נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האמת הלא מצונזרת מאחורי קניית לייקים לאינסטגרם

לוגו

ישנן דעות לכאן ולכאן לגבי תעשיית מכירת הלייקים לאינסטגרם.

אך האמת היא שאין היום אדם שבכל זמן נתון גולש באינסטגרם ואינו קונה לייקים בין אם הוא סלב ובין אם לאו.

אך האם זה כדאי? קבלו את האמת הלא מצונזרת מאחורי קניית הלייקים לאינסטגרם.

 

הקנייה שתשדרג לכם את הפרופיל באינסטגרם

אושיות אינסטגרם, סלבס ואנשים מן היישוב קונים לייקים לאינסטגרם על מנת להאיץ את מעמדם ברשת ולהפוך לפופולריים. כיום כל אדם שחי ונושם את האינסטגרם נמדד עפ"י כמות העוקבים בפרופיל שלו ועל פי כמות הלייקים שהוא מקבל על הפרסומים שלו. לא מעט אושיות רשת ומפורסמים עובדים בפרסום מוצרים של עסקים שונים ומקבלים עבורם תשלום והטבות שונות. מספר העוקבים שלהם רב ולכן הם יעילים לפרסום עבור עסקים שונים. בנוסף, ככל שמספר העוקבים שלהם גבוה יותר, כך הם מקבלים שכר גבוה יותר. על פי הדעה שקניית לייקים מועילה לחשיפה ישנה אמונה שהאינסטגרם מתייחס לכמות שלהם באלגוריתם שלו ומעניק לפרופיל שלכם דירוג גבוה עבור הפרסום וכך הוא חשוף למשתמשים נוספים. כלומר, ישנה עלייה אורגנית של עוקבים ולייקים שתגרום לפרופיל להיחשף לעוקבים פוטנציאליים.

 

האם כדאי לקנות לייקים?

על פי הדעה המאמינה שקניית לייקים יעילה לפרופיל האינסטגרם, כדאי לקנות אותם. לעומת זאת, אלו הטוענים מנגד מדברים על סכנה ממשית. כאשר קונים לייקים מזויפים מעוקבים פיקטיביים שאין להם חשבונות פעילים, האלגוריתם של אינסטגרם מזהה זאת וחוסם זמנית את החשבון שרכש לייקים או עוקבים. ולכן כאשר קונים לייקים הם צריכים להיות ממשתמשים אמיתיים עם חשבונות פעילים ולהתחלק באופן שווה בין הפרסומים שלכם. בנוסף, קניית לייקים צריכה להיעשות בחברה אמינה ומקצועית שתעניק לכם אחריות ושיהיה לה מענה אנושי במקרים כאלו. ככל שהאינסטגרם תזהה שהלייקים שקיבלתם הם פיקטיביים, כך תרד רמת החשיפה של הפוסטים שלכם. ולחילופין, ככל שהלייקים יהיו רבים ואמיתיים רמת הפופולריות שלכם תעלה. גם התזמון של הלייקים צריך להיות נבון. לא יתכן שתקנו לייקים ותבקשו לשבץ אותם על פוסט או סרטון ישן. הלייקים צריכים להיות רק על העלאות בדקות הראשונות שהן מפורסמות.

 

לייקים טבעיים לאינסטגרם

כדי להשיג לייקים טבעיים ואיכותיים לאינסטגרם מעוקבים פעילים צריך לעבוד קשה. כאשר תסמנו לעוקבים שלכם לייקים רוב הסיכויים שהם יסמנו לכם בחזרה. בנוסף, השתמשו בתיוגים של עוקבים והאשטאגים שיביאו לכם עוקבים פוטנציאליים. יתרה מכך, פרסמו תוכן איכותי ומושקע שימשוך את העוקבים לעשות לכם לייקים. השקיעו בעריכה, במוסיקה, באפקטים, בכתוביות ועוד. הכניסו עניין ותוכן מקורי ומסקרן המתאים לפלח הקהל בו אתם מעוניינים ובנו בהדרגה את הפרופיל והחשיפה שלכם. ואם בכל זאת אתם קונים לייקים, עשו זאת דרך ספק שימכור לכם לייקים אמיתיים ואיכותיים, חלקו אותם באופן שווה על הפרסומים שלכם ובתזמון הנכון.

 

אפליקציה חברתית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מסך של מחשב
כיצד להקים אתר אינטרנט דרך wix?

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים אשר מאפשרת גם לאנשים שאינם מגיעים מרקע טכנולוגי לבנות אתרי אינטרנט מודרניים, מעוצבים היטב,

קוביות seo
כתיבת מאמרים לקידום אתרים

רבים ממומחי קידום האתרים מסכימים על כך שכתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים יעילה ולעיתים אף צעד הכרחי בקידום אתר