נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ליקוריץ מסייע בהורדת לחץ הדם?

ליקוריץ ולחץ דם ראשית

אחת המחלות השכיחות ביום בעולם המערבי כיום הוא לחץ דם. אבל, באמצעות שימוש בצמח הליקוריץ ניתן בהחלט לסייע בהורדתו.

ליקוריץ ולחץ דם
ליקוריץ ולחץ דם

יתר לחץ דם – אחת המחלות השכיחות ביותר במאה ה 21

יתר לחם דם הוא אחת המחלות השכיחות ביותר בעולם המערבי ובמדינת ישראל בפרט, כאשר בכל שנה מאובחנים מאות חולים במחלה. למעשה, יתר לחץ דם יכול להופיע באופן זמני, או להימשך לאורך זמן רב. האבחון של יתר לחץ דם הוא קשה לעיתים, זאת משום שלא תמיד ניתן לחוש בתסמינים שלו אך ככל שהוא לא מאובחן בזמן הוא עלול לגרום לבעיות בריאותית קשות ביותר הכוללות מגוון רחב של מחלות לב וכלי דם כמו גם אפשרות להתקף לב, סוכרת, פגיעה בכליות ובמקרים חמורים יותר אף לגרום לשבץ מוחי. חשוב לזכור כי ככל שנקדים לאבחן את יתר לחץ הדם, כך ייטב. על כן, התסמינים של יתר לחץ דם יכולים לכלול בין היתר כאבי ראש, סחרחורות, הזעה שאיננה מוסברת, טשטוש בטווח הראייה, דפיקות לב מואצות, עייפות רבה, דימומים מהאף וקוצר נשימה. הסיבות ללחץ דם אינן תמיד יודעות, אך ע"פ מחקרים שנעשו בתחום גורמי הסיכון נוגעים לתורשה, תזונה לא נכונה, עודף משקל ומחסור בפעילות גופנית. הטיפול במחלה כולל טיפול קונבנציונלי הכולל שימוש בתרופות וביצוע שינויים באורח החיים, אבל גם שימוש בחומרים טבעיים כדוגמת צמח הליקוריץ אשר הוכח בשורה של מחקרים כי הוא יכול לסייע בהורדת לחץ הדם. כיצד?

 

איך ליקוריץ מסייע בהורדת לחץ הדם?

 חולים רבים ביתר לחץ דם מעוניינים מעבר לפן התרופתי וביצוע פעילות גופנית גם לצרוך את צמח הליקוריץ,  זאת לאור המחקרים הרבים אשר נעשו לגבי הצמח אשר הוא בעל סגולות רפואיות יוצאות דופן. לכן, כאשר אתם תוהים לעצמכם איך ליקוריץ מסייע בהורדת לחץ הדם התשובה לכך היא שלמיצוי משורש ליקוריץ יתרונות משמעותיים הטמונים ביכולת שלו להפיג מתחים וכן לטהר את הכבד וכלי הדם. השימוש בצמח יכול לעורר את המערכת החיסונית ולכן יכול לסייע בהתמודדות מול לחץ הדם באופן חסר תקדים. תוסף התזונה the 123 Licorich+, נמצא כתוסף אשר יכול לסייע  באופן משמעותי לאלו אשר סובלים בלחץ דם, והוא מיוצר באופן בלעדי ע"י חברת The 123 אשר מייצרת את התוסף בפיקוח של משרד הבריאות וכן ברישיון יצרן מטעמו. חשוב לציין כי התוסף אינו מהווה תחליף לתרופה ועל כן חשוב ליטול אותו ביחד עם התרופות אשר נרשמו ע"י הרופא וכן ע"י ביצוע שינויים באורח החיים הכוללים דיאטה קפדנית, צמצום צריכת האלכוהול ואי עישון כמו גם הגברת צריכת הסידן וביצוע בדיקות בכל העת אל מול הרופא המטפל וזאת על מנת לשלוט במחלה. לקבלת פרטים נוספים אודות התוסף – ניתן למצוא בעמוד צור קשר באתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מנתחים
מהי רשלנות רפואית

המושג רשלנות רפואית החל לעלות לכותרות באופן קבוע בעיקר בעשורים האחרונים. לפני כן, המודעות לנושא היתה נמוכה, ולממסד הרפואי