נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חמשת המלונות המומלצים ביותר בקוסמוי

קוסמוי ראשית

תאילנד היא אחד היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי אשר מחפש לעצמו חופשת בטן-גב ביעד אקזוטי. זהו המקום אותו אנו מדמיינים, הלקוח מתוך גלויה, בו החולות זהובים, הים תכול והעצים מניבים פירות טרופיים מתוקים מתוקים.

בחופשה בתאילנד תוכלו למצוא הכל מהכל – נופים קסומים, קניונים הומי אדם, טיול יום ליעדים חלומיים, בעל חיים במקומם הטבעי, אוכל פנטסטי, מסיבות צבעוניות, שווקים שוקקים ובעיקר הרבה הרבה רוגע ושקט.

זהו אחד היעדים המתויירים ביותר ובצדק, שהרי הוא מתאים לזוגות, צעירים, מבוגרים ומשפחות ואם תגיעו לתאילנד וודאי לא תדלגו על אתרי החובה בארץ האקזוטית, בין היתר האי קוסמוי.
בקוסמוי תהנו משפע של אטרקציות למשפחה כולה ומזג אוויר מצוין כך שכל שנותר לכם לעשות הוא לבחור היכן ללון, שהרי יש אינספור אפשרויות.

בקוסמוי תוכלו להנות ממלונות פאר מפנקים במיוחד וגם מאכסניות לתרמילאים – כל טווח המחירים עומד לרשותכם וכך או כך התמורה למחיר הינה גבוהה. להלן חמישה מלונות מומלצים בקוסמוי לטיול הבא שלכם.

 

 

מלונות מומלצים בקוסמוי

 

סילבר ביץ' ריזורט (Silver Beach Resort)

ריזורט הצמוד לחוף סילבר ביץ' ומדורג ברמת 2 כוכבים. תוכלו לבחור בין לינה בחדרים צנועים או בבונגלו מסורתי, שתי האופציות מאובזרות בפשטות וישנו אינטרנט אלחוטי בחינם. המיקום המצוין ממש בסמוך לחוף והאווירה המעולה הופכים את המקום למבוקש ביותר גם בקרב משפחות עם ילדים, ולמרות שמדובר בדירוג שאיננו גבוה הוא מציע לאורחיו בריכה, גינה נעימה, ספא, מסעדה ובר משקאות.

 

סאמוי גרין הוטל (Samui Green Hotel)

מלון 3 כוכבים אשר זוכה לפופולאריות רבה בקרב המבקרים באי בעיקר בזכות מיקומו (בסמוך למפרץ תאילנד, טיילת צ'אוונג ושוק הלילה) ומחירו הנוח אשר הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד.
חדרי האירוח במקום נחשבים למרווחים ויכולים להתארח בהם עד 6 אורחים כך שהם מתאימים גם לאירוח של משפחות וקבוצות, אשר יוכלו להנות ממתקני המלון, בין היתר בריכה עם מיטות שיזוף, מסעדה, ספא ובר בתעריף נוח לכל כיס.

 

צ'אבה קבאנה ביץ' ריזורט (Chaba Cabana Beach Resort)

במרחק פסיעה מחוף צ'אוונג נמצא מלון 4 כוכבים בו שתי בריכות מטופחות, שירות ספא, חדר כושר, מסעדה ובר קוקטיילים. חדרי המלון מרווחים במיוחד ולרווחת האורחים הוא מציע גם סוויטות ווילות, כל אלה מאובזרים במרפסת פרטית, מיזוג אוויר, טלויזיה, מוצרי רחצה ועוד פינוקים. ארוחת הבוקר במלון זה נחשבת למוצלחת במיוחד ואם אתם מתארחים במקום אל תוותרו על התענוג.

 

קנדה פול וילס (Kanda Pool Villas, Koh Samui)

אם חשקה נפשכם במלון 5 כוכבים עם אווירה מלכותית כדאי לכם לשקול להתארח בריזורט המפואר הזה אשר מציע וילות יוקרתיות עם בריכה פרטית, ספא, חדר כושר, מסעדה וצוות אירוח אדיב. המיקום גם הוא אטרקטיבי והחדרים מרווחים דיים לאירוח של עד 8 אורחים, מה שהופך את המקום למושלם לאירוח משפחתי מפנק.

 

דאבליו קוסמוי (W Koh Samui)

מלון נוסף ברמת 5 כוכבים המציע לנופשים בו חופשה מפנקת. מדובר במלון השייך לרשת המלונות "מריוט" והוא אכן עומד בכל הציפיות. הלנים במקום יהנו מוילות מעוצבות בטוב טעם וכוללות שלל פינוקים, בין היתר בריכה פרטית, מיזוג ומיטה רחבה במיוחד.
זהו מקום מושלם למסיבת רווקים או ירח דבש מענג ושירות החדרים אשר פועל 24/7 ידאג לכך שלא יחסר לכם דבר.

קוסמוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
חדר
תואר במלונאות

בכל הנוגע לבחירת מלונות, אנחנו כבר מזמן מפקידים את גורלנו בידיהם של מנועי חיפוש למיניהם. וזה, הרבה פעמים גם

חלל מעוצב
מלונות בקראבי

קראבי הוא חבל ארץ יפהפה בחוף המערבי של תאילנד, מעט דרומית לבנגקוק. קראבי אמנם אינו אי, אבל התחושה בו

חדר במלון יוקרה
יורדים לסיני

סיני היא ההתגלמות של גן עדן על פני אדמות. מים כחולים וצלולים, מדבר אינסופי, ערסלים ורוגע מופתי, וזה רק

בורמה
מהי דרך בורמה: כל המידע

בשנים האחרונות את כל הטיולים שלכם בחו"ל עשיתם רק באירופה? בכל פעם אתם נוסעים לשבוע בעיר אירופאית אחרת ועכשיו