נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא על ציפוי ננו

מקלחון מעוצב

עיצובי זכוכית משמשים אותנו רבות בבית, ואנו יכולים למצוא אותם בתפקידים שונים בכל חדרי הבית.

היתרונות הרבים של הזכוכית, הפכו אותה לחומר פופולארי לעיצוב מעקות, מדפים, מקלחונים, וכמובן מראות וחלונות.

הזכוכית דורשת תחזוקה מעטה יחסית, על אף שזה משתנה בהתאם לשימוש ולמיקום שלה.

זכוכיות המוצבות במקומות החשופים לרטיבות, לחות וחומרים שומניים – עשויות לדרוש תחזוקה גבוהה יותר.

אחד הפתרונות היעילים שהומצאו לשם כך, הוא ציפוי ננו, המרוסס על הזכוכית ויוצר מגן שקוף שדוחה מים ושומניות.

במאמר הבא תמצאו כל מה שצריך לדעת על ציפוי ננו.

 

תחזוקת עיצובי זכוכית

עיצובי זכוכית נכנסו לחיינו יותר ויותר בשנים האחרונות, ואנו מוצאים אותם גם בשימושים שלא היו נפוצים בעבר. אחת הסיבות העיקריות לכך, היא התחזוקה הנמוכה הדרושה למוצרי זכוכית, ואורך החיים שלה שכמעט ואינו מושפע מבלאי. במילים אחרות ניתן לומר, שבמידה ונשמור על תחזוקה נכונה ומינימלית – הזכוכית שלנו צפויה להאריך חיים, ואין זה משנה אם היא משרתת אותנו כמראה, מקלחון או מעקה. באתר https://zhglassk.co.il תוכלו להתרשם ממגוון עיצובי הזכוכית הקיימים בשוק.

 

מהו ציפוי ננו?

ציפוי ננו הוא אחד הפתרונות היעילים, עבור אנשים המעוניינים לשמור על מוצרי הזכוכית שלהם במצב מעולה. מדובר בתרסיס היוצר מגן שקוף, ומונע הצטברות של אבנית, טביעות אצבעות, לכלוכים ושומניות. ציפוי ננו הוא יעיל לא רק עבור מוצרי זכוכית, וניתן להשתמש בו גם על פורמייקה, נירוסטה, קרמיקה ועוד.

 

הצורך בציפוי ננו

ציפוי ננו בא לעזרתנו כשאנו מעוניינים לתחזק עיצובי זכוכית, הממוקמים בחדרים שבהם יש לחות ושומניות ברמה גבוהה. באילו מצבים ציפוי ננו יכול לעזור לנו?

 

מקלחונים

חדר המקלחת שלנו חשוף ללחות גבוהה, ולכן דלתות הזכוכית של המקלחון שלנו נוטות לצבור עובש ואבנית. נוכל להוסיף לכך גם את טביעות האצבעות על הדלתות, וחומרים אחרים שיכולים ללכלך אותן. בעוד אנשים רבים פשוט מנקים את המקלחון שלהם אחת לתקופה, אנשים אחרים מבינים את היתרון וההבדל המשמעותי בציפוי ננו. הציפוי הוא שקוף, אינו משאיר עקבות, מעניק ברק ייחודי לזכוכית המקלחון, וגורם לה להיראות נקייה באמת.

 

חיפוי זכוכית למטבח

אנשים רבים משתמשים בחיפוי זכוכית למטבח, מכיוון שהוא דורש תחזוקה נמוכה יחסית, ומגן על הקירות מפני חום, רטיבות וכתמים. המטבח הוא מקום שבו חיפוי הזכוכית חשוף לרטיבות, אבנית ושומניות, ולכן ציפוי ננו הוא יעיל במיוחד גם כאן. ציפוי ננו יוצר מגן בלתי נראה על גבי חיפוי הזכוכית, מעניק לו ברק, ומונע הצטברות של רטיבות, שומן ולכלוך.

 

חלונות

חלק מהחלונות בבית שלנו, חשופים לתנאים קיצוניים המגיעים מבפנים או מבחוץ. כך למשל, הצד החיצוני של חלונות הבית שלנו יכול להיות חשוף לרטיבות של גשם, צואת ציפורים ואבק, ואנו יכולים להגן עליו משמעותית ע"י ריסוס ציפוי ננו, שימנע את הצטברות רוב הלכלוכים הללו.

גבר עומד ליד חלון
גבר עומד ליד חלון
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה