נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא להתמודדות עם סוכן הביטוח

סוכן ביטוח

חוששים לקבל את השיחה מסוכן הביטוח שלכם? לא יודעים בעבור מה אתם משלמים ותמיד מוצאים את עצמכם נענים להצעות של סוכן הביטוח? הכנו עבורכם מדריך מפורט ובו מידע בנושא הביטוחים – כיצד להתמודד עם סוכן הביטוח וכיצד להימנע מבזבוז כספים מיותר.

ביטוח
ביטוח

סוכן הביטוח

סוכני הביטוח של קופות החולים ושל החברות הפרטיות במדינת ישראל, עשויים להתקשר אליכם מספר פעמים בשבוע על מנת לשכנע אתכם לרכוש ביטוח או פוליסה חדשה ואחרת. מדוע? מכיוון שרוב חברות הביטוח הללו מבטיחות לעובדים שלה עלייה בשכר בהתאם לכמות המכירות שהם מבצעים. מי הנפגע היחיד בסיפור? אנו, האזרחים הקטנים שלא מבינים בעבור מה אנו משלמים ובעבור מה סוכן הביטוח מנסה לשכנע אותנו.

מטרת הכתבה הקרובה היא להעניק לכם מידע בעבור נושא חשוב וקריטי לכולם, עד כדי כך שעל פי נתונים שעולים ממחקרים שבוצעו בשנים האחרונות, עולה כי במשק הישראלי מסתובבים כמה מיליארדי שקלים שמשולמים על ידי האזרחים שלא כצורך. התופעה נקראת כפל ביטוחים .

 

כפל ביטוחים

ובכן, תופעת כפל הביטוחים, כשמה כן היא, היא מצב שבו לקוח משלם עבור אותו סוג של ביטוח פעמיים. מדוע מדובר במצב בעייתי? (מהם היתרונות של ביטוח בריאות פרטי?) מכיוון שאם אנו משלמים לקופת החולים בעבור ביטוח מסוים שנקרא X וגם לחברת הפרטית בעבור אותו ביטוח שנקרא X, גם אם נקלע למצב שבו נצטרך להפעיל את הביטוח, נוכל להשתמש רק בשירותי חברה אחת. מה זה אומר? למעשה, כל הזמן הזה שילמתם שלא כצורך עשרות שקלים בחודש, מאות שקלים ואלפי שקלים בשנה לאחת מחברות הביטוח במדינת ישראל. לצערנו, מאות אלפי אזרחים במדינת ישראל מצויים במצב של כפל ביטוחים, ולא יודעים על כך.

כיום, תוכלו לפתור את המצב בלחיצת כפתור אחת. בניגוד לשנים עברו בהם על מנת לפתור את הבעיה הייתם צריכים ליצור קשר עם עורך דין ולשלם לו שכר טרחה שעשוי להגיע לכמה אלפי שקלים – כיום אתם יכולים לעשות זאת ממש לבדכם! חברת הר הביטוח מאפשרת לכל אחת ואחת מכם לעשות את הבדיקה בקלות יתרה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של חברת הר הביטוח, להשאיר את הפרטים האישיים שלכם ותקבלו דוח מפורט שמעניק לכם מידע על כל סוגי הביטוחים שבהם אתם מבוטחים. כך, תוכלו לדעת בעבור מה אתם משלמים, האם אתם נמצאים במצב של כפל ביטוחים, ובעת הצורך להגיע לחיסכון של אלפי שקלים מדי שנה! מדובר בחיסכון עצום בעל קנה מידה אסטרונומי לאלפי משפחות שחיות מתחת לקו העוני במדינת ישראל. לכן בפעם הבאה שסוכן הביטוח מטלפן אליכם, אל תמהרו להסכים לכל הצעה שהוא יציע, ובדקו האם אתם לא משלמים בעבור אותו סוג ביטוח אצל חברת ביטוח או קופת חולים אחרת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוח