נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעצב חדר שינה יהודי?

חדרי שינה יהודיים כולל ארון

חדר שינה יהודי מורכב מסט זוגי של שתי מיטות נפרדות, שתי שידות לילה, שידת התארגנות עם מראה וארון בגדים. במאמר הבא נסביר איך לבחור את כל הפריטים ואילו שיקולים יש לקחת בחשבון לפני הקנייה.

 

ארון בגדים

חדרי שינה יהודיים כולל ארון בגדים שנועד להכיל את כל הציוד של בני הזוג ולהימנע מפריטים מפוזרים ברחבי החדר וחוסר סדר. מומלץ לבחור בארון של ארבעה דלתות שמשלב תלייה, מדפים ומגירות וכך יהיה מקום אחסון למגוון רחב של פריטי לבוש החל מלבנים ועד מכופתרות של ערב שישי. אני ממליצה על ארון עץ מאחר ויש לו יתרונות גם בחוזק לאורך שנים ארוכות וגם בעיצוב קלאסי שמתאים למגוון רחב של סגנונות.

 

מיטה יהודית

מיטה יהודית מתאימה לאורח חיים יהודי והיא מורכבת משתי מיטות יחיד שניתן לחבר. בחירת מיטה מסוג זה לא צריכה לעלות בעיצוב וטעם וקיימים מגוון רחב של סוגי מיטות מעוצבות ויפות. חשוב לקנות מיטות תואמות כך שיהיו מתואמות מבחינת העיצוב וניתן לבחור מזרנים שונים המתאימים לנוחות של כל אחד.

חברות רבות מציעות את המיטות ביחד עם סט מעוצב ותואם של שידות לילה. על מנת להפוך את המיטה לפרקטית עוד יותר ניתן לקנות מיטות בעלות ארגז מצעים וכך תחסכו מקום בארונות.

 

שידות לילה נפרדות

בחדר שינה יהודי מומלץ לקנות שתי שידות לילה וכך לבעל לאישה יהיה אזור פרטי לאחסון מוצרים אישים כמו סידור, משקפיים, מנורת לילה ועוד. גם בשידות לילה כמו במיטות מומלץ לקנות כסט תואם ולא כמוצרים שונים. בעיצוב פנים לסימטריות ולתיאום יש משקל גדול בעיצוב וזה עלול להשרות אי נוחות כאשר הפריטים יהיו שונים בגודלם או בעיצובם.

 

שולחן התארגנות

שידה זו כוללת מגירה או מספר מגירות לצורך התארגנות של האישה ולרוב תכלול גם מראה מעוצבת שתואמת לשידה. במידה ותקנו סט כולל תוכלו להימנע בחוסר תיאום של העיצוב לאחר פירוק הרהיטים בחדר. לשולחן ההתארגנות מומלץ לבחור בחומר עץ מאחר והוא נראה נקי ועדין יותר ובשילוב עם מראה הוא נותן קו נעים ומוקפד.

 

עיצוב

בעת עיצוב החדר ניתן להדגיש קיר אחד בעזרת רהיט קיר, צבע שונה או חיפוי מעניין. בעת בחירת הרהיטים תשתמשו בצבעים עדינים שישרו רוגע בחדר השינהֿ, ניתן לשלב צבעים נועזים בפריטים מסוימים כמו שטיח, כריות, מצעים וכו׳. ניתן לשלב מגוון של חומרים וכך נהפוך את חדר השינה למעניין יותר. במידה ואתם קונים סט מוכן באותו צבע נסו לגוון עם העיצוב של שאר הפריטים בחדר.

חדר השינה הוא המקום בו אנו מסיימים את יומנו ומתחילים אותו וחשוב שנשקיע בו מחשבה לגבי הנוחות והעיצוב. מעבר לרהיטי החובה קיימים גם פריטי נוי רבים שחשוב להוסיף ובלעדיהם החדר יהיה ריק ומשעמם.

חדרי שינה יהודיים כולל ארון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב