נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יתרונות וחסרונות בניתוח הגדלת חזה

מנתחים בניתוח

נכון ל-2020, הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הכי נפוצים בישראל. בעוד שנשים רבות תרות אחר המראה המושלם, חשוב להבין כי מדובר בלא פחות מאשר חיזוק הביטחון העצמי גם כן. מעוניינת לעבור הרמת חזה או הגדלה? בואי נדבר על יתרונות וחסרונות.

אין ספק, בימינו אין שום צורך להשלים עם פגמים כאלו ואחרים. בעוד שהרפואה המערבית בעידן זה מפותחת למדי, הרפואה הפלסטית אינה נשארת מאחורה. כיום ישנן שיטות שונות וסוגי ניתוחים שונים להגדלת חזה, כולל ניתוחים אשר ההחלמה מהם תהיה פחות קשה מאשר ההחלמה מניתוחים בשיטות הישנות יותר. אז במה יהיה כרוך הניתוח? נסביר.

 

יתרונות בניתוחי חזה: מה חשוב לדעת?

כשמדברים על יתרונות ניתוח הגדלת חזה או הרמה, מדברים למשל על אורך הניתוח. הניתוח, ביחס לניתוחים אחרים, הוא מאוד קצר ובדרך כלל לא ארך יותר משעה ועד כ-שעה וחצי. במהלך הניתוח, הרופא המנתח יוצר כיס עבור השתלים, שמוחדרים אל תוך חזה המטופלת.

אז כשמדברים על יתרונות בניתוח מסוג זה, למעשה מדברים גם על זמן התאוששות יחסית מהיר. עד כמה מהיר? בעוד שתצטרכי לנוח מעט בחדר ההתאוששות, לאחר מספר שעות תוכלי כבר להשתחרר הביתה. מעבר לכך, לאחר כשבוע בממוצע, תוכלי כבר להתחיל לנסות לחצי-שגרה.

 

האם אפשר לעסוק בפעילות ספורטיבית לאחר ניוח חזה?

חשוב לציין, יהיה אסור עלייך לעסוק בפעילות ספורטיבית מכל סוג. זהו סוג של חיסרון, אבל לא באמת. אין מה לעשות, תצטרכי להמתין עם הספורט מעט. מה כן, תצטרכי לרכוש חזיית ספורט עבור תהליך השיקום וההתאוששות. לאחר כחודש, תוכלי להוריד את חזיית הספורט שרכשת בתחילת תהליך ההתאוששות. ואם כבר עוסקים בחסרונות של ניתוחים אלו, חשוב לקחת בחשבון את המחיר. יחד עם זאת, ניתוחים אלו כבר פחות יקרים בימינו.

אוקי, אז אמנם מדובר בתהליך התאוששות, אבל אין ספק שהוא הרבה יותר קל עבור רוב הנשים מאשר תהליכי התאוששות אחרים מניתוחים. נעבור ליתרון הבא? – בואי נדבר על העובדה שהביטחון העצמי שלך עשוי להשתפר פלאים לאחר הגדלת חזה אצל מנתח מומלץ.

 

מסע פנימי ורגשי להעלאת הביטחון: ניתוח פלסטי יכול לסייע בזירוזו

רוצה להרגיש מושכת ובעלת ביטחון עצמי? נכון, אין כמו תהליך פנימי ומסע שלך עם עצמך, אבל ברור כי ברוב המקרים, ניתוח פלסטי יכול לעודד את התהליך שאת עוברת עם עצמך. אנחנו לא אומרים שלאחר ניתוח הגדלת חזה את לפתע תהיי אדם אחר לגמרי ובטוחה בעצמך.

מה שאנחנו כן אומרים זה דבר כזה, את התהליך הרגשי שלך להעלאת הביטחון העצמי, את צריכה לעבור ללא כל קשר לניתוחים כאלו ואחרים. יחד עם זאת, ניתוח פלסטי של הגדלת חזה יכול מאוד לסייע לזירוז התהליך הרגשי הזה. במקרים רבים, ה"חיזוק" הפלסטי החיצוני הזה משפיע עמוקות על תחושתן של נשים. התוצאה? הן מרגישות הרבה יותר מושכות וסקסיות לאחר הניתוח, מה משסייע להם לזרז תהליכים נפשיים ורגשיים עמוקים. בשורה התחתונה, עשי מה שבאפשרותך בכדי להרגיש טוב יותר עם עצמך!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואה
פלוגה
התפרצות סכיזופרניה בצבא

כידוע, הסביבה הצבאית עשויה להיות סביבה מאוד מלחיצה. הריחוק הבית, המשמעת הצבאית, התנאים הלא נוחים ובמקרים מסוימים – גם

ילדה
האם הפלה זה חוקי בישראל?

הפלה היא נושא טעון ובעל דעות מרובות ומורכבות אשר נוגעות לנשים (לרוב צעירות) אשר בוחרות באופן מודע לסיים את