נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המכשולים בתביעת הביטוח ואיך לצלוח אותם

חוקר ביטוח

מרבית האנשים בישראל משלמים לאורך כל חייהם דמי ביטוח, שנועדו לבטח אותנו מפני תאונות, פציעות או כל צרה אחרת שלא תבוא. כאשר אדם עובר פציעה כלשהי ש"מעניקה" לו אחוזי נכות, חברת הביטוח שבה הוא מבוטח אמורה להעניק לו סיוע כלכלי שיאפשר לו לצלוח את המשבר.

עם זאת, ישנה תופעה יחסית נרחבת בישראל, שבה אנשים שאינם זכאים לסיוע מחברת הביטוח מוצאים פרצות – ומקבלים פיצויים שלא לצורך. לשם כך, חברות הביטוח נעזרות במקרים רבים בחוקר ביטוח.

 

מה תפקידו של חוקר הביטוח?

משרדי חקירות פרטיים מציעים שירותים של חוקר ביטוח, שאותו חברות ביטוח רבות שוכרות. חוקר הביטוח משתמש בכלים הפיזיים והטכנולוגיים העמודים לרשותו, בכדי לאתר את כל אותם אנשים שמנסים להונות את חברות הביטוח ולקבל פיצויים עבור פציעות שלא באמת התרחשו (או נופחו על מנת לקבל פיצויים גדולים יותר).

אחת מדרכי הפעולה של חוקר הביטוח יכולה להיות גם מעקבים אחר אדם החשוד בהונאה (כל עוד משרד החקירות בו הוא מועסק קיבל אישור לבצע מעקבים שכאלו).

 

איך ניתן להימנע מהאפשרות שחוקר ביטוח יעקוב אחריכם?

כאמור, חוקר הביטוח מהווה מכשול רציני בפני אנשים שמתכוונים להונות את חברות הביטוח. אם בעבר היה פשוט יותר לבצע פעולות הונאה שכאלו – היום כבר מדובר בסיכון גבוה, שכן חברות הביטוח מכירות את התופעה לעומקה, ומפעילות כלים רבים למיגורה.

הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להימנע ממעקב של חוקר ביטוח, שיכול להוביל לאי נעימות רבה ואף למעורבות של גורמי אכיפה שונים – היא להימנע מלבצע הונאות מול חברת הביטוח.

זכרו שמדובר בחוקר פרטי מקצועי ומיומן, שללא ספק יגלה את האמת אודות הפציעה שלכם. אם אתם מקבלים פיצויים מחברת הביטוח עבור פגיעה קשה ביכולת התפקוד, כאשר בפועל אתם מסתובבים בחופשיות – החוקר יוכל לגלות זאת במהירות.

 

לא רק חוקר ביטוח – חוקר פרטי מקצועי זו הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע אל חקר האמת

אמנם חברות הביטוח נעזרות רבות בחוקרי ביטוח פרטיים על מנת לאתר פרצות והונאות שאנשים מבצעים, אך הן ממש לא לבד. יותר ויותר גופים, ארגונים, ואף אנשים פרטיים – בוחרים להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי.

כאמור, החוקר הפרטי מצויד בשלל כלים ודרכים, שמאפשרים לו להגיע אל חקר האמת בצורה יעילה ואיכותית. לא כל מקרי החקירה יסתיימו במהירות – ישנם מקרים שיצריכו חקירה ארוכה ויסודית, אך גם בסופם האמת תצא לאור והצדק ייעשה.

אם ברצונכם לראות באילו נושאים החוקר הפרטי יוכל לעזור לכם, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.ibpi.org.il ולהיווכח – ואף ליצור קשר עם חוקר פרטי, בצורה בטוחה ודיסקרטית. בין העיסוקים של החוקר הפרטי ניתן למנות ביצוע מעקבים, חקירה של בגידות בין בני זוג, חקירות כלכליות ומעילות כספיות בארגונים, בריונות ברשת ועוד.

חוקר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוח