון "הלגונה הכחולה" בפאפוס. אבל גם מי שלרוע מזלו לא הצליח למצוא מלון כשר, יכול למצוא מספר בתי מלון המצויים בקרבת בית חב"ד, ניתן להתארח במלון, ולאכול ארוחות כשרות ואיכותיות.

פשעים נגד תיירים בקפריסין

אחד המאפיינים הבולטים של קפריסין טמון בעובדה שאחוז הפשעים המבוצעים שם כנגד תיירים ובכלל הוא נמוך מאד ואפילו אפסי. זה לא אומר שאין פשע בקפריסין, אבל זה בהחלט אומר שתייר ישראלי, כמו גם תיירים ממדינות רבות אחרות, יכול להסתובב בכל חלקי האי בלי חשש שמשהו רע עלול לקרות לו. הקפריסאים הם אנשים אדיבים, מארחים טובים ומסבירי פנים, המודעים מאד לחשיבות המרובה של שמירה והגנה על התיירים. אחרי הכל, מדובר באחד ממקורות הפרנסה העיקריים של תושבי האי, ואלה למדו להעריך את התיירות בכלל ואת התייר הישראלי, שעם כל המגרעות הבולטות שלו, הוא תייר מפנק שאוהב להוציא כספים, אם הוא מרגיש שהוא מקהל תמורה הולמת להוצאה. רוצים להיות קרובים לבית אבל רחוקים מהלחץ המאסיבי המאפיין כל רגע במדינה שלנו? רוצים חופשה חלומית במחירים שבישראל אפשר רק לחלום עליהם? רוצים אטרקציות, פינוקים ומגוון הופעות והפעלות? אם אכן כך הדבר, האי קפריסין הוא בדיוק המקום הנכון לבלות בו את החופשה הבאה שלכם. קחו את התיקים, תארזו את האישה והילדים ובואו לקפריסין, המשלבת שקט אירופאי ומזג אוויר ישראלי.

למידע נוסף על קפריסין: https://www.kosherbookings.com

טיול במזרח: המקומות שכדאי לבקר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
חדר
תואר במלונאות

בכל הנוגע לבחירת מלונות, אנחנו כבר מזמן מפקידים את גורלנו בידיהם של מנועי חיפוש למיניהם. וזה, הרבה פעמים גם

חלל מעוצב
מלונות בקראבי

קראבי הוא חבל ארץ יפהפה בחוף המערבי של תאילנד, מעט דרומית לבנגקוק. קראבי אמנם אינו אי, אבל התחושה בו

חדר במלון יוקרה
יורדים לסיני

סיני היא ההתגלמות של גן עדן על פני אדמות. מים כחולים וצלולים, מדבר אינסופי, ערסלים ורוגע מופתי, וזה רק

בורמה
מהי דרך בורמה: כל המידע

בשנים האחרונות את כל הטיולים שלכם בחו"ל עשיתם רק באירופה? בכל פעם אתם נוסעים לשבוע בעיר אירופאית אחרת ועכשיו