נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים ואטרקציות ליום כיף לעובדים

משקאות באירוע חברים

אם יש קבוצת אנשים שחייבת יום כיף וגיבוש מדי פעם, הרי שזו קבוצת העובדים אצלכם בארגון. אנשים עמלים ועובדים, מזיעים ורצים אחרי פרנסתם במהלך כל השנה.

מאחר שזה כך, חשוב לארגן יום כיף עם אטרקציות לעובדים, אחת למספר חודשים. בואו נמליץ על כמה אטרקציות למקום העבודה.

יום כיף יכול "להיצבע" בכל מיני "צבעים", הוא יכול להיראות על פעם אחרת ולהיחוות אחרת לגמרי על ידי העובדים בארגון. במילים אחרות, כל יום כיף לעובדים יכול להיות מוצמד לאיזו אטרקציה מסוג אחר, מה שיאפשר לעובדים שלכם להנות מגיוון אדיר בכל פעם שיוצאים ליום גיבוש.

וכשמדברים על גיבוש עובדים, באותה הנשימה חובה להזכיר את הסיוע המקצועי שמומלץ לקבל לקראת אירועים אלו ובמהלכם. על איזה סיוע אנחנו מדברים? בואו נסביר.

 

אירועי חוץ של יום כיף מצריכים תכנון מוקפד ולא מאולתר

אם אתם לקראת אירוע חוץ בלוקיישן כזה או אחר, גנרטור להשכרה זה לא הדבר היחיד שאתם תצטרכו, אין ספק. זה ברור שישנו ציוד רב שאתם תצטרכו להסתייע בו או להשכירו, במיוחד אם מדובר ביום מרוכז של לא מעט עובדים.

אם אתם מתמודדים עם יום גיבוש של ארגון גדול, ההמלצה הכי גורפת היא לקבל את הסיוע המקצועי של חברות הפקה וגם חברות השכרת ציוד לאירועים. מצד אחד, יש לכם חברות כמו חברת מאסטר סייל אשר יכולה לספק לכם שירות של השכרת ציוד. מצד שני, יש לכם חברות הפקת אירועים שונות שיכולות לסייע לכם בפן ההפקתי.

 

מכונות מזון לאירועי עובדים, סאונד וציוד לאירועים בחוץ 

אם האירוע הוא בחוץ, סביר להניח שאתם תצטרכו גם גנרטורים להשכרה, אבל גם מוניטורים, מיקסרים של סאונד, מכונות מזון לאירועים ועוד. בסופו של דבר, כל הדברים האלו הם מה שיהפכו את יום הגיבוש למתוכנן היטב.

וכשיום הגיבוש מתוכנן היטב, אין ספק שהעובדים שלכם ייהנו כפליים מאשר שהיו נהנים ביום גיבוש מאולתר. ותקשיבו לנו, אנחנו רוצים להגיד לכם שאין דבר יותר מהנה מאשר יום גיבוש מתוכנן היטב. כשאתם מתכננים נכון את יום הכיף של העובדים שלכם, אתם גורמים להם להבין ולהרגיש שהם מוערכים, שהם אהובים ושהם חיוניים לארגון.

 

מדוע חשוב להקפיד על תכנון וקיום אירוע עובדים איכותי ומגבש?

בסופו של יום, כשהעובדים שלכם מרגישים חיוניים ומוערכים, אין ספק שהדבר הזה יתבטא בתפוקת העבודה שלהם. עוד אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, גם את הנושא של אטרקציות לאירועים כמו למשל השכרת מתנפחים.

אם אתם מקיימים אירוע עובדים עם הילדים, יהיה כדאי לשכור מתקנים מתנפחים, מכונות מזון (שוקולד, פופקורן ומכונת סוכר), אטרקציות לילדים ועוד. בשורה התחתונה, ילדים עסוקים ונהנים = שקט תעשייתי מבורך להורים. ואם אתם צריכים סיוע נוסף, צוות המומחים של חברת מאסטר סייל זמין לספק לכם ייעוץ. בהצלחה!

 

גנרטור חשמלי חום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אטרקציות ואירועים
זריזות ידיים
אמן חושים בחיפה

חיפה היא אחת הערים היפות ביותר בישראל ואחת המעניינות ביותר. מקומות כמו העיר התחתית או למעלה על הכרמל יוצרים

ליצן מחופש בהופעת רחוב
סטנדאפיסט בגבעתיים

גבעתיים נמצאת באזור אטרקטיבי במיוחד, קרוב לתל אביב ולאזור המרכז הפופולארי לבילויים , הצגות ותיאטרון, פאבים ומועדונים, מסעדות ומופעים

מוח
אמן חושים ברמת גן

תגידו, לדעתכם כוחות על טבעיים קיימים, או שמא מדובר במשהו שלעולם לא באמת נבין לעומק? אמן חושים ברמת גן

אטרקציות ליום הולדת
5 אטרקציות לימי הולדת

קיימות אטרקציות מגוונות כדי לחגוג יום הולדת עבור הילדים. אטרקציה ראשונה היא לחגוג יום הולדת אקסטרימי! כן, לחגוג יום

פיקניק
6 רעיונות לאירוח בקיץ החם

עומדים לארח חברים ובני משפחה? להלן שישה רעיונות מצוינים לאירוח בקיץ הישראלי הלוהט. כל הפרטים – במאמר. אירוח בקיץ