נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם מותר להאזין לבן הזוג מחשש לבגידה?

אישה עם אוזניות

כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה הרבה יותר קל להאזין לבן הזוג מחשש לבגידה. בעידן שבו אנו חיים הרבה יותר קל להתחיל מערכות יחסים או רומנים דיסקרטיים מבלי שאיש יוכל לדעת עליהם. אך האם ניתן לקחת את החוק לידיים ולהאזין לבן הזוג? זוהי אחת מהשאלות השכיחות ביותר שלא מעט לקוחות שואלים אותנו.

כמובן שהרצון להוכיח כי בן הזוג בוגד או מנהל רומן במקביל זהו דבר טבעי והגיוני, אך לעיתים ישנו קו אדום שאסור לעבור אותו. להשיג את הראיות הדרושות על מנת להוכיח לבית המשפט כי היה פה רומן מאחורי הגב זה דבר חשוב, אך אם תפעלו בדרכים הנכונות אתם תגלו כי תוכלו להשיג את כל הראיות הדרושות – אך באותה נשימה גם לא תעברו על החוק. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק מה החוק אומר בנוגע להאזנה לבן הזוג, וכיצד תוכלו לדעת האם בן הזוג בוגד או שלא.

אישה מהזינה
אישה מהזינה

מה החוק אומר על האזנת סתר?

החוק במדינת ישראל מאוד ברור בכל הקשור להאזנות סתר. חוק האזנת סתר (תשל"ט-1979) קובע כי האזנת סתר לשיחה, כלומר האזנה לשיחה מבלי שאף אחד מהאנשים הנמצאים בשיחה לא יודע על כך  משמעותה עבירה פלילית. יתרה מכך, אסור גם להקליט או לשכתב את המלל של השיחה, כל אלמנט מהסוג הזה משמעותו עבירה פלילית על חוק האזנת סתר.

גם אם השגתם מידע קריטי על ידי האזנת סתר, אסור להשתמש במידע הזה בתור ראיה בבית המשפט מכיוון שהמידע הושג תוך כדי עבירה על החוק. אך ישנו היתר מיוחד וגופים מוסמכים אשר כן רשאים לבצע האזנות סתר, ולפיכך עם המידע אותו תקבלו מהם תוכלו לעשות ככל העולה על רוחכם.

החוק מתיר למספר גופים מאוד ספציפיים לבצע האזנות סתר: ראש הממשלה ושר הביטחון רשאים לבצע האזנות סתר בכדי לשמור על ביטחון המדינה. המשטרה רשאית לבצע האזנות סתר, אך זאת באישורו של בית המשפט בלבד.

כיצד ניתן לדעת האם בן הזוג בוגד?

אחרי שהבנתם כי האזנת סתר היא איננה אופציה על מנת להבין האם בן הזוג בוגד או שלא, מכאן אתם צריכים להבין כי בכדי שתוכלו לקבל את התשובות תצטרכו קצת יותר ניסיון. מהסיבה הזאת עליכם לפנות אל משרד חקירות חוקרים פרטיים על מנת שאנשי המקצוע יוכלו להתחקות אחרי בן הזוג על מנת להבין מבלי להאזין לו בסתר את דפוס ההתנהגות שלו.

רק כך תוכלו לדעת באופן חד משמעי האם בן הזוג בוגד, וכמובן שהמידע אשר תשיגו יוכל לשמש אתכם גם בבית המשפט. כך אתם לא עוברים על החוק, ונעזרים בשירות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לקבל את כל המידע הנחוץ לכם בתוך זמן קצר וללא סיכונים מיותרים.

מה ההבדל בין בלש לחוקר? לכתבה בנושא לחצו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים