נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התוספת הקטנה שתשנה לכם את הגינה

כיור לגינה

אוהבים להתרוצץ בגינה, לארח ולהזמין חברים ומשפחה? כדאי לכם לחשוב על התקנת מטבח חוץ ולשלב בו כיור. כיור לגינה מאפשר לבשל אוכל בחוץ ולהגיש לכולם, אבל גם מאפשר לנקות את הידיים והפנים לפני הכניסה חזרה לבית. מה עושים עם כיור לגינה? כל הפרטים במדריך הבא

 

מה זה מטבח חוץ?

מטבח חוץ הוא אופציה מושלמת למשפחות שרוצות לשדרג את הגינה שלהן ולהפוך אותה לחוויית אירוח ובישול למשפחה ולחברים. מטבח חוץ בדרך כלל כולל גריל או תנור, מקרר קטן, משטח עבודה וגם כיור לגינה.

מטבח חוץ מאפשר להכין ארוחה שלמה בגינה מההתחלה ועד הסוף, בלי להיעזר בכלל במטבח שבתוך הבית. מטבח גינה הוא מושלם לאירועי "על האש" ולאירוח משפחה וחברים לרגל חגים ומועדים. כיור גינה איכותי הוא מהותי למטבח גינה, ולכן חשוב לשים לב ולבחור את הכיור שמתאים לכם.

 

כיור לגינה שימושי באירוע "על האש"

אם אתם אוהבים אירועי "על האש", כדאי לכם מאוד לחשוב על הוספת כיור גינה למטבח חוץ שלכם. כיור לגינה מאפשר לכם גם להכין סלטים ומנות ראשונות לאירוע, וגם מאפשר לנקות את עמדת הבישול והצלייה בזמן אמת. חשוב מאוד לנקות את עמדת הצלייה של הבשר משום שבשר מושך חרקים וציפורים שילכלכו ויזהמו את המטבח חוץ שלכם.

בעזרת כיור בגינה תוכלו לשטוף את משטח העבודה, את הגריל וגם את עצמכם לפני הכניסה לבית. כך תוכלו לשמור על אירוע "על האש" נקי ומסודר, שלא גורר בלגן ולכלוך. בנוסף, כיור לגינה מאפשר מאגר מי שתיה זמין לכולם, כך שתוכלו תמיד לגשת למים נקיים לשתייה.

 

מה חשוב לזכור כשמתקינים כיור בגינה?

כשמתקינים כיור לגינה חשוב לזכור לחבר את נקודת המים בצורה חכמה ואחראית. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לדבר הזה, ולא לעשות זאת בעצמכם. בנוסף, חשוב לוודא שהניקוד של הכיור תקין ויכול לזרום בלי הפרעות. חשיבה מוקדמת על הניקוז והזרמת המים יפחיתו את הסיכוי לסתימות או בעיות בכיור שלכם.

בנוסף חשוב לזכור למקם את הכיור במקום נגיש, רצוי מתחת לצל. השמש יכולה לחמם את הכיור עצמו, ולהשפיע כך על המים שיוצאים ממנו. באמצעות מיקום נכון של הכיור תוכלו להימנע מהדבר הזה ולהנות ממים נקיים וקרירים בכל זמן שתרצו.

 

כיור לגינה – תוספת שמשדרגת כל בית

כיור לגינה משדרג כל בית וכל מטבח חוץ. מטבח חוץ כולל בדרך כלל גם גריל, משטח עבודה ומקרר קטן. כיור מאפשר לנקות את המטבח החיצוני בקלות, מאפשר נגישות למים לכל בני המשפחה, וגם מאפשר להכין סלטים ומאכלים שונים במטבח החיצוני מבלי להיכנס פנימה והחוצה בכל פעם. אם אתם משפחה שאוהבת לארח מאוד מומלץ לכם לשקול הוספה של כיור מיוחד למטבח חוץ שלכם לחוויית אירוח ובישול מושלמת.

כיור לגינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה