נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המלון שחיפשתם לחופשה המושלמת

מלון

פי פי איילנד וילג’ ביץ’ ריזורט הוא אתר נופש בדירוג 5 כוכבים ממש על החול של חוף לו בה קאו ביי. במקום מציעים אופציות לינה מגוונות – כולן מודרניות ומעוצבות היטב. יש גם בריכת שחיה, 4 מסעדות, ספא וחדר כושר.

חוף לו בה קאו ביי נמצא במרחק כמה צעדים מהריזורט. החוף היפה והשליו מציע לכם חולות לבנים ומים צלולים שמתאימים במיוחד לשנורקלינג. בפאק נאם ביי ביץ’, שנמצא במרחק ק”מ, תוכלו להנות מחול זהוב ונופים ירוקים שמזכירים ג’ונגל. זה לוקיישן מוצלח גם לצלילה בשוניות האלמוגים.

 

מה במלון?

מול החוף היפה נמצאת הבריכה של המלון, היא גדולה, מוקפת בעצים ובדק עץ עליו מיטות שיזוף מפנקות וגם שמשיות. תוכלו לקפוץ אל הספא ולתת לגוף שלכם להירגע עם עיסוי תאילנדי מסורתי ומקצועי ומעוד טיפולי גוף וקוסמטיקה. יש גם חדר כושר מודרני ומאובזר שממתין לכם עם ציוד חדיש ומגוון.

במרחק 2.5 ק”מ ממהלון תמצאו את פיירט איילנד אדבנצ’רס ובמרחק 3 ק”מ את נקודת התצפית על טון סאי. זה גם המרחק אל טונג קייפ. מפרת או פו נמצא במרחק 4.3 ק”מ ומערות ויקינג שוכנות במרחק 8 ק”מ. מזח טון סאי ממוקם במרחק 2.5 ק”מ ונמל התעופה הבינלאומי קראבי במרחק 44 ק”מ. אל נמל התעופה הבינלאומי פוקט אפשר להגיע תוך 4 שעות נסיעה ושיט. במלון מציעים שירות הסעות לנמל.

 

חדרים ופסיליטיז

מגוון אפשרויות לינה מחכות לכם בפי פי איילנד וילג’ ביץ’ ריזורט. יש חדרים, סוויטות, בונגלו וגם וילה עם בריכה פרטית. כל היחידות מודרניות, ממוזגות וכוללות מרפסת. העיצוב הוא בסגנון מקומי עם רצפות ורהיטי עץ. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם.

במלון מחכה לכם מגוון קולינרי שמתחיל עם רואן תאי שמגישה אוכל תאילנדי מסורתי תחת כיפת השמיים, ממשיך עם מסעדת אפי שמציעה תפריט שמשלב אוכל מקומי עם פירות ים ואוכל אירופאי ומסתיים עם דה ביץ’ האוס, בה תוכלו לאכול מנות מן הגריל באווירה קלילה. בבין קו, בר הבריכה, מחכים לכם חטיפים, שייקים וגם גלידות. ארוחת בוקר מוגשת מדי יום במזנון.

הקבלה בפי פי איילנד וילג’ ביץ’ ריזורט זמינה 24 שעות והצוות ישמח לסייע בכל נושא: תוכלו להעזר בהם כדי להירשם לפעילויות שונות וכדי לרכוש כרטיסים לאטרקציות. הם יכולים לסייע באחסון מטען ובהמרת מטבע. במקום ניתנים גם שירותי מכבסה ושמרטפות לילדים.

תיירות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
חדר
תואר במלונאות

בכל הנוגע לבחירת מלונות, אנחנו כבר מזמן מפקידים את גורלנו בידיהם של מנועי חיפוש למיניהם. וזה, הרבה פעמים גם

חלל מעוצב
מלונות בקראבי

קראבי הוא חבל ארץ יפהפה בחוף המערבי של תאילנד, מעט דרומית לבנגקוק. קראבי אמנם אינו אי, אבל התחושה בו

חדר במלון יוקרה
יורדים לסיני

סיני היא ההתגלמות של גן עדן על פני אדמות. מים כחולים וצלולים, מדבר אינסופי, ערסלים ורוגע מופתי, וזה רק

בורמה
מהי דרך בורמה: כל המידע

בשנים האחרונות את כל הטיולים שלכם בחו"ל עשיתם רק באירופה? בכל פעם אתם נוסעים לשבוע בעיר אירופאית אחרת ועכשיו