נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מאוורר תקרה – איך מנקים אותו בצורה נכונה

מאוורר תקרה

כשאנחנו רוצים לנקות מזגן, אז אנחנו יודעים כיצד לעשות את זה, בהנחה ויש לנו ידיים טובות. יש הוראות ברורות כיצד להוציא את המסננים, לשטוף ולייבש אותם ולאחר מכן להחזיר אותם למקום. כנ"ל לגבי מאוורר שולחן או מאוורר קיר. כל מה שאנחנו צריכים זה לפתוח את הרשת, לשטוף אותה מהאבק, לנקות את הלהבים, ולהחזיר את הרשת למקום בשביל שנוכל לחזור ולהשתמש במאוורר.

 

חומרי ניקיון
חומרי ניקיון

 

אך מה עושים במקרה של מאורר תקרה? פה זה כבר דורש לוגיסטיקה מסוימת, זה דורש מאיתנו התייחסות הרבה יותר רחבה, שכן זה לא מצב רגיל, לא מדובר במאוורר סטנדרטי. על מנת שנוכל להשתמש בהם בימי הקיץ החמים בצורה נכונה, אנחנו צריכים לדעת כיצד לנקותם אותם ורצוי שנעשה זאת על לפני שהחום הכבד של מאי-יוני מגיע, זאת על מנת שנוכל להשתמש בו כמה שיותר מהר.

לפני שנסביר כיצד מנקים מאוורר תקרה חשוב להסביר מדוע עלינו לעשות זאת, ומה יכול להיות האפקט השלילי אם לא נעשה זאת בצורה נכונה ובזמן. הלהבים של המאוורר, באופן טבעי כשהם עובדים וגם כשלא, הם צוברים אבק. אפילו שהם מותקנים על הגובה, עדיין מצטבר עליהם אבק. בדיוק כפי שאנחנו יכולים למצוא אבק בארונות המטבח העליונים או בארונות שינה או בכל מקום אחר.

אותו אבק יכול להפריע פעמיים, פעם אחת כשהמשתמשים במאוורר, אז הוא יכול לעוף לכל הכיוונים, אנחנו לא תמיד נרגיש את זה, אבל זה קורה. פעם שנייה, האבק יכול להיכנס פנימה אל תוך המערכת ולגרום לה נזק. זה לא יקרה באופן מיידי, יכול להיות שזה ייקח הרבה זמן עד שאנחנו נרגיש ונשים לב שהנזק הוא תוצר של אותו אבק, אך בסוף זה יקרה. לכן חשוב מאוד לנקות את המאוורר מדי שנה.

כיצד עושים את זה?

ראשית, כמו בכל מקרה בו אנחנו רוצים לנקות מוצר חשמל, הרי שהוא צריך להיות מנותק מן הסתם. אסור שהוא יעבוד, ואסור שיהיה בחשמל. בצורה כזו אנחנו יכולים להיות בטוחים שניתן לנקות אותו בבטחה.

שנית, אנחנו צריכים לבחור סולם או כל אלמנט אחר, בטוח, נוח ויציב שאפשר לעמוד עליו ולנקות איתו את המאוורר. אנחנו גם יכולים לבחור באופציה קצת יותר מורכבת ויקרה, להזמין איש מקצוע שיפרק עבורנו את המאוורר, ואז נוכל לנקות אותו מבלי שנצטרך לטפס על שום דבר.

שלישית, אנחנו נשתמש בכמה אלמנטים לצורך ניקוי האבק. אנחנו יכולים לעשות זאת בעזרת מברשות שמותאמות לשם כך וכן אנחנו יכולים לעשות את זה בעזרת מטלית לחה, לא רטובה, אשר בעזרתה נאסוף את כל האבק שהצטבר על המאוורר. אנחנו צריכים לנקות את הלהבים וכן את פתח המאוורר. חשוב מאוד לשים לב שאנחנו לא מכניסים אבק או מים לשום מקום וכן שאנחנו לא יוצרים עומס פיזי על המאוורר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה