נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה מומלץ לקחת יועץ משכנתאות?

מחשבון

כמעט לכל תחום בחיים יש יועץ כך שלא תמיד ברור האם הכרחי לשכור שירותיו במהלך או לפני הליך מסוים, או דווקא אפשר "לחסוך" את הכסף ולהסתדר

לבד.

בתחום המשכנתא הסיפור קצת אחר, למה מומלץ לקחת יועץ משכנתאות?

 

יועץ משכנתאות

כאשר ניגשים לקחת משכנתא מהבנק נדרשים לעבור סדרה של שלבים הכוללים הגשת טפסים, שיחות ופעולות שחובה לבצע על מנת לקבל את המשכנתא מהבנק. על מנת להקל את התהליך קיימים יועצי משכנתאות אשר מסייעים לכל דורש להבין את התמונה, מה כדאי ומה פחות, ואפילו פונים לבנקים לקבל הצעות, בהתאם לנתונים של הלקוח, של מסלולים שונים ומשכנתאות מותאמות.

 

היועץ יודע יותר

לא משנה כמה תחקרו באינטרנט או תשאלו מכרים, יועץ משכנתאות מתמקצע בתחום ומבין טוב מכולם בתחום המשכנתאות. חשבו על אדם עם שנות ניסיון רבות אשר כל מה שהוא עושה זה לייעץ וללמוד על עולם המשכנתאות. לקיחת יועץ משכנתאות משלימה לכם את כל הידע שחסר לכם על מנת להבין ולקחת משכנתא שתהיה באמת כדאית ולא סתם מה שהציעו לכם בבנק שנשמע לכם כמו סינית מוחלטת.

 

היועץ עושה בשבילכם

למרות שמדובר ביועץ משכנתאות, הם לא רק מייעצים ללקוחות שעתידים לקחת משכנתא, אלא גם מבצעים סקר שוק ומשא ומתן עם הבנקים בהתאם לנתונים של הלקוח. זאת חוסך המון למי שמעוניין ללוות משכנתא על אחת כמה וכמה, שסביר כי הלווה כלל לא היה בודק בכמה בנקים מפאת כוח וזמן, אלא הולך עם הבנק הקרוב אליו הביתה, או זה שהוא כבר חבר בו, או קיבל עליו המלצה, ויכול להיות, שהיה מפסיד עקב כך כסף.

 

יועץ משכנתאות מוודא שאתם בוחרים נכון

בסופו של דבר, אין תחליף לדעתו של מומחה, ועל כן, ייעוץ משכנתאות הוא זה שייתן לכם את הביטחון שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה מבין כל האופציות המגוונות שקיימות בשוק. דווקא בגלל שאפשר להרכיב המון תיקי משכנתא שונים לחלוטין, חשוב שיהיה מישהו שיבדיל בין כולם ויבחר נכון על רקע מקצועי.

 

רעיונות שלא חשבתם

בהמשך ללקיחת משכנתא, גם לאחר הרבה שנים של תשלום החזרים חודשיים וקיום חיים לצדם, יכול להיות כי ישנם דברים ורעיונות שאתם אפילו לא יודעים שקיימים, אשר יכולים לגרום למסלול המשכנתא שלכם להתאים יותר אליכם ופחות להכביד עליכם. גם מבחינת חישוב כדאיות, הבנה אם זה ייטיב או יגרע, יועץ משכנתא יהיה שם בשבילכם לקבוע מה השלב הבא הנכון וממה דווקא כדאי להימנע.

יועץ משכנתאות אמנם דורש שכר טרחה, אך בפועל הוא יכול לחסוך לכם המון כסף מבחינת המשכנתא שלכם וההחזרים החודשיים. אל תתמודדו לבד מול עולם שאתם לא מבינים בו אך נדרשים להיכנס אליו. אין תחליף לאיש מקצוע, בכל תחום בחיים ובמיוחד, בתחום המשכנתאות.

מטבעות ובית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם