נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי להיות מתווך או שזה מקצוע בירידה

בניין מגורים

אתם נמצאים היום בשלב החשוב והמרגש הזה בחיים שבו אתם מתלבטים באיזה מקצוע לבחור? כל מה שקשור לנדל"ן תמיד היה נראה לכם מרגש ומעניין? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה כדאי יהיה לעשות בנידון והאם תיווך זה מקצוע שבאמת שווה לעסוק בו או לא.

הכול תלוי בכם

ראשית, אם חשבתם שתיווך זה מקצוע בירידה, דעו שזה כלל לא מדויק. אומנם זה נכון שיש היום הרבה מאוד אתרי אינטרנט שבהם הלקוחות יכולים למצוא דירות להשכרה או לקניה, אך בסופו של דבר, כל מי שבאמת מחפש נכס מוצלח יפנה אל משרד תיווך. מה שכן, כמובן שיש היום גם הרבה מתווכים שמציעים שירות כזה ולכן בהחלט צפויה לכם תחרות לא פשוטה. זו הסיבה שבגללה בהחלט ניתן לומר שאתם אלה שאחראים לעניין ולשאלה איך תיראה הקריירה שלכם. כלומר, אם יש כל כך הרבה מתווכים בהרצליה, למה שהלקוחות יפנו דווקא אליכם? כאן נכנס הכישרון שלכם, הידע והיכולת להיות אנשי מקצוע רציניים.

בית למכירה
בית למכירה

באיזה משרד כדאי לעבוד?

אתם מנסים לרכוש ניסיון וידע בתחום התיווך? רוצים לסלול לעצמכם דרך לקריירה מפוארת ולהיות הטובים ביותר? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לא רק להכיר את כל אותם פרויקטים בראשון לציון שיכולים להיות מעניינים עבור הלקוחות, אלא גם כדאי יהיה לבדוק באיזה משרד תיווך אתם משתלבים. אומנם לא בכל המשרדים באזור המרכז תמיד זקוקים לעוד ועוד מתווכים, אך בהחלט יש טעם לבדוק איפה מחכה לכם הטוב ביותר. האם עדיף לעבוד תחילה במשרד כמה שיותר קטן כדי לקבל הדרכה צמודה? או שאולי עדיף יהיה לעבוד במשרד גדול שבו תוכלו ללמוד מהניסיון של כמה מתווכים במקביל? שווה לבדוק, בין היתר, מה עשו אנשים אחרים שחיפשו את דרכם בתור מתווכים שכן ללמוד מהניסיון של אחרים זה משהו שתמיד יחסוך לכם זמן ומאמץ.

האם עדיף להתעסק בתיווך של נכסי יוקרה?

זו עוד שאלה שעולה לא פעם אצל מי שחושב להיות מתווך, והאמת היא שאין על כך תשובה אחת נכונה. מצד אחד כאשר אתם מצליחים לסגור עסקה של דירת יוקרה אתם יכולים להרוויח עמלה הרבה יותר גבוהה, אך מצד שני, זה עלול להיות מורכב וקשה. לכן יש כאן גם עניין של אופי והעדפה, ומה שבטוח, זה שכדאי ללמוד תחילה את השוק ולהכיר אותו לעומק. תיווך זה בהחלט תחום שאתם יכולים להרוויח בו לא רע, אך מצד שני, זה גם נכון לומר שלא בכל חודש הרווחים שלכם יהיו זהים. לכן חשוב להבין את העניין הזה ולראות האם ההתנהלות הזאת יכולה להתאים לכם או לא. מה שבטוח זה שאם אתם בוחרים להיות מתווכים כדאי להעשיר את הידיעות שלכם בתחום ולעשות הכול כדי להפוך להיות הטובים ביותר בענף הזה.

לעוד מידע על חברות נדל"ן היכנסו: http://www.reef-real-estate.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם