נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא להתקנת מטהר מים

טיפה בים

כולנו כבר מכירים את הדרך להנות מאיכות חיים גבוהה? אנחנו משקיעים כל כך הרבה בשיפוץ ועיצוב הבית, ברכישת רהיטים וכדומה, רק שלפעמים אנחנו שוכחים את הפן הבריאותי שכרוך במגורינו בבית. סינון וטיהור מים, על זה אנחנו מדברים.

בעוד שישנם לא מעט אנשים אדר יעדיפו מים מהברז או מים רתוחים, כדאי תמיד לזכור שבעזרת מעט מאוד מאמץ ותקציב יחסית נמוך, יהיה ניתן לטהר מים בבית באיכות גבוהה. מערכת טיהור מים שעושה עבודה באמת טובה, היא מערכת אשר המנגנון שלה מותקן על קווי המין הראשיים של המבנים. קו המים הראשי של הבית, הוא קו המים המספק לנו את מי השתיים ישירות לברז. במקרים בהם ישנו הצורך להתקין יותר ממטהר מים אחד, בכל מקרה בד"כ אופי ההתקנה יהיה זהה או דומה.

 

טיהור מים בבית בקלות ובאחריות

באמצעות מערכת טיהור מים, שעובדת על בסיס של צנטריפוגה, המים יהיו טהורים לשתייה. מה היא צנטריפוגה? אם לפשט זאת במילים ומבלי להיכנס לרזי המכאניקה של המנגנון, צנטריפוגה היא "תנועה סיבובית" חזקה מאוד, שלמעשה מובילה לכך שהחיידקים והבקטריות השונות פשוט מתנקים מאספקת המים לבית.

רגע לפני שאתם מחדשים את הבית עם ארונות קיר במבצע או ריהוט חדש, כדאי לדאוג גם לטיהור המים. נכון, ארונות קיר מעוצבים הם חשובים ביותר עבור התחושה שלנו, אך איך נוכל בדיוק להנות מהם, אך נסבול מאבנים בכליות, חלילה? קודם כל הבריאות שלנו, אין ספק.

 

מה הדרך הכי טובה לטהר מים בבית?

שימו לב, אם אתם מעוניינים לטהר את המים בביתכם, באופן כללי, ההמלצה הגורפת היא התקנת מטהרי מים שאינם מצריכים תחזוקה. בעוד שהעלות של ההתקנה תהיה חד פעמית, אתם גם תוכלו להנות מאחריות למשך 10 שנים.

עכשיו, כשאנחנו מדברים על מטהר מים שאינו מצריך תחזוקה, חשוב להדגיש כי ישנם מקרים מסוימים אשר כן יובילו אתכם לתחזק את מטהר המים. למשל, אם ישנן נזילות כלשהן שאינן מטופלות ומתוקנות, יש סיכוי טוב שתתפתח קורוזיה סביב מטהרי מים וחיבורים אחרים. במילים אחרות, מטהר מים לבית לא יצריך תחזוקה, אך בכל מקרה, תמיד כדאי לפקוח עין שאין נזילות בקרבה.

 

התקנת מטהר על קו המים הראשי של הבית

המדריך המלא להתקנת מטהר מים כולל, קודם כל, התייעצות עם בעלי מקצוע. בכדי להנות מאחריות הניתנת ל-10 שנים, יהיה מומלץ בדרך כלל לתת לאנשי המקצוע להתקין את המטהר, גם אם אתם בעלי ידי זהב בעצמכם.

לא פעם, גם התקנות פשוטות עשויות להסתבך ולהתגלות כמורכבות. אם בכל זאת, מסיבה כלשהי תרצו להתקין את המטהר בעצמכם, שימו לב כי יש להתקינו על קו המים הראשי של הבית ובהתאם להוראות הניתנות לכם על ידי המשווק של המטהרים. בהצלחה!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה