נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החידושים הכי חמים בתחום האופנה

אופנה

יש לא מעט טרנדים שמגיעים לעולם האופנה במטרה להישאר, בעוד אחרים עוזבים במהירות, כדי לפנות מקום לטרנדים חדשים. המדריך הנוכחי יציג את כל החידושים שצפויים להגיע לארונות שלכם, כדי שתוכלו לדעת מה תלבשו בעונה הקרבה. הישארו אתנו ותגלו את הטרנדים החמים ביותר, רגע לפני שהם מגיעים לחנויות האופנה.

 

נעלי אולסטאר

נעלי הסניקרס הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו בשנים האחרונות (ואל דאגה, הן צפויות להישאר פה לזמן מה). מצטרפות אליהן "שחקניות" חדשות – ישנות שייכנסו במהרה לארון הנעליים שלכם. מדובר כמובן בנעלי האולסטאר שהיו משויכות בעבר לרוקיסטים ופנקיסטים. האופנה הנוכחית מאפשרת לכל אחד לנעול את הנעליים הללו, ללא הבדל של גזע, דת, מין וסגנון מוזיקלי. אז כדאי שתכינו את כל הלוקים שיש לכם בארון, כי מדובר בנעליים שמתאימות לכל סגנון.

אופנה

סריגי גולף

החורף קרב וזו ההזדמנות לשתף אתכם בחידוש החם ביותר שינחת בקרוב ממש על מדפי החנויות הפיזיות וגם באתרי האונליין של המותגים האהובים. מדובר בסריגי גולף שלא רק יחממו את הצוואר שלכם בימים קרים, אלא גם יקנו לכם מראה עדכני ואופנתי. ראינו כבר כמה דגמים יפים של סריגים לגברים ונשים באתר של H&M אונליין, אז כדאי שתבדקו את ההיצע אם תכננתם להכין את הארון לקראת העונה הקרה.

 

שרוולי בלון

סוף סוף הגיע חידוש מעניין שצפוי להפוך את בגדי החורף המשעממים למיוחדים במינם. טרנד שרוולי הבלון בא לידי ביטוי בעיקר במחלקת הנשים ואתם צפויים למצוא אותו בבגדים הבאים:

  • חולצות
  • שמלות
  •  סריגים

זהו חידוש שאסור לפספס, פשוט כי הוא נחשב למיוחד במינו. מהניסיון שלנו, טרנדים מסוג זה מגיעים לתקופה קצרה ולאחר מכן, הם נעלמים כלא היו. לכן, נמליץ לכם לבחור לפחות 2 – 3 פריטים עם שרוולים נפוחים כבר עכשיו, כי אפשר לדעת מתי הם ירדו מהמדפים.

אופנה

שמלות סריג

החידוש הרביעי והאחרון שיוצג במדריך זה פונה לנשים שבקהל. נסביר שמדובר בשמלות סריג שמקנות יתרון משמעותי למי שלא אוהבות את "שיטת הבצל" (כלומר, להתלבש בשכבות של בגדים חמים). לבישת שמלה מסוג זה צפויה לגרום לכן להשאיר את המעיל או הג'קט בבית.

שכן, הבד שממנו היא עשויה נחשב לעבה במיוחד, כך שאין צורך בלבישת בגדים נוספים. אם לא די בכך, מדובר בשמלה בעלת מראה מיוחד שאפשר ללבוש לזמן קצר במהלך השנה. שכן, העונה הקרה בישראל נחשבת לקצרה במיוחד, אז כדאי לנצל אותה כדי להתלבש בסטייל.

 

השורה התחתונה

אלה היו 4 החידושים החמים ביותר שצפויים לנכוח בתחום האופנה בחודשים הקרובים. עכשיו נותר לכם רק לבחור בבגדים מתאימים שיאפשרו לכם להתלבש בהתאם לאופנה הנוכחית ולהעביר את המידע הלאה, כדי שגם אחרים יוכלו להתאים את עצמם לסגנון הלבוש הכללי.

אופנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה