נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדפסה על קנבס מעולם לא הייתה קלה יותר

הדפסה על קנבס

כבר שנים רבות שהקנבס משמש את עולם האומנות כמצע נהדר לציור בצבעי שמן, אך בשנים האחרונות החל טרנד בו משתמשים בקנבס גם כמצע לתמונות ולהדפסות בכלל. אז מה זה קנבס? איך מדפיסים עליו? ולמי מומלץ לפנות? פרטים במאמר. 

 

מה זה קנבס?

בעבר, בד הקנבס היה מיוצר מצמח הקנביס (ומכאן שמו) בשילוב עם פשתן, והיה בעל שימושים רבים – יצירת מפרשים לסירות, בניית אוהלים וכמו גם כמצע לציור. אך עם התפתחות הטכנולוגיה הצליחו לייצר בד זול יותר, זהה באיכותו יחסית, הארוג מחומרים אחרים כמו פשתן, פוליאסטר וכותנה, וזהו הקנבס המודרני.

כיום, השימוש בקנבס המודרני המשמש לתמונות ולציור, נמצא בשימוש נרחב, וכאשר משמש לציור או הדפסה יהיה מתוח על גבי מסגרת עץ קשיחה, המותחת את סיבי הבד, ומאפשרת ציור או הדפסה מדויקים ונוחים יותר.

 

איך מדפיסים על קנבס?

תחילה, בוחרים את התמונה אותה רוצים להדפיס, ומוודאים שאיכות התמונה טובה ומותאמת לגודל הקנבס עליו רוצים להדפיס. בדרך כלל, בבתי דפוס מנוסים, יוודאו כי הרזולוציה טובה מספיק בכדי להיות מודפסת על קנבס בכדי להשיג תמונה ברורה ואיכותית.

כמו כן, התמונה תעבור עריכה לצורך ליטוש, חידוד ותיקון פגמים. לאחר מכן, התמונה תודפס במדפסת דיגיטלית המיועדת לכך, ובדיו אקו-סולבנטי, אשר מגן על בד הקנבס מפני מזיקים ומחקה את מראה צבעי השמן.

 

למה חשוב לשים לב?

כאשר עושים הדפסה על קנבס ישנם מספר קריטריונים שמומלץ להתחשב בהם, כמו סוג המדפסת ואיכות הדיו, בכדי לקבל תוצאה ברורה ובצבעים הקרובים יותר לצבעי התמונה המקורית. גם איכות בד הקנבס ישפיע על התוצאה ועל עמידותה לאורך זמן.

בד קנבס העשוי כותנה בלבד לרוב יהיה עמיד יותר מפני מזיקים, ולכן עדיף להימנע מבדים סינתטיים. כמו כן, ישנה חשיבות גם לאיכות המסגרת, יש צורך במסגרת חזקה ועמידה המותאמת לגודל הבד ותחזיק את הקנבס בצורה מתוחה כדי לקבל תמונה ברורה, ובנוסף תהיה עשויה עץ איכותי העמיד בפני מזיקים.

 

למי מומלץ לפנות?

בכדי לקבל תוצאות איכותיות הקרובות לתמונה המקורית, מומלץ לפנות לבתי דפוס המוכשרים לכך. בבית דפוס מקצועי ישנו לא רק ציוד איכותי ומדפסות מתקדמות, אלא גם אנשי מקצוע היודעים לערוך את התמונה בצורה טובה, ולהתאים את התמונה על גבי הגודל הנבחר לקנבס, בכדי שהיא תצא ברורה ומדויקת.

כמו כן, בית דפוס בעל ניסיון יעדיף לבחור בדים מחומרים טבעיים, מסגרות עץ איכותיות וחזקות ודיו מקורי כדי להבטיח תוצאות המחזיקות לאורך זמן.

הקנבס הוא אופציה נהדרת בתור קישוט לסלון, כתמונה במשרד או אפילו מתנה מושלמת לאדם שאוהבים, ולא בכדי – הוא מתוח על גבי מסגרת עץ קשיחה שקל לתלות על הקיר, וכאשר הוא מבוצע נכון, מקבלים תוצאות מרהיבות ורוויות בצבע, המחזיקות לאורך זמן.

הדפסה על קנבס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת