נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הסימנים המעידים על בגידה

סימני בגידה

סיטואציה בה צד אחד ביחסים זוגיים חושד כי הצד השני בוגד בו, היא סיטואציה בלתי נסבלת. חשד שכזה עלול לפגוע בכל שגרת החיים ולהכניס את האדם לדריכות מתמדת, כזאת שלא מאפשרת התמקדות בשום דבר מעבר לכך. חשוב להבהיר, כי קיימים סימנים אשר מעוררים חשד לבגידה ובמקרים רבים מתגלים כסימני שווא. מאידך, קיימים סימנים שבסבירות גבוהה אכן חושפים בגידה. אם כך, מה הם הסימנים המעידים על בגידה?

 

האם ניתן לאתר בגידה לבד?

במקרים רבים, אלו החושדים כי במסגרת מערכת היחסים שלהן מתנהלת בגידה, תוהים אם ניתן לגלות לבד אם הבגידה אכן מתרחשת. התשובה לשאלה הזאת אינה חד משמעית ותלויה בגורמים רבים, קיימים במקרים בהם אכן ניתן לגלות את הבגידה לבד, הדבר תלוי בעיקר באופי הסתרת הבגידה ובנכונות של הצד הבוגד להשקיע כדי להסתיר.

עם זאת, קיימים מקרים בהם רק סיוע חיצוני יוכל לאתר את הבגידה ולהוכיח אותה. לעוד פרטים בסוגייה זאת, כדאי לברר בנוגע לחוקרים פרטיים.

 

הסימנים שמרמזים על בגידה

כאמור, בחלק המקרים הסימנים איתם באים החושדים בבגידה יתגלו כסימנים נכוני ובמקרים אחרים המצב יהיה שונה. ריכזנו עבורכם את הסימנים שעלולים להעיד על בגידה פעילה במסגרת מערכת היחסים:

 

דפוס השימוש בפלאפון

אם בעבר הסימנים לבגידה היו קשורים בעיקר להיעדרויות לא ברורות מהבית, היום המצב שונה בתכלית. השינוי הטכנולוגי שהעולם עובר הביא לשינוי בדפוס הבגידות, כך שהעולם הדיגיטלי מהווה את מרחב הפעולה העיקרי של הבוגדים. כמו כן, דפוס שימוש מחשיד בפלאפון מהווה סימן שעלול להעיד על בגידה. למשל, במקרים רבים בוגדים לא יהיו מוכנים להשאיר את הפלאפון ללא השגחה, או לחילופין יימנעו מלקיים שיחות בנוכחות אחרים.

 

מראה חיצוני

בן או בת הזוג שלכם התחילו לטפח את עצמכם באופן חריג? ייתכן וקיימת בגידה פעילה. במקרים רבים בני זוג בוגדים מתחילים להתאמן לפתע בצורה ומוגזמת, או לחילופין מתלבשים בצורה לא רגילה. אם זה המצב, סימני שאלה צריכים להתעורר וצריך לוודא אם קיימים סימנים נוספים.

 

שינוי בקיום יחסי מין

תופעת לוואי מוכרת של בגידה היא שינוי דפוס קיום יחסי המין בתוך הזוגיות. למשל, יכולה להתקיים הפחתה בקיום של יחסי המין, זאת מפני שהצד הבוגד כבר מסופק מהבחינה הזאת בשל הבגידה. מצד שני, עלולה להיווצר הגברה בתדירות קיום יחסי המין, וזאת כדי לטשטש את הבגידה ולא לעורר חשד. בכל מקרה, שינוי דרמטי בדפוס קיום יחסי המין בתוך הזוגיות יכול להוות סימן לקיומה של בגידה.

 

לסיכום – אל תעלימו עין

גילוי של בגידה הוא אירוע קשה למדי אשר יכול להביא להשלכות לא פשוטות. ברוב המקרים, אלו שבוגדים בהם ירצו לגלות את האמת, גם אם היא קשה ולא נעימה. במידה ובמערכת היחסים שלכם צצים כל מיני סימנים המעידים על בגידה – אל תעלימו עין ותתחילו לחשוב על הצעד הבא.

סימני בגידה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת