נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הסיבות לשכור שירותי עורך דין בנקים

מאזניים

שירותי עריכת דין הם שירותים אשר מטרתם להעניק לאדם הפרטי את היכולת להתמודד עם הררי הבירוקרטיה והרגולציה, ולהצליח לממש את זכויותיו. אחד מהמקומות בהם הזכויות של אדם עשויים להירמס בצורה הגסה ביותר, הוא המערכת הבנקאית, השולטות שליטה מוחלטת בנכסיו. במאמר זה נפרט על מספר סיבות לשכירת שירותי עורך דין בנקים, אשר יוכל לתמוך בכם במהלך המאבק.

 

פתיחת אשראי לעסק או לאדם פרטי

אחד מהכוחות העיקריים של המערכת הבנקאית, היא השליטה על מתן האשראי לעסק או לאדם פרטי. עבור עסק, בעיקר בתחילת דרכו, האשראי הבנקאי הוא למעשה צינור החיים היחיד שלו. בעולם בו על העסק לשלם לספקים ולעובדים באופן שוטף, אך התשלום לעיתים מתקבל בצורת שוטף פלוס 90, האשראי מהבנק הוא למעשה האפשרות היחידה לייצר יציבות ולתכנן לאורך זמן.

לעיתים, מסיבות כאלו ואחרות, הבנק עשוי לבחור לסגור את זרם המזומנים, ולמעשה לא לאפשר לעסק לשלם לספקים ולעובדים. עורך דין איכותי, יוכל להגיע למשא ומתן מתקדם עם הבנק, ולבלום את המהלך במידה ואין הצדקה חוקית מוצקה לכך. אם נפגעתם שלא כדין כתוצאה מהמהלך הבנקאי, עורך דין מיומן יוכל גם לדאוג לכך שתקבלו פיצוי.

 

התגוננות ממימוש משכנתא

המשכנתא היא אולי ההוצאה הכבדה ביותר אשר לוקח על עצמו משק בית בישראל. הלוואת המשכנתא, היא למעשה הלוואה שנוטל הבנק. הבנק משלם לבעל הדירה הקודם את יתרת הסכום, ובתמורה אתם מחויבים בהחזרה חודשית של החוב בתוספת ריבית. כל עוד הכסף זורם במועד הכול טוב ויפה, אך לעיתים עקב פיטורים מהעבודה או פציעה, אתם עשויים להתעכב בתשלום החודשי הקבוע.

במצבים כאלה, הבנק עשוי לבחור לנקוט במימוש משכנתא, ולמעשה להעביר אל חזקתו את הנכס כולו. מדובר בצעד אלים במיוחד, שהמשמעות שלו היא למעשה אבדן מוחלט של חסכונותיו של משק הבית. עורך דין יעיל יוכל לנסות למצוא את הפרצות הקטנות בהסכם אשר חתמתם עם הבנק, ותוך כדי משא ומתן אגרסיבי או דיונים בבית המשפט, לאלץ את הבנקים לחזור בהם ממימוש המשכנתא, ולהעניק לכם זמן נוסף.

 

בלימת הוצאה לפועל

עורך דין המתמחה בעבודה מול בנקים, יוכל לסייע לכם בפיקוח על כך שהפעולות אשר נוקטים הבנקים כלפיכם עומדים באופן מלא במסגרות החוק. מעבר לחקיקה הכתובה, מערכת היחסים בין הבנקים לבין הלקוחות נבנית גם על פי היסטוריה של הכרעות משפטיות. חלק נכבד מההכרעות המשפטיות האלו, יוכל לשמש כתקדימים שתוכלו להצדיק באמצעותם בלימה של מהלכים אגרסיביים של הבנקים כלפיכם.

בלימה של הוצאה לפועל היא דוגמה למהלך בנקאי אשר עורך דין עם ידע והיכרות מעמיקה עם ההיסטוריה של הפסיקה בתחום עשוי לסייע לכם למנוע. בלימת הוצאה לפועל תמנע מהבנקים לשלוח את באי כוחם לסגור את חובכם כלפיהם בעזרת השתלטות על נכסים, מה שעשוי לאפשר לכם להשתקם כלכלית.

שתי אנשי משפט
שתי אנשי משפט
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים