נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רכשתם בית פרטי? טיפים לריהוט מנצח בעיצוב הבית החדש

ספרים מסודרים

כאשר רוכשים בית פרטי ישנו רצון חזק לעצב אותו מאפס. עיצוב של בית חדש היא עבודה שמצריכה זמן רב ומחשבה משמעותית על הצרכים העתידיים שיכולים להיווצר בבית החדש – דברים שלא בהכרח ניתן יהיה לצפות מראש.

לכן, אציע קווים מנחים, טיפים ודברים שחשוב לזכור כאשר מרהטים בית פרטי, אם תלכו עם הרשימה תוכל לנטרל כל מיני סיכונים או טעויות שרבים עושים כאשר הם שמים לב רק לדברים מסוימים, לרוב מחיר ועיצוב בלבד.

 

יעילות

אין ספק שכאשר קונים רהיטים, המחשבה עליהם בתור פריט שצריך להיות יעיל איננה חטא. אין ספק שכאשר קונים ספה לבית היא צריכה להיות גם יפה וגם נוחה, ורק אחד מן האספקטים האלו איננו טוב מספיק לבחירת הספה המושלמת לבית.

אם זאת, המחשבה הזו פחות עולה כאשר מדובר בבחירת של רהיטים אחרים, למשל כאשר מעצבים ספריות לחדרי ילדים. כאשר מעצבים את אלו ישנו רצון עז שהן יהיו כמה שיותר נוחות – שיהיה אפשר לאסוף אחרי הילד או הילדה לאחר שהם עושים בלגן, שנוח להוציא וכולי. אם זאת, גם כאן, לנראות יש תפקיד מפתח ולא כדאי להתפשר.

לכן, הבחירה היעילה בעיצוב ספרייה בחדר ילדים תהיה זו שתשלב את שני השיקולים של נוחות ונראות. לכן, בחירה של קופסאות יפות לאסוף בהם את המשחקים של הילד או הילדה, יכולה להיות בחירה מוצלחת בהקשר הזה – גם אם הבחירה היקרה יותר.

 

סדר וארגון

כאשר בוחרים רהיטים, חשוב מאוד להבין עם אילו רהיטים תוכלו לשמר כמה שיותר סדר וארגון, על מנת לעשות זאת, על המדפים והכונניות להיות חללי אחסון משמעותיים – גם כאן, מבלי להתפשר על הנראות שלהם.

ככל שאתם לא רוכשים רהיטים שמאפשרים לכם לשמור על סדר וארגון (דבר שהרבה פעמים לא חושבים עליו) אתם עלולים למצוא את עצמכם עם בית מאוד מבולגן מבלי דרך נוחה לסדר אותו – דבר שיכול להיות מאוד מייאש, בייחוד כאשר מדובר בבית פרטי.

 

חלוקת החלל

פעמים רבות מרוב שרוצים שיהיו כמה שיותר רהיטים, נוצר חלל מאוד עמוס – דבר שהן מקטין את החלל והן הופך את השהות בו ללא נוחה – דבר שרוצים מן הסתם להימנע ממנו. לכן, כאשר בוחרים רהיטים כדאי להבין מראש את החלוקה ביניהם ואת האופן שבו זה ישפיע על החלל.

למשל, כאשר שמים שני רהיטים גדולים ומשמעותיים באותו חלל תמיד יש את החשש שהם יהיו גדולים מידי. לכן, מומלץ לבחון את האופן שבו הרהיטים מתאימים אחד לשני ואת האופן שבו הם ממוקמים בחלל על מנת לא לייצר צפיפות.

כאשר מתאימים בין הרהיטים צריך לראות גם מלבד המראה כיצד הם יכולים לשמש את מי שנמצא בחלל – למשל, שתי ספות שמאוד רחוקות יכולות להקשות על שיחה.

 

חדש שינה מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים