נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים מקצועיים לניקוי אזורים קשים לניקוי

טיפים לניקוי קשה

אילו אזורים קשה במיוחד לשמור מבריקים ומצוחצחים? למה כל כך קשה לנו לשמור עליהם נקיים? ואיך בכל זאת נצליח לשמר את הניקיון שכל כך חשוב לנו, גם באזורים הקשים ביותר, כדי שנוכל לחיות בבית נקי, נעים וריחני? כמה טיפים שכדאי להכיר

בית רענן מתחיל בסדר וניקיון. לפני עיצוב, לפני ריהוט – ניקיון וסדר הם הבסיס לכל. בחלק מהאזורים בבית קל לנו לשמור על שגרת ניקיון או לפחות על נראות סבירה, אבל יש מקומות שממש קשה להצליח להשאיר נקיים לאורך זמן. איך בכל זאת עושים זאת? כמה טיפים מהנבחרת המקצועית של מבריק בצ'יק.

 

תקרות ואזורים גבוהים

אם תרימו מבט לתקרה שלכם, סביר להניח שתראו קצת קורי עכביש בפינות התקרה. לעומת זאת, אתם כנראה לא באמת יודעים איך נראה המקרר שלכם מלמעלה ומה קורה מעל ארונות המטבח. סביר להניח שפעם תהיתם לעצמכם וחששתם מדי לבדוק.

ובכל זאת, איך מנקים את התקרה או משטחים גבוהים? לטובת התקרה חשוב להשתמש במברשת עם מוט טלסקופי, וכמובן להחזיק בבית סולם. מברשת כזו תהיה שימושית נגד אבק וקורי עכביש. לעומת זאת, את מה שמצטבר על ארונות או מעל המקרר, חשוב להקפיד לנקות כל שבוע כדי לא לצבור לכלוך, שילך ויעשה קשה לנקות ככל שתזניחו.

 

פינות בחדר האמבטיה

נתחיל מהמובן מאליו – אם האסלה בחדר האמבטיה שלכם עומדת ולא תלויה, סביר להניח שגם החלק העומד שלה וגם הרצפה שמסביב לה לא נקייה מספיק. באופן כללי, רוב חדרי האמבטיה והרחצה בנויים באופן שקשה יותר לנקות כי הם צפופים וצרים. מה עושים? קודם כל דואגים לבגדים שאין לנו בעיה להרטיב וללכלך.

זה נכון לניקיון באופן כללי אבל במיוחד בחדר האמבטיה. שנית, בכל הנוגע לאסלה או לפינות קטנות ומעצבנות אין ברירה אלא לרדת על ארבע ולוותר על המגב. ניקיון ידני עם מים שתשפכו וסמרטוט, או עם "מיני מגב" כמו בכיור, יוכל לעזור לכם. דופן המקלחון או פנים האמבטיה הם בדיוק מקום לשימוש במברשת חזקה שתסייע לכם לשפשף בלי להתעלל בגב יותר מדי.

 

קירות בחדר הילדים

הקירות בחדר הילדים או בחדר העבודה נוטים להתלכלך מסיבות שונות למדי – ילדים מקשקשים, מציירים או אפילו נוגעים בידיים מלוכלכות מדי. ברור שלסייד אחת לשבוע זה לא ריאלי אז מה בכל זאת אפשר לעשות? מלבד מסירי כתמים מקצועיים שתוכלו למצוא בחנויות לחומרי בניין, הורים מנוסים יגלו לכם שיטה סודית וקצת מוזרה – מיונז. השומנים שבמיונז מפרקים את הצבע ומסייעים לנקות את הקיר בקלות יחסית.

 

פרקט

כולנו יודעים שאסור לשטוף רצפת פרקט במים, כדי שהעץ לא יתנפח וייהרס. זה עדיין לא מקנה פטור מניקוי של הרצפה. הפתרון? ניקוי בחומרים ייחודיים שמיועדים לפרקט ותוך שימוש במגב משפריץ. שפריצים קטנים שנגרפים במהירות, בניגוד לספונג'ה קלאסית שבה אנחנו שופכים מים וגורפים, לא יזיקו לפרקט ויאפשרו לכם לנקות אותו היטב וגם לשמור עליו.

טיפים לניקוי קשה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
צרעה על ענף עץ
הדברת צרעות במרכז

הצרעות נחשבות למעופפים מזיקים ביותר. מדובר בחיה שאמורה לעזור לגינה מאחר והיא ניזונה מחרקים המזיקים לעצים ולגינה. אך למעשה

רהיט ישיבה
ניקיון ספות מקצועי

הגעתם למצב ששכחתם מה הצבע המקורי של הספה שלכם? הילדים כיסו אותה בכתמים? זה הזמן לחפש את חברת הניקיון