נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יש לך כסף נזיל? המדריך המלא למשקיע המתחיל בנדל"ן

השקעת נדלן

מבין כל אפיקי ההשקעה שקיימים כיום בישראל, בתחום הדיור אנו רואים בשנים האחרונות את התשואה המשמעותית ביותר, אשר יכולה להוות יתרון משמעותי מבחינתם של משקיעים רבים. זאת הודות לעלייה הקבועה במחירי הדיור, אל מול ריבית כמעט אפסית במשק וקושי למצוא אפיקי השקעה פיננסיים אלטרנטיביים.

המשקיעים אם כך, לא מוצאים דרך טובה יותר להביא לתשואות רווחיות על כספים, מאשר בתחום הנדל"ן. על כן אין זה מפתיע לגלות כי משקיעים רבים מוכנים לעשות מאמצים רבים, על-מנת להבין כיצד לנצל בצורה אופטימאלית את המצב בשוק הנדל"ן, וליצור השקעות רווחיות לעתיד.

שכונת מגורים
שכונת מגורים

 

מה צריך לעשות כדי להשקיע בדירות?

 ישנם כמה שלבים חיוניים, אותם אתם צריכים לעבור כאשר אתם מתחילים להתעניין בהשקעה בעולם הדיור:

  1. הגדרת מטרות ראשונית היא חיונית, גם כאשר אתם רוצים להשקיע בנדל"ן. חשוב למפות את יכולות ההשקעה שלכם, כמו גם את מידת הנכונות שלכם להשקיע בנדל"ן. אם אתם רוצים לרכוש דירה שתהפוך להיות הכנסה פסיבית לאורך שנים, מומלץ לחפש נכס שיכול להוות בית לשוכרים שלכם, גם אם זה אומר שאתם תצטרכו להשקיע בו בשיפוץ בשלבים הראשונים.
  2. על מנת למצוא את הנכס שמתאים ביותר לדרישות שלכם ולהגדרת המטרה הראשונית, שלכם אתם צריכים להתחיל בחיפוש אחר מיקום אידיאלי לנכס. עבודת המחקר הסבלנית שלכם, היא זו שתביא אתכם לביצוע רכישה משתלמת. לעיתים רבות מומלץ להתמקד באזורים ספציפיים, וללמוד את טווחי המחירים להשכרה, על מנת לבחור את אזור המגורים שיתאים ביותר להשקעה שלכם, אפילו השקעה במשרד. חשוב לשים לב לאזורי ביקוש בתחום השכירויות, כמו גם לנגישות למקומות עבודה, מוסדות לימוד ומרכזי תרבות ופנאי. בעיקרון מומלץ לרכוש נכס להשקעה, על פי אותם אמות המידה שאתם רוכשים את הנכס שמתאים לכם. אתם רק צריכים לחשוב מה השוכרים שלכם ירצו לקבל, ולהתאים את הדרישות הללו לבית שאתם עתידים לרכוש.
  3. כדי לבצע את ההחלטה הנכונה מהבחינה הכלכלית, אתם רוצים להבין מה היא הכדאיות של העסקה שלכם. שימו לב שאתם מחשבים בעלויות העסקה, גם את ההוצאות הנלוות כמו מס שבח, מס רכישה והשיפוץ שאתם רוצים לבצע לטובת הדיירים החדשים שנכנסים לדירה. כמו כן חשוב להבין מראש מה הוא התקציב שלכם, והאם אתם נדרשים לקבל מימון מהבנק. במיוחד כאשר מדובר על דירה שנייה להשקעה, מימון מהבנק הוא אתגר הרבה יותר גדול, בגלל שאתם חייבים להגיע עם הון עצמי גדול יותר. החוק מאפשר לכם לקבל משכנתא בגובה של עד 50% משווי הנכס, ולכן יש צורך להיות מאוד מחושבים מהבחינה הכלכלית.
  4. אז אחרי שבחנתם את כל האפשרויות שעומדות לפניכם, מצאתם את מקורות המימון והחלטתם על האסטרטגיה שלכם להשקעה, אתם יכולים למצוא את הנכס המושלם בקלות. הנכס שיעמוד בכל הפרמטרים שלכם, הוא הנכס האופטימלי אותו אתם רוצים לרכוש, אך חשוב לשים לב שאתם רוכשים נכס ללא עיקולים או חובות למשכנתא.

 

בוחרים נכס שמניב רווחים מעולים

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור כאשר אתם מחפשים נכס להשקעה, הוא התשואות. הרי בסופו של דבר אתם מעוניינים למצוא את הנכס שיעניק לכם תשואות גבוהות במיוחד, לאורך השנים ויניב רווחים תוך פרק זמן קצר במיוחד. ולכן חשוב לבצע תחשיב כלכלי מדויק, בעזרת מנועי חיפוש אינטרנטיים, מתווכים ואנשי מקצוע נוספים, אשר יכולים להעניק לכם תמונת מצב מלאה בנוגע לנכס. החלטה נכונה, היא החלטה שתאפשר לכם לכסות את ההשקעה ולראות רווחים תוך פרק זמן סביר.

לפרטים נוספים על השקעות ורכישת נדל"ן למגורים לחץ כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם