נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד להקים אתר אינטרנט דרך wix?

מסך של מחשב

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים אשר מאפשרת גם לאנשים שאינם מגיעים מרקע טכנולוגי לבנות אתרי אינטרנט מודרניים, מעוצבים היטב, מותאמים למכשירי מובייל, מאובטחים ונגישים למנועי החיפוש השונים. במאמר הזה נציג מספר טיפים לבניה של אתרים מבוססי wix.

 

בחירת טמפלייט להקמת האתר

וויקס מאפשרת לכם לבנות אתר אינטרנט מעוצב על בסיס תבנית קיימת, שתקל עליכם באופן משמעותי בתהליך הקמת האתר. לצורך כך, עומדות בפני בונה האתר שלוש אפשריות מרכזיות:

בחירת טמפלייט קיים והתאמתו לצרכי העסק – וויקס מציעה מגוון רחב של תבניות מעוצבות לאתרים, מחולקות לפי קטגוריות ונישות שונות.

הרצת תהליך בחירה אוטומטי של תבנית – בתהליך זה תידרשו לענות על שאלות שונות המתייחסות להעדפת המשתמש שלכם ולאחריהן תוצגנה לכם התבניות המתאימות ביותר להעדפות שהגדרתם.

בחירה בעמוד ריק ובניה על גביו – הרבה בוני אתרים מעדיפים להתחיל את העבודה על בסיס דף ריק, ולהוסיף לו אלמנטים שונים על פי הצורך.

 

עקרון מה שרואים זה מה שמקבלים

וויקס עובדת בשיטת "מה שרואים זה מה שמקבלים", כך שבונה האתר יכול להבין בכל רגע נתון כיצד יראה האתר בדסקטופ ועבור צפיה דרך מכשירי מובייל. לשיטה זאת יש יתרון גדול בזיהוי אלמנטים שאינם מיושרים היטב, בזיהוי גלישה של אובייקטים מעבר לגבולות הדף ועוד. המתודה הזאת מתאימה במיוחד ליצירת אתר תדמית.

 

עבודה על בסיס סטריפים

סטריפים מאפשרים לבונה האתר להציב אלמנטיים באתר שיתאימו עצמם לרוחב המסך, וימנעו הסתרה של אובייקטים בעקבות מיקום לא נכון שלהם, העמסה של אלמנטיים באתר בצורה לא נכונה, ושינוי עיצוב הדף בהתאם לאוריינטציה של המכשיר בו עושים שימוש.

 

עבודה עם ממשק ההתאמה של wix למנועי החיפוש

וויקס מציעה ממשק משתמש שמסייע לבונה האתרים להתאים את האתר למנועי החיפוש השונים. בפרט, מאפשר הממשק של וויקס לבונה האתרים להגדיר תגיות מטא לאתר (מטא טייטל ומטא דיסקריפשיין), להגדיר תגיות מילות מפתח באתר, לחבר את האתר לסרץ' קונסול של גוגל בקלות ובפשטות, לטייב את כותרות האתר כדי לכלול בהן מילות מפתח ועוד.

 

ממשק Drag & Drop

וויקס מציעה ממשק מסוג Drag & Drop אשר מאפשר לבונה האתרים למקם את האובייקטים השונים באתר בפשטות ובקלות, ולבצע שינויים באופן שבו הם מוצגים. ממשק זה מאפשר גם ליצור אזור פוטר באתר, אותו אזור קבוע בתחתית האתר, שמלווה את כל העמודים שהינם חלק מן האתר.

 

ממשק לבניית דפי נחיתה

וויקס מציעה בנוסף לבנות, כחלק מחבילת האחסון של האתר, גם דפי נחיתה באתר, תוך הסרת התפריט הראשי מן העמוד הספיציפי וכן הסרת החלק התחתון הקבוע באתר – הפוטר.

 

לסיכום

וויקס היא פלטפורמה המאפשרת בניית אתרים מעוצבים בקלות ובפשטות, תוך שימוש במגוון רחב של תבניות מעוצבות מראש, והתאמתן לצרכי המשתמש. וויקס מאפשרת בנוסף ממשקים נוחים להתאמת האתר למנועי החיפוש השונים, והפיכת האתר לרספונסיבי ומותאם גם למכשירים ניידים.

אתר בנוי
אתר בנוי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
קוביות seo
כתיבת מאמרים לקידום אתרים

רבים ממומחי קידום האתרים מסכימים על כך שכתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים יעילה ולעיתים אף צעד הכרחי בקידום אתר