נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך נבחר עו"ד פלילי

כך נבחר עו_ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק בתחום הפלילי, עלולות להיות לו השלכות הרות גורל שבסופו חשוד יוכל למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח. כדי להימנע ממצבים כאלו, חשוב לבחור עורך דין פלילי מקצוען.

 

שנות ניסיון

הניסיון של עורך דין הוא הגורם המרכזי אשר יקבע את בקיאותו בהליכים המשפטיים ובפסיקות והפעולות המבוצעות בבית המשפט. על עורך הדין מוטל לייצג את הלקוח שלו לאורך כל ההליך ולייעץ לו כיצד לפעול נכון. הוא זה שיקבע מה כיוון ההגנה או התביעה ומהם הטיעונים שיועלו לצורך השגת פסק דין המיטיב עם הלקוח.

כשמדובר בעורך דין העוסק בתחום הפלילי, תחום אחריותו יהיה רחב אף יותר, היות ותפקידו גם ללוות את החשוד לאורך הליכי החקירה המשטרתית, לפרט לו את זכויותיו ולייעץ לו. ככל שלעורך דין יהיה יותר ניסיון בתחום, כך הוא ידע לפעול בתבונה ולספק לחשוד בהליך הפלילי הגנה משפטית איכותית.

בנוסף, לאחר שעורך דין פלילי צובר שנות ניסיון בשטח, הוא יוצר קשרים חזקים עם גורמים בערכת המשפט אשר יעמדו לטובת הלקוח לאורך ההליך. ניתן למצוא עורך דין פלילי איכותי ובעל ניסיון בקישור: https://www.ese.co.il/.

 

קשר אישי עם הלקוחות

לאורך הליכי החקירה והמשפט, על עורך הדין ולקוחו לפעול בשיתוף פעולה מלא על מנת לבנות את התיק החזק ביותר שישרת את האינטרס המשותף של השניים – לנצח בהליך. לאורך תקופה זו הלקוח והעורך דין יעבירו שעת רבות יחד ויצטרכו לפעול באמון מלא זה בזה, היות ומדובר בהליך בעל השלכות משמעותיות ביותר. בנוסף, ככל שהקשר האישי בין שני הגורמים הללו תהיה קרובה יותר, כך הם יוכלו לנתב את מרבית האנרגיה לעשייה הנדרשת לטובת ניהול ההליך בצורה המיטבית.

 

תחום התמחות

כל עורך דין בוחר לעצמו תחום התמחות שונה. גם בתוך התחום הפלילי קיימים תתי נושאים שכל עורך דין פונה אליהם, כמו עבירות רצח, עבירות מין, עבירות רכוש, הונאה, סחר בלתי חוקי ועוד. עורכי דין רבים צוברים ניסיון בתחומים מסוימים מבין כלל התחומים הפליליים ומתמחים בהם. במידה ואתם חלק מהליך פלילי, חשוב מאוד לבחור עורך דין אשר מתמחה בתחום הרלוונטי היות וכל תחום שונה ומאופיין בהליכי משפט שונים.

 

המלצות

אחת הדרכים היעילות והבטוחות ביותר למציאת עורך דין טוב ואמין היא באמצעות המלצות ממכרים או קרובים. במקום להסתכן ולחפש עורך דין שאין לכם היכרות מקדימה עימו, ניתן פשוט לסמוך על אדם שכבר יוצג על ידו ולהיעזר בשירותי עורך הדין שלו.

 

סיכום

על עורך דין פלילי להיות בקיא ומקצועי בתחומי המשפט הפלילי על מנת לייצג את לקוחותיו באופן המיטבי ביותר. לתפקודו של עורך הדין תהיה השפעה עצומה על תוצאות ההליך המשפטי, לכן חשוב מאוד לבצע את בחירת עורך הדין בצורה מחושבת ומושכלת.

אישורי עורך דין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים