נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שווה לבנות אתרים בעזרת אלמנטור?

דיגיטל

אתר טוב מקדם את העסק שלו באופן משמעותי, הבעיה היא שבנייתו יכולה להיות יקרה ולא תמיד משתלמת, העלות הכספית הכרוכה בבניית אתר גורמת לבעלי עסקים לבחון את האפשרות לבנות אתר שיקדם את העסק שלהם באופן עצמאי, האופציה הפופולארית ביותר בקרב הדיוטות בתחום הוא שימוש בוויקס, אולם לאחרונה נוצר תוסף חדש לאתרי וורדפרס בשם אלמנטור שמנגיש את התחום ומעלה את השאלה האם שווה להתחיל להשתמש בו בעת בניית אתרים.

מערכת
מערכת

קצת על וורדפרס

וורדפרס היא מערכת קוד פתוח שנוצרה במקור מתוך מטרה להקל על אנשים המעוניינים לפתוח בלוגים, לאורך השנים יותר ויותר אנשים גילו את המערכת והיא בתורה התרחבה לתחומים נוספים, כיום המערכת פופלארית עבור אנשים הרוצים לפתוח דף נחיתה, עמודי קידום ובלוגים. המערכת מנגישה את תחום בניית האתרים לאנשים חסרי ידע כלשהו בכתיבת קוד ולכן פופולארית במיוחד בקרב בעלי עסקים שמעוניינים לצמצם בעלויות הבנייה של האתרים.

וורדפס מציעה מאות ואלפי תבניות בחינם ולצד התבניות החינמיות קיימים אתרים שמציעים תבניות מתקדמות ומורכבות יותר במחירים משתלמים יחסית, וורדפרס מאפשרת קידום אתרים בגוגל וניתן להגיע באמצעותה לתוצאות יפות במאמץ זול יחסית.

אז מה החסרונות של וורדפרס ולמה האלמנטור עוזר לנו?

החסרון המרכזי של וורדפרס הוא העובדה שהמערכת לא שייכת לכם, במידה והמפתחים של המערכת יחליטו להסיר פיצ'רים שאהבתם או שירצו להוסיף דרישות מגבילות שלא תדעו כיצד להתמודד איתם תישארו חסרי אונים. בנוסף, אם תרצו לפתח כלים נוספים לא תוכלו לעשות את זה כי לא יהיה מי שיפתח אותם בשבילכם.

פלאגינים של צדדים שלישיים מהווים חסרון ויתרון בו זמנית, הפלאגינים שמפתחים גורמים שונים ברשת מספקים תוספות חשובות ומשמעותיות לוורדפרס, הבעיה היא שלרוב אתם לא יודעים במדויק מי ביצע את הפיתוח, מה מטרותיו וכמה הוא מאובטח מה שעלול לחשוף אתכם לבעיות בהמשך הדרך.

אלמנטור מנסה לטפל בשתי הבעיות האלה, מצד אחד אלמנטור פותח על ידי מפתחים ישראלים אמינים, התוסף מסייע לבעלי האתרים לעצב את האתר כרצונם במקום להשתמש בתבנית מוכנה. הם יכולים להוסיף ולהוריד פיצ'רים כרצונם ולשנות את האתר כאוות נפשם. בנוסף, מי שיבחר להביות בטוח שלמפתחי הכלי אין כוונות רעות, המפתחים הם ישראלים שפיתחו את הכלי ללא כוונות רווח.

אז אפשר להסתפק בוורדפרס ואלמנטור?

זה תלוי, אם אתם בונים אתר שאמור לשרת מטרה ספציפית מצומצמת, למשל בניית דף נחיתה, בניית אתר בסיסי לקידום עסק או בניית אתר לווין לקידום האתר שלכם הרי שמדובר בכלי שישרת אתכם נאמנה ובהצלחה. לעומת זאת, אם אתם רוצים להוציא אל הפועל פרוייקט גדול ומורכב כנראה שתצטרכו לפנות לחברה לבניית אתרים שתוכל לבנות את האתר בדיוק באופן שאתם רוצים וללא אף מגבלה עיצובית או תכנותית.

בואו ללמוד הכל על בניית אתרים באתר: https://www.dweb.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מסך של מחשב
כיצד להקים אתר אינטרנט דרך wix?

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים אשר מאפשרת גם לאנשים שאינם מגיעים מרקע טכנולוגי לבנות אתרי אינטרנט מודרניים, מעוצבים היטב,

קוביות seo
כתיבת מאמרים לקידום אתרים

רבים ממומחי קידום האתרים מסכימים על כך שכתיבת מאמרים למטרות קידום אתרים יעילה ולעיתים אף צעד הכרחי בקידום אתר